Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Motorola VIP 1903 vetelee viimeisiään?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Boksi ei suostu näyttämään laajakuvaa enää. Mustat palkit molemmissa laidoissa. Asetuksista jos valitsee laajakuvan, ei suostu talletamaan. Laite resetoitu, ei auta. TV kunnossa, koska muista lähteistä tuleva kuva toimii... Buutatessa antaa jotain Undifiend erroria. Onko poppakonsteja vai mitä pitäs tehdä?

4 vastausta
Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jaahas. Kun vaihto HDMI-porttia, homma korjaantui... Ehdin tehdä tästä jo vikailmoituksenkin, turhaan..

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pääasia, että ratkaisu probleemiin löytyi! 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä tää boksi on nyt hajoamispisteessä. Laajakuvaongelma tuli uudelleen, taas portin vaihto herätti asetuksen kuntoon. Välillä asetuksia selatessa valikot näkyvät kahtena yms. Esim aloin luomaan kanavalistaa, nii k.o valikon kohta "paloi" ruutuun, eli näkyi jatkossa muiden tekstien päällä.

Eilen pimeni kokonaan, pelkkää mustaa ruutua. Uusi resetti auttoi. Mitähän kautta saisin uuden boksin ennen kuin tää hajoaa kokonaan?

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tästä olisi syytä olla yhteydessä meidän vikapalveluun, eli voit laittaa viestiä omien sivujen kautta tai soittamalla 020 690 101. Pystyvät sitä kautta vielä tekemään tarkistuksia ja tarvittaessa lähettämään uuden laitteen sinulle postin kautta.