Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60889
Kirjoituksia 167319

Epämääräinen laskutus

Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 93
11/18

Vs: Epämääräinen laskutus

Jos sulla on määräaikainen sopimus ja muutat kanavapaketteja, niin ne ei vaihdu ennenkuin määräaika on mennyt umpeen. Itse en muistanut milloin menee umpeen määräaika ja muutin pakettia, se ei muuttunut kuin vasta parin kuukauden päästä, kun vanha sopimus meni umpeen.

Kun oli määräaikainen niin hinnat oli 29,90 netti ja 9,90 viihdepaketti.

Kun en ottanut määräaikaa, hinnat 39,90 netti ja 9,90 viihdepaketti.

Kun kaapeli-tv tuli taloon, hinnat 9,90 netti ja 9,99 viihdepaketti.

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
12/18

Asia ilman muuta olisi selvinnyt asiakaspalvelun kautta, joko soittamalla tai laittamalla meille viestiä vaikkapa Facebookin kautta. Mutta kyllähän se hoidettua saadaan kuluttaja-asiamiehenkin kanssa, mielellään tietysti heidänkin kanssa asioista keskustellaan Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎03-03-2015
Kirjoituksia: 7
13/18

Asia olisi selvinnyt asiakaspalvelun kautta? Monestikkohan olen sitä yrittänyt asiakaspalvelun kautta hoitaa eikä ole vieläkään selvinny. 

Lupaillaan kyllä mutta mikään ei muutu. 

Koti tv laskulla oleva kanavapakettin hinta jota minulla ei ole hyvitettiin mutta silti siitä lähetettiin erillinen lasku. 

Melkosta hyvitystä, eikö? Olen maksanu ties kuinka monta kanavapaketin laskua mitä se nyt on vähä päälle kymppi ettei tarvitse perinnän kanssa taistella. 

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎20-12-2014
Kirjoituksia: 78
14/18

Pyydä asiakaspalvelun esimiestä soittamaan. Ne yleensä tajuaakin jotain.
0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-03-2020
Kirjoituksia: 2
15/18

Tuo on vähäistäsiihen verrattuna, että meille tulee 76€ lasku sopimuksesta jota en ole edes tehnyt koskaan. Eivät peru laskua missään palveluissa, eivät muka näe missään etteikö  sopimusta olisi tehty. Reklamaatio pitää kai tehdä sitten teliasoneraan vaasaan ja luultavasti joudun myös tekemään ilmoituksen kuluttajaviranomaiselle.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 211
Kirjautuneena
16/18

Moi @Kaarlo73 ja tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan ja etsimään tietoa!

Olethan ollut meidän asiakaspalveluun yhteydessä jotain asiointikanavaamme pitkin? Kaikista sopimuksista lähtee asiakkaalle aina mustaa valkoisella joko sähköpostiin tai perinteisesti paperipostilla. Laskulla puolestaan on palvelut eritelty omille riveilleen (jos lasku koostuu useammasta palvelusta), jotta asiakas näkee mistä laskun loppusumma koostuu. 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-03-2020
Kirjoituksia: 2
17/18

Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun kahdesti. Cattiin, uuden sopimuksen tehneeseen paikkaan marketissa, laskutukseen, mutta en todellakaan ole uusinut määräaikaista sopimusta jonka väitetään minun tehneen  vaan olen tehnyt uuden sopimuksen ja palauttanut sovitusti vanhat laitteet takaisin telialle jauudet olen maksanut kertamaksulla  uudet laitteet ovat kokonaan edillainen palvelu kui edellinen. Joten minulla ei todellakaan ole edes mahdollisuutta entiseen palveluun jonka minun väitetään tehneen kahdeksi vuodeksi eteenpäin 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 882
18/18

@Kaarlo73  kirjoitti:

Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun kahdesti. Cattiin, uuden sopimuksen tehneeseen paikkaan marketissa, laskutukseen, mutta en todellakaan ole uusinut määräaikaista sopimusta jonka väitetään minun tehneen  vaan olen tehnyt uuden sopimuksen ja palauttanut sovitusti vanhat laitteet takaisin telialle jauudet olen maksanut kertamaksulla  uudet laitteet ovat kokonaan edillainen palvelu kui edellinen. Joten minulla ei todellakaan ole edes mahdollisuutta entiseen palveluun jonka minun väitetään tehneen kahdeksi vuodeksi eteenpäin 

Ikävä kuulla, ettei homma ole selvinnyt asiakaspalvelunkaan kautta. Sinulla on toki mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Tämä onnistuu näppärimmin, kun lähetät meille palvelupyynnön Omien Sivujen kautta kirjautumalla telia.fi:hin. Toki voit tehdä sen myös kirjallisena. Osoitetiedot löydät täältä. Toivottavasti asia tulee viimeistään sitä kautta kuntoon.

0 tykkäystä