Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omien sivujen ohjelmaoppaan sivuille ei pääse

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian häiriötiedotteissa lukee kohdassa Korjatut viat ja päättyneet huoltokatkot:
23.09.2021 Telia.fi -sivustolla esiintyi häiriöitä. Nyt kuitenkin tänä aamuna huomasin, että Omien sivujen ohjelmaoppaaseen ei lainkan pääse. Olen asiasta keskustellut Telian vikailmoitukseen vastanneen henkilön kanssa, joka myönsi häiriön olemassaolon, ja nyt on vain syytä ihmetellä, miksi vian korjaaminen kestää näinkin kauan. Käytän sivustoa päivittäin, koska ohjelmointien merkitseminen sitä kautta on kaikkein helpointa. Joten: sivusto kuntoon ja mielellään välittömästi!

12 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 911 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Telian häiriötiedotteissa lukee kohdassa Korjatut viat ja päättyneet huoltokatkot:
23.09.2021 Telia.fi -sivustolla esiintyi häiriöitä. Nyt kuitenkin tänä aamuna huomasin, että Omien sivujen ohjelmaoppaaseen ei lainkan pääse. Olen asiasta keskustellut Telian vikailmoitukseen vastanneen henkilön kanssa, joka myönsi häiriön olemassaolon, ja nyt on vain syytä ihmetellä, miksi vian korjaaminen kestää näinkin kauan. Käytän sivustoa päivittäin, koska ohjelmointien merkitseminen sitä kautta on kaikkein helpointa. Joten: sivusto kuntoon ja mielellään välittömästi!


Kokeilin äsken edge-selaimella ja sinne pääsi normaalisti. Sielllä on iltapäivällä havaittu hitautta, mutta se on tiedossamme ja korjauksessa. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitoksia vastauksesta! On todettava, että eilen sivusto todellakin toimi normaalisti. Tänään on toinen ääni kellossa:

1) sivusto latautuu, mutta ärsyttävän hitaasti. Useiden sattumanvaraisten kanavien ohjelmatiedot ilmestyvät näkyviin vasta pitkän odottelun jälkeen yksitellen.

2) merkintä tallennetuksi kestää USEITA MINUUTTEJA yhden ohjelman kohdalla  - normaalisti tämä tapahtuu sekunneissa.

Tämä hidastelu on syytä poistaa välittömästi. En halua viettää koko aamua räpeltämässä Telian epäkuntoista ohjelmaopasta. Insinöörit töihin, maksan tästäkin "huvista"!

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 911 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Kiitoksia vastauksesta! On todettava, että eilen sivusto todellakin toimi normaalisti. Tänään on toinen ääni kellossa:

1) sivusto latautuu, mutta ärsyttävän hitaasti. Useiden sattumanvaraisten kanavien ohjelmatiedot ilmestyvät näkyviin vasta pitkän odottelun jälkeen yksitellen.

2) merkintä tallennetuksi kestää USEITA MINUUTTEJA yhden ohjelman kohdalla  - normaalisti tämä tapahtuu sekunneissa.

Tämä hidastelu on syytä poistaa välittömästi. En halua viettää koko aamua räpeltämässä Telian epäkuntoista ohjelmaopasta. Insinöörit töihin, maksan tästäkin "huvista"!


Huomasinkin tilanteen olevan hieman ongelmallinen, eli se on tiedossamme oleva ja korjauksessa. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään ohjelmaoppaassa on viesti: Pahoittelut!
Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä
Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen!

Onko toivetta korjauksesta tällä / ensi viikolla / kuussa vai pitääkö kokonaan siirtyä DNA:n palveluun. Toimii, tallenteet jopa kaksi vuotta.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 400 custom-general.kudos
  • 658 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Tänään ohjelmaoppaassa on viesti: Pahoittelut!
Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä
Ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen!

Onko toivetta korjauksesta tällä / ensi viikolla / kuussa vai pitääkö kokonaan siirtyä DNA:n palveluun. Toimii, tallenteet jopa kaksi vuotta.


