Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiililaajakaista ja Telia tv

Onko muilla pätkimisongelmia?

Normi tv kansvatkin jumii.

Miten saisin kuukauden kanavan näkymään, kun mistään asetuksien vaihtoehdoista ei löydy edes kanavan hakua.

Ei anna resetoida.

Rupee tosissaan hermot menemään!

32 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3717 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Hei @Lauraattus ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Onko sinulla siis Telian digiboksi mobiililaajakaistalla?

Jos on niin tässä resetointi ohjeet kahdelle eri digiboksille :

 

4302-MALLIN DIGIBOKSI

  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.
  2. Kytke virtajohto takaisin ja pidä samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa. Odota, kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.
  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.

  1. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.
  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  4. Valitse valikosta REBOOT WITHOUT SAVING ja paina OK.
  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.

5305-MALLIN DIGIBOKSI (UHD)

  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.
  2. Kytke virtajohto takaisin ja pidä samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa. Odota, kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.
  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.

  1. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.
  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  4. Valitse valikosta SAVE AND REBOOT ja paina OK.
  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.
#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3717 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Joskus auttaa myös se että ottaa pelkästään digiboksin  virtajohdon irti ja laittaa takaisin paikalleen painaen samanaikaisesti boksin virtanappulaa sen päältä niin kauan että valo näyttää lopulta punaista. Sellainen pehmeä bootti tavallaan.

 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ollaan kokeiltu, mut ei päästä tuohon tallennukseen ollenkaan, joten buuttaus ei mene loppuun.

 

TeliaTV_mobiililaajakaista1.jpg

 

Edit SannaMKoo: Kuva upotettu suoraan kommenttiin

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2408 custom-general.kudos
  • 3717 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Ollaan kokeiltu, mut ei päästä tuohon tallennukseen ollenkaan, joten buuttaus ei mene loppuun.


Eikö pääse kaukosäätimen nuolinäppäimillä? Siis jotka on OK napin molemmin puolin? Ja sitten painaa OK valinnan vahvistamiseksi.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei pääse

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Ei pääse


Jos muistan oikein, niin et pääse mikäli et ole tehnyt jompaakumpaaa toimenpidettä (=ei muutoksia):

  • Factory Reset
  • Remove Software (suositus) 

 

Eli kuten tuossa @kiisseli67 kommentin kuvassa. Teitkö valinnan OK-painikkeella hyväksymällä ennen poistumista @Lauraattus?

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Poistettu käyttäjä
 

Eikös tuossa pidä nimenomaan painaa "Reboot WITHOUT saving". Ohjelmisto kuitenkin latautuu uudelleen tuon jälkeen. Tai siis näin olen itse toiminut ja resetointi on tapahtunut, kuten tuolla ohjesivullakin neuvotaan, kaikkien muiden digiboksimallien kohdalla painamaan REBOOT WITHOUT SAVING paitsi tämän 5305 -mallin kohdalla. Eli veikkaisin kirjoitusvirhettä tuohon uusimman boksin kohdalle.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Anonymous  kirjoitti:

Eikös tuossa pidä nimenomaan painaa "Reboot WITHOUT saving". Ohjelmisto kuitenkin latautuu uudelleen tuon jälkeen. Tai siis näin olen itse toiminut ja resetointi on tapahtunut, kuten tuolla ohjesivullakin neuvotaan, kaikkien muiden digiboksimallien kohdalla painamaan REBOOT WITHOUT SAVING paitsi tämän 5305 -mallin kohdalla. Eli veikkaisin kirjoitusvirhettä tuohon uusimman boksin kohdalle.


Joo, voi olla mahdollista kun tuota boksin mallia ei ole mainittu 😂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä tein.

Täysin ohjeiden mukaisesti.