Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Häiriö Viihteen tallennuksissa

 Mitä nyt taas??? 14.4 tallennetut ohjelmat kaikki kadonneet listoilta omia aikojaan. Olisi ollut nyt sopivasti aikaa katella niitä. Voitteko selvittää tän heti ja palauttaa ne ohjelmat mieluummiin tän illan aikana. Voi juma............ että alkaa ottaa pattiin! Päivällä ei myöskään ottanu vastaan tallennuksia. Virhekoodia vaan pukkaa. Piuhat on revitty taas moneen kertaan pois ja takas, pois ja takas. Mitä pitää tehdä täällä päässä?Ohjeita kaipaan.

176 vastausta
JohnHilly
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä korpeaa. Välillä näyttää tallentavan, mutta ei tallennakaan. Perjantaina jäi Pressiklubi tallentamatta, aiemmin Teeman elokuva, jonka sain tallennettua onneksi myöhemmin, kun se tuli uusintana.

Kyllä tämä on sellaista lottoa, että Elisa Viihde kutsuu, kun sopimukseni Soneran kanssa päättyy.

Ruotsalaiset eivät näemmä hallitse näin "monimutkaista" asiaa, kuin pilvipalvelujen ohjelmointi...

 

Jätänkö kuun vaihteen laskun maksamatta, kun palvelu ei toimi?

 

Pännii pahasti!

Vekalevi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ja taas ilmoitus häiriöistä verkkotallennuksessa. Joutuu taas kyttäämään joskohan tallennus onnistuu. Pitkään jatkunut tämä häiriö ja epätietoisuus. Miten voi vika kestää näin kauan?

Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Etätallennus tuntuu ainakin vielä arpovan mitä haluaa tallentaa, osaa menee tallennukselle ja osa ei... Kiitos Sonera tästäkin vähästä, ainut kehu mitä puljulle voi antaa on netin toimivuus.
abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Osaako joku sanoa, mitkä elokuvat tulevat korvauksena vapuksi näkyviin?

huukoheppu
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Valikkosivulla ilmoitus "verkkotallennuksessa tällä hetkellä häiriöitä. Häiriöt ovat selvityksessä. Pahoittelemme tilannetta". Lue lisää>>
Kun valitsee tuon lue lisää kerrotaan, että vika pn korjattu ja palvelu toimii normaslisti.

Siis onko sitä vikaa vielä, vai onko se korjattu ????

Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

joo aika hiljasta ollu tiedottamisen suhteen, itellä ainakin etätallennukset häviää välillä, että kai siellä vielä jotain shaibaa on menossa...

MegaMind
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllähän tämä on nyt mennyt vielä huonosta huonommaksi. Viat lisääntyneet sitten alun ongelmien. Ja vian kesto on jo yli kaks viikkoa! Eihän tämä voi olla mahdollista tänä päivänä ettei vikaa saada korjattua! Alussa sentään toimi jotkut tallenteet omien sivujen kautta, nyt ei enää ollenkaan. On todella stressaavaa ja rasittavaa joka päivä muistaa tehdä tallennukset telkkarin kautta. On myös enemmän sääntö kuin poikkeus että tallenteet loppuvat hieman kesken Turhautunut-nainen. Tiedotus on edelleen heikkoa. Tallennustoiminto on myös ainut mitä Sonera viihteeltä käytän ja haluan ja nyt kun se ei pelitä, niin mistä maksan? Jos tän kaiken pa**an jälkeen tulee hyvityksenä (jos edes hyvitystä tulee) jotain mitä en tarvitse, niin voi hel***ti!

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Viihteen etätallennuksessa on edelleen häiriötä. Joissain tapauksissa tallennus voi tosin onnistua virheilmoituksesta huolimatta. On kuitenkin suositeltavaa, että tallennukset tekee nyt väliaikaisesti digiboksin kautta, vaikka se ei yhtä kätevää olekaan.

 

Lisäksi tallennuksista puuttuu 10 minuutin lisäaika lopusta, ja jos ohjelma-aika venyy, tallennus jää kesken. Tämäkin ongelma on selvityksessä.

 

Näistä ja muistakin vioista löytyy lisätietoa vika- ja häiriötiedotteista.

 

Hyvityksistä pyritään tiedottamaan mahdollisimman pian, mahdollisesti jo huomisen aikana.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

huukoheppu
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ja hyvitykset sitten lienevät noudattavan samaa linjaa kuin tähän saakka. Eli, mitä parempi asiakas olet, sitä vähemmän hyvitetään, jos yhtään mitään. Nimittäin, tähän saakka saamani hyvitykset ovat olleet sitä, että olen saanut näkymään määräajan joitakin kanavia, jotka jo ennestään näkyy - et sillei.

Tolvananen
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Melkein tänään jo tuli tiedotus hyvityksistä, ovat varmaan kuukausi Al Jazeeraa(