Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vekara4v
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mistä maksan?

Kaikenlaisia ongelmia ilmeisesti Telialla on. Kiitos kuitenkin ihanille asiakaspalvelijoille siellä langan toisessa päässä!<3 Paitsi tämän päivän toiselle joka laittoi "hetkeksi" jonoon kysyäkseen laajakaistasta huollolta. No anteeksi hänelle mutta on alkanut Telian 020 numeroihin jatkuva soittaminen tympimään viimeisen parin kuukauden aikana. En jaksanut 33 minuutin puhelun jälkeen kuunnella enää sitä jonotusmusiikkia, vieläpä toista kertaa saman päivän aikana... Ensin myydään väärä palvelu ja ihmetellään miksi se ei toimi. Kehotetaan soittamaan huoltoon joka ilmoittaa että palvelu ei pysty toimimaan. Sitten luvataan korjata asia. Sitten viikon päästä taas kaiken vaivan ja yrittämisen jälkeen huolto ilmoittaa että ei tätä olekaan ikinä korjattu vaikka niin luvattiin. Parin päivän päästä selviää että ainoa vaihtoehto on tilata kokonaan uusi digiboksi koska eivät muuten voi vaihtaa palvelua pariin viikkoon toimivaksi. Sillä reklamaatiopuolella, kas kummaa, on ruuhkaa... Kaikenlaiset pienet ylimääräiset lisämurheet joita ei jaksa edes kirjoittaa ja sitten olen kaksi kertaa joutunut aiheettomasta toimitusmaksusta soittamaan... Eikä koko Telia tv ole toiminut sekuntiakaan koko aikana, eikä minulle kauppaa tehtäessä kerrottu että tallennuspalvelu maksaa erikseen 6€/kk. En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa tänään kun poistin maksullisen tallennuspalvelun. Mitä minä sillä teen? Nykytaidetta liiloista ja harmaista ruuduista?? Piti olla lasten kanavapaketti, eihän se toiminut koska ei "kirjastot" saati tv toimi. Ainoa mika toimi on netflix josta pitää kuitenkin oma laskunsa maksaa. Eli nyt parin puhelimitse tehdyn laskun oikáisun alaspäin jälkeen alkaa "pikkaisen" mietityttämään että miksi minun pitäisi maksaa 24€! Omasta hukkaan heitetystä ajasta? Nykytaide ruuduista tv:n sijaan? Olisi vieläkin maltti säilynyt kaikesta tästä. Mutta että käytännössä puhelin asiakaspalvelija hylkää minut maksulliseen jonoon... Toivottavasti tämä teksti lohduttaa jotakuta Telian kanssa ongelmiin joutunutta siitä että asiat voisivat mennä vielä huonommin.:D.

6 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

Hei @vekara4v ja lämpimästi tervetuloa Telia Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Kuulostaapa tosiaan melkoiselta sopalta tuo kohdallesi osunut episodi. Isot pahoittelut omasta puolestani ettei homma ole sujunut missään nimessä siten kuin olisi pitänyt. Onko tuo tilanne nyt ratkeamassa kokonaisuudessaan ja olet saanut hyvitykset virheellisesti veloitetuista toimitusmaksuista jne? Ja onhan nyt uusi oikea boksi sinulle jo tulossa?

 

Tätä voidaan katsoa vielä myös läpi chat-asiakaspalvelumme kautta. Olemme chatissa paikalla aina vuorokauden ympäri, ja sinne pääset asioimaan jos kirjaudut täältä asiakassivuillesi. Mikäli et chattia ole aikaisemmin kanssamme käyttänyt, voit vielä vilkaista videon miten palvelu toimii Hymiö Onnellinen

vekara4v
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No uusi boksi on ollut eteisessä turhan panttin  z<<zx  µi98uu´9+läi**97583000

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Oliko sinulle annettu ohjeita, että milloin uuden boksin voisi ottaa käyttöön? Yleensä uuden boksin voi ottaa heti käyttöön, kun sen on postista noutanut. Olisitko kaivannut vielä apuja kytkennässä vai onko asiat jo ratkennut parhain päin?

vekara4v
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei auttanut uuden boksin käyttöönotto mitään. Sekin selvisi edellis lauantaina kun meni kolme tuntia puhelimessa huollon asiakaspalvelijan kanssa. Vasta kolmen tunnin jälkeen hän luovutti ja ilmoitti että siirtää asian "ylemmäs". Huoltomiehen käynnistähän olisin joutunut maksamaan... Olisi ollut mukavaa jos hän olisi ilmoittanut asian ennen kuin lauantai-iltapäiväni oli mennyt kokonaan hukkaan. No vikapuolelta lähettivät uuden reitittimen. Täytynee ihan uteliaisuuttaan soittaa ja kysyä miten päätyivät siihen ratkaisuun, tietokoneessa netti toimi ennen uutta reititintä ja opin että PS3:lla pystyy katsomaan Netflixiä, hyvin toimi sekin vanhalla reitittimellä. Eli lasku juoksee, ja koko tämän 2,5 kuukauden aikana Telia tv:n ainoa hyöty on että Netflix tuli tutuksi ja kaksi ilmaiseksi vuokrattua Disneyn piirrettyä. Hohhoijaa:(

P.S. Se Coco on aika hyvä ja sopii Halloweeniin, vinkiksi perheellisille ja muillekin piirrettyjen ystäville:D

vekara4v
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@NikoNo@  kirjoitti:

Oliko sinulle annettu ohjeita, että milloin uuden boksin voisi ottaa käyttöön? Yleensä uuden boksin voi ottaa heti käyttöön, kun sen on postista noutanut. Olisitko kaivannut vielä apuja kytkennässä vai onko asiat jo ratkennut parhain päin?


Anteeksi. En hoksannut edellisessä viestissä lainata vastaustasi. Kytkennöissä yms ei ole alunperinkään ollut ongelmaa vaan siinä ettei palvelu toimi.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 254 custom-general.kudos
  • 548 custom-general.replies
  • 29 custom-general.solutions

Valitettavasti paljoa tarkemmin ei päästä täällä Yhteisön puolella asiaan kiinni, mutta kehnoltahan tuo tilanne on vaikuttanut, kun palvelu ei ole lähtenyt toimimaan. Toivottavasti uudella reitittimellä asia korjaantuisi! Muutoin joudutaan asiaa tarkemmin jatkoselvittämään meidän häiriöpuolen kanssa.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*