Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tino54
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Discovery+ Telian markkinointi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin, KHL-pelien näyttäminen lopetettiin yllättäen. Koska mielestäni KHL pelit ovat hienoa katsottavaa päätin tilata Discovery kautta KHL/ Jokeri pelit, vaikka tosin epäröin...

No, kirjatuminen  ko. palveluun EI onnistu Windouksen kautta, ainoastaan gookle cromella..lisäksi LG- televisiolla ei voi ko.palvelua käyttää ym. ym...

Olen erittäin pettynyt että TELIA markkinoi yleensä tätä palvelua. Olen tähän asti pitänyt Teliaa luotettavana !!

 

Ps. Olen irtisanonut palvelun

10 vastausta
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 112 custom-general.kudos
  • 453 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saahan tuon Discovery + palvelun tilattua suoraan discoveryltä. Miksi pitää käyttää Teliaa välissä?

Tino54
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toki saa, mutta samat ongelmat katselemisessa. Olen myös vuosia ollut Telian asiakas joten tuntuu luontevalta tehdä tilaus heidän kautta..

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 835 custom-general.kudos
  • 1196 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tino54  kirjoitti:

Toki saa, mutta samat ongelmat katselemisessa. Olen myös vuosia ollut Telian asiakas joten tuntuu luontevalta tehdä tilaus heidän kautta..


No onpas harmillista kuulla jos käyttöönotto ei ole onnistunut. Huomasitko meidän sivuilla tätä ohjetta, jossa kerrotaan kuinka tuon suoratoistopalvelun saa käyttöön? Kaikissa telkkareissa Discovery+ -sovellusta ei suoraan ole käytössä, omastakin televisiosta sellainen puuttuu, mutta itse on tullut käytettyä chromecastia. Eli olen siirtänyt ohjelmat puhelimesta telkkariin tuon chromecastin kautta. Sekin on ihan kätevä tapa katsella ohjelmia isolta ruudulta.

Yleisesti ottaen Discovery+ -palvelu on kyllä varsin kattava ja katsottavaa riittää urheilun lisäksi paljon muutakin. Suosittelen että tilaat sen vielä uudemman kerran ja toimit tuon linkkaamani ohjeen mukaan niin eiköhän se onnistu ja pääset katselemaan KHL matseja. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tino54
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen sitä mieltä että kyllähän tuote mitä markkinoidaan pitää olla sellainen ettei kuluttajan tarvitse tehdä ihme säätöjä nähdäkseen tuotetta !!

Minusta Telian pitäisi tarttua aiheeseen sillä esim. KHL on erittäin jännittävä ja viihdyttävä sarja. Lisäksi joukkueissa on runsaasti Suomalaisia pelaajia jotka esiintyvät edukseen !!

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 405 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tino54  kirjoitti:

Olen sitä mieltä että kyllähän tuote mitä markkinoidaan pitää olla sellainen ettei kuluttajan tarvitse tehdä ihme säätöjä nähdäkseen tuotetta !!

Minusta Telian pitäisi tarttua aiheeseen sillä esim. KHL on erittäin jännittävä ja viihdyttävä sarja. Lisäksi joukkueissa on runsaasti Suomalaisia pelaajia jotka esiintyvät edukseen !!


