Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minun Telian ohjelmaopas ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei! Omien sivujen ohjelmaopas (https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas) ei toimi. (This site can't be reached). Tämä ei siis koske telia tv:tä tai digiboksia, vaan OMIEN SIVUJEN OHJELMAOPASTA. Lähetin viestin Facebookissa, jossa asiakaspalvelija sanoi siirtävänsä minut häiriöosastolle pikaisesti. Odottelin varttitunnin ja vähän yli ilman minkäänlaista vastausta. Näinkö ongelmat Telialla lakaistaan maton alle? Toivon sivuston mahdollisimman pikaista korjausta. Mikäli ette tiedä, ohjelmointi Omien sivujen kautta on ehdottomasti helpoin menetelmä verrattuna muihin.

Edit SaJoonas: täsmennetty otsikkoa

 

3 vastausta
JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose@  kirjoitti:

Hei! Omien sivujen ohjelmaopas (https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas) ei toimi. (This site can't be reached). Tämä ei siis koske telia tv:tä tai digiboksia, vaan OMIEN SIVUJEN OHJELMAOPASTA. Lähetin viestin Facebookissa, jossa asiakaspalvelija sanoi siirtävänsä minut häiriöosastolle pikaisesti. Odottelin varttitunnin ja vähän yli ilman minkäänlaista vastausta. Näinkö ongelmat Telialla lakaistaan maton alle? Toivon sivuston mahdollisimman pikaista korjausta. Mikäli ette tiedä, ohjelmointi Omien sivujen kautta on ehdottomasti helpoin menetelmä verrattuna muihin.


Kyseisellä sivulla oli häiriö, mutta se saatiin jo korjattua. Ongelmia ei ole tarkoitus lakaista maton alle ja tästä kyseistä ongelmasta olikin meillä häiriötiedote avoinna telia.fi:llä. Kaikkia ongelmia toki ei tiedoteta tuolla, koska näissä pitää punnita tapauskohtaisesti ongelman laatua ja laajuutta. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhoOlliLo@  kirjoitti:

@ericrose@  kirjoitti:

Hei! Omien sivujen ohjelmaopas (https://www.telia.fi/palvelut/ohjelmaopas) ei toimi. (This site can't be reached). Tämä ei siis koske telia tv:tä tai digiboksia, vaan OMIEN SIVUJEN OHJELMAOPASTA. Lähetin viestin Facebookissa, jossa asiakaspalvelija sanoi siirtävänsä minut häiriöosastolle pikaisesti. Odottelin varttitunnin ja vähän yli ilman minkäänlaista vastausta. Näinkö ongelmat Telialla lakaistaan maton alle? Toivon sivuston mahdollisimman pikaista korjausta. Mikäli ette tiedä, ohjelmointi Omien sivujen kautta on ehdottomasti helpoin menetelmä verrattuna muihin.


Kyseisellä sivulla oli häiriö, mutta se saatiin jo korjattua. Ongelmia ei ole tarkoitus lakaista maton alle ja tästä kyseistä ongelmasta olikin meillä häiriötiedote avoinna telia.fi:llä. Kaikkia ongelmia toki ei tiedoteta tuolla, koska näissä pitää punnita tapauskohtaisesti ongelman laatua ja laajuutta. 


Kiitoksia vastauksesta! On kuitenkin syytä ihmetellä, miksi Facebookissa vastannut asiakaspalvelija ei itse tiennyt häiriötiedotteen olemassaoloa; kysyihän hän ongelman alkamisaikaa ja asiaa tuntematta ohjasi vain häiriöosaston puoleen, josta vastattiinkin, tosin pitkän ajan kuluttua. Voisi olettaa, että asiakaspalvelijat tietäisivät oman talonsa tilanteen; mikäli tiedotteesta olisi heti kerrottu, en olisi kysellyt enempää. 

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose@  kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! On kuitenkin syytä ihmetellä, miksi Facebookissa vastannut asiakaspalvelija ei itse tiennyt häiriötiedotteen olemassaoloa; kysyihän hän ongelman alkamisaikaa ja asiaa tuntematta ohjasi vain häiriöosaston puoleen, josta vastattiinkin, tosin pitkän ajan kuluttua. Voisi olettaa, että asiakaspalvelijat tietäisivät oman talonsa tilanteen; mikäli tiedotteesta olisi heti kerrottu, en olisi kysellyt enempää. 

En osaa sanoa, miksi asiakaspalvelija ei tarkistanut häiriötiedotteita ensimmäisellä yhteydenotolla. Yleensä tarkistamme ensimmäisenä mahdolliset ajankohtaiset häiriöt, jos yhteydenotto koskee palvelussa olevaa häiriötä. Laitan tämän keskusteluketjun palautteen muodossa eteenpäin 👍