Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Keskustelua Viihteen uudistuksesta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uusi Viihde on täällä! 

 

Uudistunut boksi ja kolmannen osapuolen sisällöt ovat saatavilla. 

Blogin aiheesta löydät täältä.

 

Tähän ketjuun voit kirjoittaa kokemuksiasi sekä mietteitäsi uudistetusta Viihteestä, tai mitä vain mitä mieleesi aiheesta juolahtaa kehitysehdotuksiin saakka!  

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

37 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyvä idea kieltämättä ja pistin sen samantien eteenpäin Sonera Viihteen kehitysporukalle. Toivottavasti saadaan tämä toteutettua jossain vaiheessa 🙂

juhuri
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivitysten Change Logia on aktiivisesti pyydelty vasta reilut 4 vuotta..

MRTimo
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ilmeisesti muillakin ollut säätämistä tämän uuden mediaboksin toimituksissa ja aktivoinneissa. Minulle ensin toimitettiin mediaboksi perjantaina. lauantaina lähdin sonera chatin kautta kyselemään salasanaa boksiin, mitä ei toimitettu laitteen kanssa txt-viestinä vaikka näin kerrottiin. Sain lauantaina salasanan, mutta boksia ei oltukkaan aktivoitu?? Soneran sössimisetsä sain palkinnoksi 3 leffalippua, jotka aktivoituvat samaan aikaan kun uusi boksikin.  Niinpä jouduin odottamaan maanantaihin.

Maanantaina kyselin asiasta ja kerroin, että boksi tosiaan minulle jo toimitettu + salasana, mutta aktivointi ei toimi vieläkään. Lupasivat kiirehtiä aktivoinnissa. Ilmoitus tulisi kun valmis käytettäväksi.

Tiistaina toistin kyselyn.

Ja keskiviikkona...

 

Torstaina en laittanut viestiä enkä ollut saanut mitään viestiä aktivoinnin valmistumisesta vaan vaihdoin vanhan paikalle uuden. Laitoin tunnarit ja toimitetun passun. Laite heräsi eloon!! Ilmeisesti oli aktivoitu 😉

 

Perjantaina sain postista viestin, että lähetys saapunut. No viemään vanhaa boksia palautukseen ja samalla katsomaan mitä oli tullut. Siellähän oli uusi mediaboksi. Ei hitto. En vastaan ottanut lähetystä, koska minulle oli viikko sitten tuo sama uusi toimitettu. 

 

Ei siinä kaikki. Eihän minulle koskaan oltu sitten noita leffalippuja aktivoitu vaan taas chattiin ja niiden perään vonkumaan. Niiden aktivointi tapahtui sitten asap.

 

kaiken kaikkiaan olen olen ollut tyytyväinen Arriksen toimivuuteen. On todellakin nopeampi, kaukosäädin myös 100x parempi kuin vanha rimpula.

Ainoa mikä oli pettymys, ettei HD-kanavien nauhoittaminen onnistu?? What, missä tuollainen oli mainittu? En ainakaan mistään löytänyt. Nyt täytynee odottaa, että boksiin tulee päivitys ulkoista USB-kovoa varten.

Mysticiza
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Pekka_Koo kirjoitti:

@Mysticiza kirjoitti:

Niin joo ei taida olla ihan uusi. Mutta nyt tapahtuu oikeastaan jatkuvasti, eli aina joutuu selaamaan takaisin tallennuksissa oikeaan kohtaan. On muuten turhauttavaa.


Tuota ongelmaa on tosiaan tullut satunnaisesti vastaan. Kyllä, kyseessä on uusi boksi, mutta silti voisit kokeilla vielä digiboksin resetointia, jos siitä olisi apua.

 

1. Irrota digiboksin virtajohto

2. Paina ja pidä painettuna digiboksin päällä olevaa nappia

3. Pistä virtajohto takaisin nappi edelleen alas painettuna

4. Digiboksin statusvalo alkaa vilkkua, ja odota kunnes se muuttuu punaiseksi ja lopettaa vilkuttamisen.

5. Lopeta napin painaminen ja painele kaukosäätimen info-nappia kunnes sinistaustainen konfigurointimenu tulee näkyviin.

6. Valitse SYSTEM-valikko ja paina OK.

7. Valitse REMOVE SOFTWARE, paina OK, valitse yes ja paina OK.

8. Valitse FACTORY RESET, paina OK, valitse yes ja paina OK.

9. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.

10. Valitse EXIT OPTIONS -valikosta REBOOT WITHOUT SAVING.


 

 

Tuo on nyt tullut tehtyä jo kahdesti ja ongelma palaa aina. Onko kehitystiimi yhtään tutkinut, mistä ongelma johtuu?

JuhaHyv
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 38 custom-general.kudos
  • 215 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kannattaa laittaa vikapalveluun viestiä tuosta vaikka sonera.fi omien sivujen kautta niin pääsevät tutkimaan tarkemmin.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


vahtmestar
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 46 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuota boksia on siis lähetetty muillekkin useampaan kertaan. Itsekkin olisin saanut 2 boksia, mutta jätin toisen noutamatta selvitettyäni asiaa ensin chatissa. 

MRTimo
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Huomattua: Ohjelmat eivät säily suosikeissa ja ei osaa aina jatkaa ohjelmia siihen mihin lopetettu.
janij73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Uuden boksin YouTubessa mainoksia ei pysty ohittamaan, vaikka appissa niihin tarjotaan nappia. Vastaavaa nappia ei löydy kaukosäätimestä. Pitää laittaa mutelle tuon ajaksi.

janij73
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Youtuben mainokset sai ohitettua niinkin helposti että painaa ok-nappia. 😄

rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heips. hyvin on toiminut uusi boksi, eipä ole kaatunut/jumittunut kertaakaan. kovalevy tallennusta kyllä kaipaan kovasti! toivottavasti saapuu pian. Kaukosäädin on todella hyvä.