Discovery+ on oma palvelunsa ja he itse vastaavat sisällöstään, emmekä me voi siihen vaikuttaa. Suoratoistopalveluun luodaan oma käyttäjätunnus, jonka kautta sisältöä pääsee katsomaan esimerkiksi puhelimen, tietokoneen tai tabletin kautta. Joissain älytelkkareissa on myös olemassa Discoveryn sovellus, jolloin palvelua voi käyttää suoraan TV:n kautta.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Turbo1976
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On tämä nyt ihan uskomatonta, miten paljon joutuu säätämään yhden kolmannen osapuolen palvelun aktivoimiseksi, jotta se näkyisi. Ensin minulle tarjotaan Discovery+ -pakettia puhelimitse ja otan sen vastaan, hinta kun on kuitenkin edullinen. Menee monta tuntia, enkä saa mitään ohjeita emailiini. Soitan aspaan uudestaan, nyt ohjeet lähetetään manuaalisesti sähköpostiini. Muutaman klikkauksen jälkeen aukeaa sivu, jossa pyydetään kirjautumaan Telia TV -tunnuksilla. Ei mitään tietoa, mikä niistä se on. Telian oma sähköposti? Operaattorin oma tunnus, esimerkkisivulla lukee "asiakas-1"? Oma sähköpostini, jonka olen ilmoittanut? Koti-tv:n tunnus?

 

Alla lukee: "Jos sinulla ei ole Telia TV -tiliä, voit luoda sen osoitteessa www.telia.fi." Vaan kun ei ole mitään tietoa, mikä tunnus pitäisi luoda. Soitin vielä uudemman kerran aspaan ja minut ohjattiin sivulle tv.telia.fi ja sieltä voisi pyytää salasanan nollaamista. Vaan kun edelleenkään tiedä, mikä tunnus minun pitäisi nollata. Yritin Telian omaa emailia, koti-tv-tunnusta, omaa emailiani, en saa mitään salasanan nollauslinkkiä kumpaankaan sähköpostiini. Jos klikkaan tv.telia.fi -sivulta "Luo tili" niin minulle vain tyrkytetään ties mitä kanavapaketteja, ja alapuolella on vielä kolme välilehteä, joista valita. Tässä kohtaa hermot menevät totaalisesti ja annan asian olla. Jäi illalla lähetetty itseäni kiinnostava lätkämatsikin katsomatta.

 

Äskettäin soitin vielä uudemman kerran asiakaspalveluun ja kuvailin yksityiskohtaisesti, mitkä tunnukset tarvitsen, että voisin linkittää Discovery+:n ja Telian keskenään. Aspakin siinä hetken arpoi, että mikä tunnus tarvitaan, kun mainitsin "Telia TV-tunnuksen", kuten ruudulla lukee. Hän lähettää minulle salasanan puhelimeeni ja sanoo, että käyttäjätunnus on Telian email (jonka sain aikoinaan automaattisesti, kun tilasin laajakaistan). Ei onnistu. Salasana tai tunnus ei kelpaa. Hermot menevät taas.

 

Yleisesti totean, että on se ihan p*rkeleen naurettavaa, että tarvitaan niin monet tunnukset YHDELLE ainoalle sivustolle. Kaikki pitäisi olla yhden tunnuksen takana! Olen jo kauan sitten lakannut käyttämästä "sataa" eri tunnusta sivuillanne ja kirjaudun aina pankkisovelluksen kautta. Tästä olen antanut Telialle palautetta aikaisemminkin, palautekyselyjen mukana.

 

Kysytään siis vielä kerran: Mitkä tunnukset tarvitsen, että voin yhdistää Discovery+ -palvelun Telia TV-palveluun? Tai muussa tapauksessa tilaan KHL:n suoraan Discoveryn kautta ja irtisanon eilen vahvistamani puhelintilauksen.

Tino54
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla ollut samat ongelmat, jotka monien tuskailujen kautta lopulta sain onnistumaan. mutta ei tämä tähän jää, W-kympin kautta et pääse kirjautumaan D:n sivuille pitää käyttää G-cromea jotta pääset sivuille kirjautumaan...

Lisäksi vielä murhetta, olisin halunnut katsoa telkun kautta KHL matsia, eipä onnistukkaan koska D ei tue LG telkkua pitäisi vielä olla määrätyn merkkinen televisio 😫

Voi hyvä Syvi sentään tätä soopaa jota vielä markkinoidaan, täyttä kuluttajan *******usta!!!!