Osalla asiakkaistamme on tosiaan nyt tullut kyseistä herjaa sivulle telia.fi/palvelut/tallennus mentäessä. Ymmärrän että tämän kaltainen häiriö turhauttaa ja pyrimmekin korjaamaan sen mahdollisimman pikaisesti. En pysty ikävä kyllä mitään aika-arviota antamaan vaikka kovasti haluaisinkin 😐

Tässä kohtaa tallennukset kannattaa laittaa siis suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta, eihän se tietenkään täysin sama asia ole, mutta hyvä väliaikaisratkaisu ettei mene mieluisat ohjelmat sivu suun. 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitoksia vastauksesta! Näin voi toki tehdä, mutta tällöinkin esiintyy eräs häiriötekijä: tallennusmerkinnät eivät ole synkronissa, ts. kaikki netin oppaan kautta merkityt tallennukset eivät näy sovelluksessa tai TV:n näytöllä. Ei siis täysin tiedä, mitkä ohjelmat oikeastaan tallentuvat - ellei sitten merkitse sovellukseen jo netin oppaaseen tietämiään ohjelmointeja uudelleen.

panukokko82
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä on tätä perus Telia meininkiä. Homma ei toimi. Ei arviota kestosta. Ei korvata asiakkaalle mitenkään.

Onneksi loppuu sopimus ensi kuussa, niin pääsee siirtämään kaikki palvelut kilpailijalle.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 400 custom-general.kudos
  • 658 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose  kirjoitti:

Kiitoksia vastauksesta! Näin voi toki tehdä, mutta tällöinkin esiintyy eräs häiriötekijä: tallennusmerkinnät eivät ole synkronissa, ts. kaikki netin oppaan kautta merkityt tallennukset eivät näy sovelluksessa tai TV:n näytöllä. Ei siis täysin tiedä, mitkä ohjelmat oikeastaan tallentuvat - ellei sitten merkitse sovellukseen jo netin oppaaseen tietämiään ohjelmointeja uudelleen.


Okei, ilmoittelen tämänkin huomiosi eteenpäin, kiitos siis kovasti! Mielestäni näiden pitäisi kyllä toimia synkassa tai ovat ainakin toimineet, mutta tosiaan selvitetään tätä vielä lisää mistä kuvailemasi johtuu.

 


@panukokko82  kirjoitti:

Tämä on tätä perus Telia meininkiä. Homma ei toimi. Ei arviota kestosta. Ei korvata asiakkaalle mitenkään.

Onneksi loppuu sopimus ensi kuussa, niin pääsee siirtämään kaikki palvelut kilpailijalle.


Mahdollisia hyvityksiä voimme toki katsoa aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelun kautta kun häiriö on ohi ja tiedämme tarkemmin kauan se on kestänyt ja millaista haittaa se on aiheuttanut.  Automaattisesti tätä ei kuitenkaan huomioida laskutuksessa, sillä vaihtoehtoja tallennuksien tekemiselle kuitenkin on ja häiriö koskee osaa asiakkaista. En yhtään kuitenkaan tätä häiriötä väheksy, ymmärrän täysin että myös ohjelmaoppaan kautta halutaan tallennuksia tehdä ja sen pitää toimia. Varmasti se on monille ensisijainen väylä niitä tehdäkin. Aika-arvioita on tosiaan vaan haasteellista antaa, ja jos korjaus annetusta arviosta pitkittyykin niin se lisää monesti harmitusta yhä entisestään. 

 

Suuret pahoittelut vielä näin tätä kautta häiriöistä ohjelmaoppaassa! Teemme kyllä kaikkemme sen pian kuntoon saamiseksi.

 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei.

Voisiko tämä tallenteiden pätkiminenkin johtua tästä ongelmasta. Myös ohjelman alusta uudelleen aloittamisessa pätkimistä. Ois mukava saada palvelut kuntoon, kun tästä myös maksetaan.