Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64938
Kirjoituksia 176568

Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen



Highlighted

Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen

1/29

Tervehdys Soneran väki,

 

Kuinka voi irtisanoa määräaikaisen Viihde-sopimuksen? Syyksi riittänee toimimaton tuote.

Vastaa
0 tykkäystä
28 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

11/29

Siellä varmaan päättävä elin odottaa sormet ristissä, että saisivat jotain kyhättyä kasaan. Sen jälkeen on hyvä sanoa ettei meillä mitään vikaa ole... eihän nyt toimivaa palvelua irtisanota. Sitten tulee taas uusi, mullistava päivitys (sinne maksullisten juttujen puolelle toki) ja taas on kaikki sekaisin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 40 kpl

12/29

varmaan tuo kehitys/huoltopuoli on ostopalvelu jostain ei niin kehittyneestä-maasta, tai ainakin palvelun taso on sitä... mutta ehkäpä ne elisan vehkeet ehtii huomiseks paikalle jo niin ei mee viikonlopun tarjonta ihan ohi.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 23 kpl

13/29

Eikös palvelu ole jo jonkin aikaa ollut rikki tallentamisien osalta. Ihmettelen muuten suuresti, että on kaksi sopimusosaopuolta, Sonera ja minä, minä en saa irtisanottua määräaikaista sitten millään, Soneralla on käytössä melkeinpä kaikki konstit. Tallennus on iso oleellinen osa palvelua.

Jaloilla, jaloilla....

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

14/29

Toivottavasti Sonera käyttää oikeuttaan irtisanoa sopimuksen kun jättää laskut maksamatta...

Oikeasti: Onko näin yksinkertaiseen kysymykseen mahdotonta saada vastausta? Jos siellä ollaan sitä mieltä ettei irtisanominen näillä perusteilla onnistu niin se tieto riittää.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 481 kpl

15/29

Tähän asiaan tuli selkeä vastaus, eli nykyinen tilanne ei oikeuta palvelun irtisanomiseen. Suurin osa Viihteen vioista on saatu jo korjattua. Tallennuskin toimii jo, mikäli tallennuksia ajastaa digiboksin kautta suoraan. Tallennuksissa on ongelmaa vielä omien sivujen kautta ajastaessa, joten kannattaa tässä vaiheessa ajastaa suoraan boksin kautta. Kuten olen aiemminkin todennut, niin kaikki nämä ongelmat tullaan laittamaan kuntoon kyllä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

16/29

Moi NikoNo,

Hyvää huomenta vaan teille sinne klaaniin.Hyvä että saa vastauksia suoriin kysymyksiin,mutta esittäisin muutaman jatkokysymyksen.

1.Suurimmat viat korjattu,mutta mielestäni tuotteen pitää toimia täysin pl. väliaikaiset(lyhyet) häiriöt. Voiko tuote olla vain osittain toimiva ja silti sopimuksen mukainen?

2.Tallennukset toimivat boksin kautta laitettaessa.Minä yritin laittaa 2 ohjelmaa 10.5.2015 illalla tallenukseen boksin kautta =>virhekoodi 3 eli onnistumisprosentti pyöreä 0.Tein uudelleen käynnistyksen ym.mutta ei auttanut.Tiedän että välillä tulee häiriöitä,mutta ovatko häiriöt mielestänne niin HARVINAISIA,että eivät oikeuta vaatia parempaa toimivuutta tuotteelle?

3.Ilmoitit saaneesi tiedon että sopimusta ei voi irtisanoa nykyisten häiriöiden vuoksi(myös muut kuin tässä mainitsemani).Onko tämä vain Soneran kanta asiaan vai myös kuluttajaviraston ym. muiden viranomaisten kanta.

Hyvää kevättä ja jaksamisia klaaniin kyllä ne varmasti saadaan kaikki toimimaan ja aurinko paistamaan.

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 88 kpl

17/29

Vuoden soppari menossa kaapelitv:ssä kanavapaketista mutta nyt kun Soneralla oli tuota säätöä noiden Eurosport & Discovery-kanavien kanssa, niin ainakin voi siltikin halutessaan purkaa sopimuksen ilman mitään velvoitteita tai maksuja. 

 

Kyselin ihan mielenkiinnosta tuota asiaa aiemmin asiakaspalvelusta ja näin minulle vastattiin:

 

jos kanavapakettiin tulee muutoksia kesken sopimuskauden, niin se on peruste irtisanomiselle

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 23 kpl

18/29

@R2Pine kirjoitti:

Moi NikoNo,

Hyvää huomenta vaan teille sinne klaaniin.Hyvä että saa vastauksia suoriin kysymyksiin,mutta esittäisin muutaman jatkokysymyksen.

1.Suurimmat viat korjattu,mutta mielestäni tuotteen pitää toimia täysin pl. väliaikaiset(lyhyet) häiriöt. Voiko tuote olla vain osittain toimiva ja silti sopimuksen mukainen?

2.Tallennukset toimivat boksin kautta laitettaessa.Minä yritin laittaa 2 ohjelmaa 10.5.2015 illalla tallenukseen boksin kautta =>virhekoodi 3 eli onnistumisprosentti pyöreä 0.Tein uudelleen käynnistyksen ym.mutta ei auttanut.Tiedän että välillä tulee häiriöitä,mutta ovatko häiriöt mielestänne niin HARVINAISIA,että eivät oikeuta vaatia parempaa toimivuutta tuotteelle?

3.Ilmoitit saaneesi tiedon että sopimusta ei voi irtisanoa nykyisten häiriöiden vuoksi(myös muut kuin tässä mainitsemani).Onko tämä vain Soneran kanta asiaan vai myös kuluttajaviraston ym. muiden viranomaisten kanta.

Hyvää kevättä ja jaksamisia klaaniin kyllä ne varmasti saadaan kaikki toimimaan ja aurinko paistamaan.


3 kysymykseen ilman mitään poliitikkojen kiemuroita suoraa vastausta odotellen.

 

Palvelu ei ole sopimuksen mukainen, vastaavaa toimivaa palvelua ei ole saatavilla.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 78 kpl

19/29

kyllähän se sonera ei sitä päätä yksinomaan mikä riittää sopimuksen purkamiseen.sopimusosapuolia on 2 joten eiköhän se joku viranomainen loppujenlopuksi ratkaise onko sopimuksen irtisanominen mahdollista näillä perusteilla.ja takuulla on mahdollista!

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 29 kpl

20/29

Kiitos tiedosta. Soneran mielestä siis viallisesta tuotteesta voi periä täyden hinnan ja asiakas on sidottu tähän sopimusajan loppuun saakka. Onnea ja menestystä tuleville asiakkaille!

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.