Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62814
Kirjoituksia 171764

Mix M kanavienvalinta hukassa

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 453
Kirjautuneena
11/13

Vs: Mix M kanavienvalinta hukassa

@Anssi5 kirjoitti:

Terve

Mix paketti on aktiivinen, laskut on maksettu ajallaan, olen kirjautunut pankkitunnuksilla luoduilla tunnareilla, olen kokeillut useammalla selaimella, kahdella eri koneella ja myös kännykällä. Olen vaihtanut kanavia aiemmin ainakin viisi kertaa onnistuneesti, joista viimeisin taisi olla joulukuussa, tai niillä nurkilla. Mix M paketti on kaapeli-TV puolella. 

Anssi

Tuossa ei nyt oikein ole muuta mahdollisuutta, kuin tehdä vikailmoitus omien sivujen kautta. Olet kuitenkin testannut tilannetta jo kaikin mahdollisin tavoin. Mitään tiedossa olevaa vikaa siellä ei ole, joten tätä on alettava selvittämään vikailmoituksen pohjalta. Laitatko siis vikailmoituksen menemään meidän vikapalvelulle?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 4
12/13

Jotain on taas mennyt *******lleen omien sivujen päivityksessä.. nykyisin kyllä näkyy kaikki tilatut kaapelikanavapaketit mutta (taas) on minultakin kadonnut tuo MIX-kanavapaketin kanavien muokkausmahdollisuus.

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
13/13

@TJSFI Oikeassa olet, Omilla Sivuilla on nyt jotain hämminkiä Mix-kanavien vaihtamisessa. Tästä on korjaustoimenpiteet jo käynnissä Hymiö Onnellinen Kunnes saadaan jälleen pelittämään, ota chatin kautta yhteyttä meille päin, niin vaihdetaan tarvittaessa kanavat sitä kautta. Chatti löytyy Omilta Sivuilta.

0 tykkäystä