Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5441 custom-general.kudos
  • 5004 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Discoveryn kanavat poistuvat Telia TV -palvelusta 7.6.2017

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Edit: Tuore tilannetiedote 9.6. klo 21:50

 

Hyviä uutisia! Olemme solmineet Discoveryn kanssa uuden sopimuksen ja Discovery-kanavapaketin kanavat (mm. Discovery Channel ja Eurosport) palaavat valikoimaamme. Kanavien palautus alkaa välittömästi. Olemme iloisia siitä että Discoveryn valikoima on jälleen tv-asiakkaidemme käytössä.

 

 

 

 

Tiedote sivuillamme:

 

 

Tiedote 8.6.2017

 

Ikävä kyllä emme päässeet sopimusneuvotteluissa sopuun ja kanavat on katkaistu aamuyöstä 8.6.2017. Sopimukseen yritettiin päästä ihan loppuun saakka, siinä onnistumatta.

 

Lähetämme tänään sähköpostin tai tekstiviestin kaikille niille, joita kanavien katkaisu koskee.

Pyrimme löytämään ratkaisun mahdollisimman pian. Olemme todella pahoillamme tilanteesta.

 

 

Tiedote 1.6.

 

Discoveryn kanavat poistuvat jakelusta keskiviikkona 7. kesäkuuta 2017.

 

Poistuvat kanavat ovat Discovery Channel, Discovery World, Investigation Discovery, Discovery Science, Animal Planet, Eurosport 1 ja Eurosport 2 sekä kyseisten kanavien teräväpiirtoversiot.

 

Kanavien poistuminen koskee Telia TV -asiakkaiden Discovery-, Surf- sekä MIX S ja MIX M -kanavapaketteja sekä niitä kaapelikorttiasiakkaita, joilla on Eurosport 1 kaapelikortilla. Kanavat poistuvat digiboksilta, kaapelikortilta sekä mobiilista. Myös kanavien ohjelmakirjastot poistuvat.

 

Haluamme mahdollistaa maksullisten sisältöjen, kuten Discovery-kanavien katsomisen joustavasti missä ja milloin asiakkaat itse haluavat. Valitettavasti emme päässeet tässä yhteisymmärrykseen SBS Discoveryn kanssa. Olemme erittäin pahoillamme tästä tilanteesta. Haluamme aina tarjota asiakkaillemme parasta ja kiinnostavinta televisiosisältöä.

Jos haluat kysyä asiasta lisää niin tässä ketjussa sana on vapaa.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

122 vastausta
Varttii
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ja eihän tämä nyt vakuuta millään lailla, että sopimus neuvottelut tehdään tähän tyyliin. Kanava pimeenä. Eikö niitä vois hieroa hiukan aiemmin ja informoida asiakkaita, että kerkeis vaihtaa palvelun tarjoajaa ennen ku jää jaksot näkemättä 

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joskus vanhan ketjun henkiinherättäminen on hyvä, mutta lähtökohdat voi olla niin erit, että kannatan uuden ketjun tekemistä 2020 tilanteelle. Toisaalta vähän myöhäistä.. 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 133 custom-general.kudos
  • 491 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Meidän toiveissa on ilman muuta nopea ratkaisu. Päivitämme tähän artikkeliin tilannetta neuvotteluiden edetessä. Pahoittelut aiheutuneesta harmista!

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)