Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mobiililaajakaista ja Telia tv

Onko muilla pätkimisongelmia?

Normi tv kansvatkin jumii.

Miten saisin kuukauden kanavan näkymään, kun mistään asetuksien vaihtoehdoista ei löydy edes kanavan hakua.

Ei anna resetoida.

Rupee tosissaan hermot menemään!

32 vastausta
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei oo pätkinyt, ja wifiyhteydellä en ole koittanut 🤔

Poistettu käyttäjä
 

Tuo jumiminen saattanee johtua juurikin tuosta mobiiliyhteydestä ja sen nopeuden heittelyistä. Mikäli huomaat selkeää eroa esim. päiväsaikaan ja illalla katsellessa, todennäköisin syy on mobiiliyheyden ruuhkautuminen kun useammat ihmiset käyttää verkkoa iltaisin. Tähän voi auttaa toisen operaattorin yhteyden kokeilu.

 

 

Mitä tulee reklamointiin, niin mikäli sinulle on myyty palvelu joka toimii identtisesti edellisen kanssa, niin sinulla tulisi olla oikeus purkaa sopimus. Mielestäni on olennaista kertoa, että palvelun sisältö muuttuu kanavien osalta. Esim. Nelosen kanavat täytyy tuolla mobiiliversiolla laittaa ensin tallennukseen ennenkuin niitä voi edes katsoa.

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Rupee vaikuttamaan siltä.

Oon reklamoinut, ja ohjeistettiin jättämään yhteydenottopyyntö, jonka jätin.

Vielä ei ole soittoa kuulunut...

 

Kuhan sais ees ton jumimisen loppumaan.

Kiva kattoo lätkää 🙄

Ehtssäkin meni pari maalia ohi 😣


Yhteydenottopyynnöissä menee usein pari arkipäivää. Jos ei vieläkään kuulu, niin kannattaa uusia reklamaatio:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

Toivottavasti löytyy molempia tyydyttävä ratkaisu näin joulun alla. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toi nelosen nelosen kanavienkin häsääminen tuli ihan puskista 😠

 

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.

 

TeliaTV_mobiililaajakaista3.jpg

 

Edit SannaMKoo: Kuva upotettu

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Järjestelmän alta löytynee vain tuo 


@Lauraattus  kirjoitti:

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.

TeliaTV_mobiililaajakaista4.jpg

 

Edit SannaMKoo: Kuva upotettu

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1745 custom-general.kudos
  • 2225 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions


@Lauraattus  kirjoitti:

Toi nelosen nelosen kanavienkin häsääminen tuli ihan puskista 😠

 


Ei ollut ennen muistaakseni tallennusta ennen katselua kaupallisilla kanavilla APTV-boksilla (mobiili). Sopimukset muuttuivat niin siihen tuli tuo ominaisuus. Palveluita Telialla kehitetään  edelleen ja odotan että tuosta pääsisi viimeinkin eroon. Onneksi muuton yhteydessä sain adsl-yhteyden. Lisäksi Yhteisverkon alueella esiintyi eniten hitautta tukiasemilla, mutta nyt on oma Telian tukiasema käytössä niin nopeudet ovat melko tasaisia. 

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Poistettu käyttäjä
 


@Lauraattus  kirjoitti:

Osaisitko sanoa, mistä löydän kanavahaun?

Kuva listasta.


Kanavahakua ei ole mahdollista tehdä. Kanavalistat tulevat Telian palvelimilta, jolloin ei ole erillistä tarvetta sille. Kanavalistan päivitys tapahtuu yleensä automaattisesti, mutta joskus vaatii boksin uudelleen käynnistämisen jonka voi valikosta tehdä tai irroittamalla virtajohto hetkeksi.

Lauraattus
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Anonymous  kirjoitti:

Kanavahakua ei ole mahdollista tehdä. Kanavalistat tulevat Telian palvelimilta, jolloin ei ole erillistä tarvetta sille. Kanavalistan päivitys tapahtuu yleensä automaattisesti, mutta joskus vaatii boksin uudelleen käynnistämisen jonka voi valikosta tehdä tai irroittamalla virtajohto hetkeksi.


Aika erikoista, et silloin kun asiasta reklamoin, aspa tivasi multa olenko tehnyt kanavahaun 😂

Hän vielä sanoi, ettei juuri muista suoraan mistä löytyy, mutta että löytyy se sieltä 🤣

 

Edit SannaMKoo: Korjattu lainaus kohdilleen

Poistettu käyttäjä
 


@Lauraattus  kirjoitti:

 

Aika erikoista, et silloin kun asiasta reklamoin, aspa tivasi multa olenko tehnyt kanavahaun 😂

Hän vielä sanoi, ettei juuri muista suoraan mistä löytyy, mutta että löytyy se sieltä 🤣


 


No tässä tapauksessa ei ole aspan tyyppi ollut juurikaan palvelusta perillä 😄 Joskus tarvitsee useamman yhteydenoton, että löytyy henkilö joka tuntee palvelun kunnolla, kokemusta on. Tämä tosin pätee kaikkiin operaattoreihin.