Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JamoTS
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hajonneen Telia kirjaston tallenteen korjaus?

Viikko sitten lähetin vikatiksetin asiakjaspalvelun kautta - ja hekin testasivat ongelman olemassaolon. Kauanko korjaaminen kestää?

Vikaantunut tiedosto oli Younger S6E5.

2 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Hei @JamoTS !

 

Näen vain, että häiriönkorjaus on käynnissä. Tarkempaa aikataulua en valitettavasti tiedä. Pyrimme saamaan uuden tallennuksen esitettäväksi mahdollisimman pian.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 118 custom-general.kudos
  • 621 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions


@HenriLie  kirjoitti:

Hei @JamoTS !

 

Näen vain, että häiriönkorjaus on käynnissä. Tarkempaa aikataulua en valitettavasti tiedä. Pyrimme saamaan uuden tallennuksen esitettäväksi mahdollisimman pian.


Vielä tarkennan, että C moren omalla suoratoistopalvelulla voi kyseisen jakson katsoa Telia TV tunnuksilla. Valitset vain kirjautuessa operaattoritunnukset.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.