Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Smiles
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortti ja Humax HDPVR 1000C (Wbox HD)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viime viikolla alkoi ilmestyä näyttöön teksti "viestintä kortin kanssa epäonnistui". Tuolloin kuva näkyi vielä kaikilla kanavilla, mutta tuo ilmoitus hyppi näytöllä muutaman sekunnin välein. Maanantaina aamulla soitto tekniseen tukeen, ja kortti linkitettiin uudestaan, jonka jälkeen tuntui pelaavan. 

 

No illalla kun boksin käynnisti, niin sama ilmoitus taas riesana. Uusi soitto tukeen, ja samalla tehtiin vikailmoitus ja linkitettiin kortti taas uudestaan. Tuon viimeisen linkityksen jälkeen kaikki kortin takana olevat kanavat meni pimeeksi. Parhaillaan näkyy vaan jollain kanavalla tekstit, mutha muuten pelkkää mustaa.

 

Tiistaina soitettu taas tukeen, jossa ei osattu enempiä auttaa, ja pyydettiin odottamaan yhteydenottoa vikapalvelusta. Mitään ei ole kuulunut, ja pimeenä on kaikki maksukanavat. Kuulemma en ole ainut jolla ongelmia Humax boksin kanssa tuon viime viikkoisen verkkopäivityksen jälkeen. Juurikin tämä malli vissiin tykkäs kyttyrää päivityksestä. Mitähän tässä nyt sitten seuraavaksi?

 

Useemman vuoden onkin tuo noksi toiminut kuin unelma, joten ei oikein kiinnosta siitä luopua.

52 vastausta
ilcca
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näinpä. Kaverin kaverilla ollut samaa ongelmaa ja kuulemma korjaantui kaapelikortin vaihtamisella. Minä en ole vielä tätä tehnyt, odottelen Soneran ratkaisua asiaan. Katsotaan kuinka pitkään kärsivällisyys riittää...

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Useammalla on tuolla kortin vaihdolla ongelma korjaantunut. Jos olet jo vikailmoituksen tehnyt, meiltä ollaan yhteydessä sinuun, eli ei tarvitse erikseen sen kummempia toimenpiteitä tehdä.

 

Ne, jotka eivät ole ehtineet sitä vielä tehdä, suosittelen uuden kaapelikortin tilausta asiakaspalvelun kautta. Tästä on päivitetty tiedote Vika-ja Häiriösivuillamme, siinä on tarkempia toimintaohjeita asian suhteen.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Julma70
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lasku kyllä tuli eilen...vaikkei mitään oo näkynytkään moneen hetkeen Turhautunut-mies

Smiles
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vikailmoitus tehty yli kaks viikkoa sitten, eikä ole mitään kuulunut. Ja edelleenkään ei mitään kortin takaisia kanavia tuolla Humaxin boksilla näy. 

 

Mitenkähän nämä ongelmat hyvitetään asiakkaille? Laskut ajalta jona kanavat pimeenä ei tietenkään ole sopivaa, tai ne tulee ainakin hyvittää takautuvasti. Minusta se vaan ei riitä, sillä onhan tästä vaivaa melkoisesti. Buuttailla konetta, soitella moneen kertaan tekniseen tukeen, tehdasasetukset ja kaikkien asetusten uudelleen tekeminen moneen kertaan jne jne.

opoksa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kävin kylillä käydessä hakemassa Soneran pisteestä uuden kaapelikortin. Vanha punainen olikin jo kuulemma aika vanha..

Kortti wboxiin, ei muutosta. Palautus tehdasasetuksille ja nyt näkyvät ilmaiset HDt ja Bonuskanava, mutta Eurosport SD/HD vielä antaa odottaa tulemistaan. No, tässä on vasta 45min ehtinyt kulua, jospa se sieltä saa luvan.

Edelleenkin kanavaa vaihtaessa vilahtaa tosi nopeasti tuttu virheilmoitus, samalla tavalla kuin teki reilu 2vkoa sitten ennen pimentymistä

movember
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juupa juu. Sama vika täälläkin. Tein sunnuntaina 8.11 vikatiketin netissä, maanantaina soneralta soitettiin.

Luvattiin lähettää postissa uusi kaapelikortti. Eipä ole näkynyt:(

ilcca
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä ole itsellenikään tullut minkäänlaista yhteydenottoa Soneran vikapalvelusta. Neuvotaan vain odottelemaan. Mikähän näissä tapauksissa mahtaa olla arvioitu korjausaika?

 

En nyt Soneran asiakaspalvelijan ohjeeseen luottavana lähde vaihtamaan kaapelikorttia. Mietin tässä jo, että pitäisikö maksukanavat katkaista, kun ei oikein innosta maksaa tyhjästä.

Smiles
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

movember, No soittivat sentään 🙂

 

Minä tein tuon vikailmoituksen yli kaks viikkoa sitten, elikkäs 26.10.2015. Ei ole soiteltu, eikä kortteja lähetelty. On saanu ihan itte olla yhteydessä, mutta eipä sekään ole asiaan mitään valoa tuonut. Nyt kun on luvattu olla sieltä päin yhteydessä, niin odotellaan sitten hamaan tappiin. 

 

Eiköhän ne hyvitä tämän katkon ajan, sitten kun saavat laitteet pelaamaan. Tai jos eivät saa, niin jotain muutahan on keksittävä, tai sitten jää vaihtoehdoksi joko lopettaa koko kortti, tai hommata uusi boksi. Tuohon viimeiseen en kyllä ihan pelkällä omalla panoksella lähde. Tulee vähän kalliiksi nämä Soneran salauksen päivitykset siinä tapauksessa.

opoksa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt näkyvät kaikki entiset kanavat taas!

Eiliseltä kortinvaihdolta uupui vielä joku raksi Soneran päässä siksi Eurosport ei näkynyt.

Tänään siis tein vielä tehdasasetuksiin palautuksen ja 1/2h odotuksen jälkeen kanavat kunnossa.

Nyt pitää toivoa etteivät muuttele asetuksia enään missään. 

 

F0X0F
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulle ilmoitettiin tänään asiakaspalvelusta että laittavat uuden kortin postiin. Saas nähdä näkyykö kanavat kun kortti saapuu ensiviikolla... 

 

Hieman ihmetyttää mistä se vika on alunperin johtunut? Laitevika se ei voi olla jos kortinvaihto auttaa.

Vika lienee siis päivityksen kanssa yhteensopimattomasta kortista? =?

 

Runsaan palautteen johdosta olisi olettanut että Sonera laittaa uuden kortin automaattisesti niille joilla on "vanhentunut" korttimalli. Se lienee varmasti tiedossa milloin kortti on myönnetty?

Laitevalmistaja tuskin on vastuussa kortin sopivuudesta salausjärjestelmän päivityksen kanssa?

 

Sain myös ilmoituksen että maksukanavat on aktivoitu mobiiliviihteen yhteyteen, joten ne pitäisi näkyä tabletilla. Pitää varmaan virittää piuha tabletista telkkariin ettei tarvitse tihruta formuloita luupin kanssa! LOL-hymiö