Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sepesv
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

E-laskussa ongelmia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miksi E-lasku muuttunut paperilaskuksi, e-lasku ollut 2vuotta käytössä ja nyt tullut 3 paperilaskua.

1 vastaus
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 445 custom-general.kudos
  • 814 custom-general.replies
  • 82 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @sepesv ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

E-laskun ei pitäisi itsestään tipahtaa pois. Eihän sinulla ole pankin kanssa tapahtunut mitään muutoksia? Et ole esimerkiksi siirtänyt tiliäsi toiseen pankkiin, tai vaihtanut tilitietoja? Nämä ovat usein syynä e-laskutuksen pois tipahtamiseen. Pankkien välillä e-laskusopimukset saattavat myös siirtyä jos siirrät tilisi toiseen pankkiin, mutta eteen on tullut tilanteita, ettei näin kuitenkaan ole tapahtunut.

 

E-laskutussopimus on aina myös erikseen kytkettävä mobiililiittymille, sekä laajakaistaliittymille. Eli toisin sanottuna jos olet esimerkiksi nettiliittymäsi päivittänyt mobiilinetistä kiinteään laajakaistaan, e-laskusopimus tulisi tehdä uudelleen laajakaistaliittymäsi laskun tiedoilla. Täällä on tarkempi ohjeistus e-laskun kytkentään kummassakin tapauksessa.

 

Selventävätkö nämä yhtään asiaa?

 

Emme suoraan pääse täältä Yhteisön kautta asiakastietoihin käsiksi, mutta voimme  asiakaspalvelun kautta vilkaista tarkemmin, jos näkisimme tähän jotakin syytä miksi näin on käynyt. Chatin kautta tavoitat meidät vuorokauden ympäri, ja chat-ikkuna pongahtaa esiin asiakassivuille kirjautumisen jälkeen Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat