Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66746
Kirjoituksia 180155

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja



Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

Kehitetään yhdessä Telia TV -palveluja

1/121

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 

Vastaa
120 vastausta

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

2/121

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina
Vastaa

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

3/121

@LuMaria  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.

Vastaa

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 500 kpl

4/121

@LuMaria  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?

Vastaa

Ocxid
Kommentaattori
Viestejä 55 kpl

5/121

@LuMaria  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 

Vastaa

Poksuvau
Kommentaattori
Viestejä 43 kpl

6/121

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.

 

Minua kiinnostaa sovellustuki. Onko digiboksista tarkoitus tehdä se ”viihdekeskus” eli se laite jota käytetään niin television katseluun kuin monenlaiseen suoratoistoon vai lähinnä televisioon ja tallenteisiin? 

Oletteko tietoisia kuinka monimutkaisia TV-palvelunne on laajakaistalla ja ilman laajakaistaa? Palveluissa on eri tunnukset, eri sisällöt, kovalevymahdollisuus yms. Onko ne tarkoitus yhtenäistää? Näitä eroja joutuu aika ajoin selittämään ja hankalaa on.

 

 

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.

Vastaa

TeroRe
Yhteisömanageri
Viestejä 4 121 kpl

7/121

@Poksuvau  kirjoitti:

No nyt on annettava kehuja oikeasta suunnasta. Bravo.

 

Toivottavasti nyt vuorovaikutus asiakkaiden ja teidän välillä ei enää rajoitu kommentteihin ”toivotaan”, ”pinnan alla tapahtuu koko ajan kehitystä” ja ”neuvottelut kesken”.


@Poksuvau  kirjoitti:

Jään seuraamaan vaikka olenkin tyytyväinen kilpailevan palvelun käyttäjä ainakin seuraavat puolitoista vuotta.


Vaikka en ole @LuMaria niin vastaan silti 🙂

Kiitos tosi paljon kommenteistasi, mukava lukea ja myös mitä @jarkko35 kirjoitit niin mukava kuulla heti kärkeen ajatuksianne.

 

Ja kyllä, tämä on tarkoituksemmekin, että saadaan hyödyllistä infoa jaettua, siltä osin kuin se on mahdollista. Asiantuntijan tai vaikka kehitystiimin hyöty Yhteisölle jää tosi laihaksi, jos ei ole muuta annettavaa kuin "toivotaan"-osasto. Joten voit ja voitte luottaa siihen, että pyrimme antamaan enemmän tietoa. Varautukaa kuitenkin siihen, että ihan kaikkea emme voi avata. Yritetään löytää hyvä kompromissi.

 

Antakaa tosiaan vähän armoa @LuMaria:lle, tämä on meille uutta tekemistä ja hänellä on myös muita vastuita hoidettavanaan niin voi mennä aina tovi, että hän on kirjoittamassa mutta hän kyllä lukee mitä tänne tulee koska tästä ketjusta menee hänelle hälytykset 🙂

 

Joten heittäkää vain kommenttia ja huomioita tulemaan sitä mukaa kun tulee mieleen.

Vastaa

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

8/121

@jarkko35  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

Hienoa, että Telia tv- palveluja nyt vihdoin ja viimein kunnolla kehitetään! Uskon, että Telia saa pidettyä nykyiset asiakkaansa, ja houkuttelemaan uusia tyytyväisiä tilaajia ainoastaan palveluja kehittämällä ja uudistamalla. Liian monta vuotta Telia tv:n palvelut olivat pysähtyneessä tilassa - horroksessa... jospa nyt alkaisi viimein tapahtua. Toivoisin, että Tallenteet- valikkoon tulis Jatka katsomista- lista, josta olisi helppoa ja kätevää jatkaa katselussa olevien tallenteiden katselua - olisiko tämä mahdollista toteuttaa? Lisäksi toivoisin, että tallenteet säilyisivät katseltavissa 2 vuoden ajan kuten muutamalla kilpailijalla.


Katselun jatkaminen on työn alla.

Tällä hetkellä tallenteet säilyvät 90 päivää, paitsi jos digiboksille on hankittuna kovalevy, jolla tallenteet säilyvät kunnes poistat ne. 

 

Vastaa
0 tykkäystä

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

9/121

@jarkko35  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

Hei kaikille ja terveisiä Telia TV:n tuotekehitystiimiltä!

 

Minun nimeni on Maria, ja työskentelen Telia TV:n asiakaskokemustiimissä. Jatkossa osallistun keskusteluihin kanssanne tuomalla tuoreimpia uutisia tuotekehityksestä. Tavoitteenani on lisätä avoimuutta ja yhteistyötä, jota olette toivoneet. Toivon teiltä kuitenkin hiukan kärsivällisyyttä, sillä tämä uusi tapa toimia varmasti hakee muotoaan jonkin aikaa.