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Turbo1976  kirjoitti:

On tämä nyt ihan uskomatonta, miten paljon joutuu säätämään yhden kolmannen osapuolen palvelun aktivoimiseksi, jotta se näkyisi. Ensin minulle tarjotaan Discovery+ -pakettia puhelimitse ja otan sen vastaan, hinta kun on kuitenkin edullinen. Menee monta tuntia, enkä saa mitään ohjeita emailiini. Soitan aspaan uudestaan, nyt ohjeet lähetetään manuaalisesti sähköpostiini. Muutaman klikkauksen jälkeen aukeaa sivu, jossa pyydetään kirjautumaan Telia TV -tunnuksilla. Ei mitään tietoa, mikä niistä se on. Telian oma sähköposti? Operaattorin oma tunnus, esimerkkisivulla lukee "asiakas-1"? Oma sähköpostini, jonka olen ilmoittanut? Koti-tv:n tunnus?

 

Kysytään siis vielä kerran: Mitkä tunnukset tarvitsen, että voin yhdistää Discovery+ -palvelun Telia TV-palveluun? Tai muussa tapauksessa tilaan KHL:n suoraan Discoveryn kautta ja irtisanon eilen vahvistamani puhelintilauksen.


Löydät sinun Telia TV -tunnuksesi kirjautumalla Minun Teliaasi. Kirjaudu Minun Teliaan esimerkiksi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteellasi. Tarkka reitti mistä sieltä Minun Teliastasi voit sen Telia TV -tunnuksen tarkastaa löytyy meidän asiakastukisivustolta otsikon Käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen tarkistaminen alta. Jahka se oikea Telia TV -tunnus on selvillä vaihda tarvittaessa salasanasi osoitteesta tv.telia.fi. Myös tarkka reitti tuon Telia TV -sovelluksen salasanan vaihtamiseksi löydät tuolta asiakastukisivustolta, jonka tuohon linkkasin,

 

Kysytään siis vielä kerran: Mitkä tunnukset tarvitsen, että voin yhdistää Discovery+ -palvelun Telia TV-palveluun? Tai muussa tapauksessa tilaan KHL:n suoraan Discoveryn kautta ja irtisanon eilen vahvistamani puhelintilauksen.

Eli Telia TV -tunnus ja discovery+-tunnus on ne mitä tarvitset. Koko "prosessi" on vielä avattuna vaihe vaiheelta kuvien kera meidän sivuilla.

Olen pahoillani, että discovery+ käyttöönotto on ollut kohdallasi näinkin hankalaa. Ymmärrän, että tämä vaikuttaa himmeliltä, kun tunnuksia on useampi. Tämä johtuu siitä, että discovery+ on kuitenkin oma erillinen tuotteensa ja heillä on oma alusta, jota ei ole voinut harmillisesti "integroida" suoraan Telia TV:seen. Kerrothan sitten löysitkö tarvittavat tunnukset.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tino54  kirjoitti:

Minulla ollut samat ongelmat, jotka monien tuskailujen kautta lopulta sain onnistumaan. mutta ei tämä tähän jää, W-kympin kautta et pääse kirjautumaan D:n sivuille pitää käyttää G-cromea jotta pääset sivuille kirjautumaan...

Lisäksi vielä murhetta, olisin halunnut katsoa telkun kautta KHL matsia, eipä onnistukkaan koska D ei tue LG telkkua pitäisi vielä olla määrätyn merkkinen televisio 😫


Onpa harmi kuulla, että tuo LG-telkkarisi ja discovery+ yhteensopivuus tuli sinulle täytenä yllätyksenä. 🙁 Niin kuin tuossa ylempänä sanoin discovery+ on oma erillinen alustansa, jota ei ole voinut sisällyttää suoraan Telia TV:seen, vaan sitä käyteään suoraan discoveryn kautta. Heidän sivuilta löydät tarkemmin näitä yhteensopivuus vaatimuksia.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)