Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Katoavat tallenteet ja tallennukset - havaintoja kaivataan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuspalvelussa on parhaillaan häiriötilanne, jonka vuoksi tallenteita häviää Telia TV -palvelusta.

 

Kaipaisimme tähän ketjuun havaintojanne kadonneista tallenteista. Jos olet huomannut, että jokin tallenne tai sarjatallenne on hävinnyt, kerro tässä ketjussa:

- Ohjelman nimi

- Milloin ohjelma tuli telkkarista

- Miltä kanavalta ohjelma tuli

- Mikä Telia TV -palvelu sinulla on käytössä (digiboksi Telian laajakaistalla, digiboksi jonkun muun operaattorin yhteydellä vai Telia TV sovellus)

 

Vinkkinä vielä:

Jos sarjatallenteita on hävinnyt niin tarkista, että sarjatallennus on vielä aktiivinen. Joissain tapauksissa tallennuksen ajastus on kadonnut sarjatallenteiden mukana.

Aktiiviset tallennuksien ajastukset voit tarkistaa Tallennukset-valikon Pian tallennuksessa -otsikon alta. Tai varmista Ohjelmaoppaasta, että oman lempisarjan kohdalla on tallennuksesta kertova REC-ikoni.

24 vastausta
Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään ei ole tallentunut mitään. Tallenteita kadonnut ja löytynyt koko vuoden. Viimeksi eilen ilmestyi takaisin kestotallennuksia. Tätähän tämä on ollut tosiaan kohta jo vuosi. Ehdotin jo kauan sitten, että olisi aika harkita yleistä maksun palautusta tallennusasiakkaille.

Katti37
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tällä viikolla meiltä on poistunut ainakin viiden sarjan kaikki tallennetut jaksot, joita ei oltu vielä ehditty katsoa ja siten itse poistaa. Osa oli tallennettu yksittäin, osa toistuvana tallennuksena. Tarkkoja tallennuspäiviä en osaa kertoa, mutta vanhimmat poistuneet jaksot ovat tulleet kesä-heinäkuun vaihteessa ja uudemmat siitä eteenpäin parhaimmillaan kaksi kuukautta. Meillä on käytössä digiboksi Telian laajakaistalla.

 

Ainakin nämä ovat poistuneet:

 

Kaikki hänen salaisuutensa, YLE 1

Mestareiden mestari, Nelonen

Kentän laidalla (toistuva tallennus), YLE 1

Line of duty (toistuva tallennus), YLE 1

Foylen sota (toistuva tallennus), YLE 1

 

Sematto
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki tallenteet 23.9. Lähtien puuttuu. Jatkuvat tallenteet olen yrittänyt tallentaa uudelleen mutta ei toimi. Tulevissa tallennuksissa näyttää osan, mutta ei tallenna niitäkään. Ainoa mikä toimii on se että pistän tallennukselle painamalla Ok nappia kun ohjelmaa alkaa, mutta vesittää koko idean siitä ettei mun tartte muistaa milloin se mun lemppariohjelma alkaa. Olis kiva kun ratkeis pian.

t. Uusintoja kyttäävä 🙄

Heikki300
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

viimeisen parin viikon aikana en ole onnistunut tekemään jatkuvaa tallennusta, joka suostuisi tallentamaan Kuppilat kuntoon, Hans Välimäki! -sarjan jaksoja.

 

Viimeisin epäonnistuminen oli eilen (4.10.): Nelosella 20:00 ja 22:35. Jälkimmäisen sain laitettua käsin tallennukseen, kun jatkuva tallennus ei toiminut. Olin tehnyt säännön uusiksi, kun se ei viime viikolla ollut toiminut, mutta ei toiminut uusikaan.

 

Edit JoonasLam: Muokattu allekirjoitus pois

 

 

LuMaria
Telialainen
Telialainen
  • 45 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos @Ocxid , @Katti37 , @Sematto ja @Heikki300 vastauksistanne. Nämä löydökset on viety eteenpäin. 🙂

 

Korjauksia on tehty, ja tallennuspalvelun pitäisi nyt toimia paremmin. Yksittäisissä viime viikkoisissa tallenteissa voi edelleen olla häiriöitä. Kertokaa jatkossakin, jos tallenteissa ilmenee virheitä. 

Nettikatsoja
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei

 

jatkuvat tallennukset eivät ole toimineet 26.9. jälkeen.

 



EDIT katjane: poistettu nimitieto

Jaskariiitti
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taas alkoi takkuilu tallennustilaa kanssa ”Videopalvelin virhe Käynnistämässäsi ohjelmassa on virhe Virhekoodi 722”

Maanantai 11.10 klo 19.00 Kutonen Vaikka turhaan näitä kirjaa kun vastapuolella ei ole korjaus haluja raha kyllä kelpaa

geottaja
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei.

 

23.9 Jälkeen on tullut tallennukseen vain selviytyjät suomi. Kaikki muut puuttuu, vaikka olen tallennukset poistanut ja ajastanut uudelleen. 

 

Yksittäiset tuntuu toimivan, mutta jatkuvat tallennukset ei. 

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 72 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Edelleen sarjatallenteita katoaa, mutta nyt ei  enää palaudu. 722 pukkaa liian usein vieläkin.