 

Olette esittäneet paljon kehitystoiveita erityisesti tässä ketjussa, ja palaute on tullut perille kehitystiimille. Kiitokset kaikesta mahtavasta palautteestanne, voitte kirjoittaa lisää palautetta esimerkiksi tähän ketjuun. 🙂

 

Olette myös toivoneet lisätietoa siitä, mitä uusimmat Telia TV:n päivitykset ovat pitäneet sisällään. Telia TV Sovelluksen viimeisimmät tiedot päivityksistä löytyvät aina sovelluskaupasta, ja jatkossa tieto Telia TV digiboksin viimeisimmistä päivityksistä löytyy omasta ketjustaan täältä Yhteisöstä. Ketju on lukittu pelkille päivitystiedoille, jotta niihin on helppo palata jatkossakin. Jos siis mieleenne tulee kysymyksiä tai kommentteja viimeisimpään päivitykseen liittyen, voitte kommentoida tähän ketjuun.

 

Kuulisin mielelläni ajatuksianne ja toiveitanne tulevaisuutta ajatellen: mitä toivoisitte keskusteltavan, ja miten haluaisitte Telia TV:n ja muiden meidän viihdepalvelujen kehittyvän jatkossa? 


Onko Netflix ja Yle Areena- sovellukset tulossa Telia tv:n digibokseille lähiaikona?


Netflix on tällä hetkellä saatavilla digibokseille 4302 ja 4302w.

Muuten aihetta en valitettavasti voi kommentoida, eikä aiheesta ole uutta kerrottavaa. Me haluamme tarjota teille mahtavan valikoiman viihdettä. Käymme jatkuvasti neuvotteluja eri kumppaneiden kanssa, mutta emme voi kertoa näistä neuvotteluista tai niiden osapuolista enempää ennen kuin nimet ovat papereissa ja yhteistyö on aika tuoda julkisuuteen.

Vastaa
0 tykkäystä

LuMaria
Telialainen
Viestejä 36 kpl

10/121

@Ocxid  kirjoitti:

@LuMaria  kirjoitti:

Tallennuspalvelu

 

Aloitetaan tallennuspalvelusta, sillä TV-aiheissa on viime aikoina keskusteltu erityisesti sen uudistuksesta (esimerkiksi täällä ja täällä).

 

Julkaisimme joulun alla sarjatallennusmahdollisuuden ensimmäisen vaiheen sekä Telia TV -sovellukselle että -digibokseille. Toimme mahdollisuuden  tallentaa lempisarjoja kätevämmin jo jouluna, vaikka tallennuspalvelun kehittäminen jatkuukin vielä koko vuoden 2021 alkupuoliskon ajan. Samalla tallennusnäkymää uudistettiin, jotta uudet sarjatallenteet olisivat selailtavissa. Käyttöliittymä ja käyttökokemus tulevat kehittymään vielä jatkossakin. Seuraavat päivitykset tulevat tuomaan uusia työkaluja tallennusten nopeampaan selailuun.

  

Tulevissa päivityksissä julkaisemme mm. seuraavia parannuksia:

  • Tallenteiden kuvakkeiden kokoa muutetaan niin että ruudulle mahtuu useampia kuvakkeita yhtä aikaa
  • Sarjatallenteet järjestetään sarjoittain ja kausittain, jotta niiden selailu helpottuu
  • Tutkitaan ja kehitetään muita mahdollisuuksia selata suuria määriä tallenteita tehokkaammin
  • Myös tallentamiseen liittyvät hakutoiminnot tulevat paranemaan alkuvuoden aikana.
  • Lisää parannuksia tulossa lähiaikoina

En näe listassa montaakaan aiemmissa ketjuissa mainittuja vikoja ja puutteita, että olisi tulossa kehityksen alle...

 


Listassa oli ne ominaisuudet, joista tällä hetkellä voin kertoa, esimerkiksi tuo suurien tallennemäärien tehokkaampi selaaminen. Millainen ominaisuus olisi mielestäsi tärkein parannus Tallennuspalveluun, aiemmin kertomasi mahdollisuus valita vanha tai uusi tallennelistaus vai joku muu? Voin katsoa löytyisikö työlistaltamme ominaisuus, joka vastaisi tarpeisiisi. 🙂 Mikäli toivomasi ominaisuus vielä puuttuu listalta, vien tottakai palautetta eteenpäin.

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.