Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.

64 vastausta
rOistoP
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Laittakaa nyt ainakin häiriötiedote, ettei tarvi keskusteluista etsiä.

justiina1234
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennukset ei toimi. Virhekoodi 521. Kannattaako resetoida jos on tunnukset/salasanat hukassa eikä asiakaspalvelu ole auki? Eikä ole ensimmäinen kerta kun ei toimi..
kirsikarki
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei toimi täälläkään päin. Alkaa nyppiin, sillä usein on ongelmia ollut. Kuvanlaatukin on ollut muutamana päivänä aivan ala-arvoinen. Varjokuvia ja värit huonot. Oliskohan aika vaihtaa toiseen palveluntuottajaan

 

hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Toivottavasti et resetoinut, kun vielä televisio näkyi - itse valitettavasti tein eilen kyseisen virheen, eikä sen jälkeen katsottu enää yhtään mitään.

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Tännekin ketjuun kaikille vielä tiedoksi, että Viihteen vikatilanne saatiin ratkaistua aamuyön aikana. Nyt pitäisi siis kaikilla palvelu taas toimi. Mikäli vielä on ongelmaa, niin suosittelen tekemään digiboksin resetoinnin. Tässä ohjeet resetoinnin tekemiseen.

kirsikarki
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huomenta no nyt on vika korjattu ja kaikki toimii. Olin eilen illalla valmis jo irtisanomaan koko paketin, mutta katsellaan nyt miten pelittää. Sitä voi mennä näköjään elämä ihan sekaisin kun ei nää tuttuja ohjelmia. Ilmeisen koukussa tässä ollaan , voi huokaus

kefiiri
Konkari
  • 205 custom-general.kudos
  • 672 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Koukussa ollaan joo...

 

Minulle tämä viihde on todella tärkeä noiden maksukanavien: Nelonen Paketti+Pro Extra+MTVTotal Sport suhteen. Ei jaksa katsella noita p**ka-kanavien "kokki ja laihdutus-ohjelmia". Mitään muuta järkevää sieltä ei tule, paitsi joitain Ylen asiaohjelmia. Ja niitäkin ollaan lopettamassa.

 

Minulla on pääasiassa netti ja viihde toiminut hyvin. Tosin viime aikoina on alkanut huolestuttavasti olemaan ongelmia tihenevin välein. Voisipa melkein sanoa että viime aikoina jokainen uudistus ja päivitys on vienyt palvelua epävarmempaan suuntaan. Ei hyvä.

 

Viime kesästä asti ollut aina ongelmia enemmänkin netin kanssa lähes säännöllisin välein. Viihde toimii, mutta nettiin ei pääse. Kaikki on "päällisin puolin" kunnossa, mutta tokenee vain reitittimen uudelleen käynnistyksellä. Tämä ongelma toistuu siten että aluksi ehkä kerran kuussa, sitten kerran viikossa ja nyt tuntuu jopa useammin. Aivan kuin jokin säännöllinen "operaatio" tehtäisiin, jota nyt tihennetty. Samalla tuo jumittaa asiakkaan reitittimen ja/tai operaattorin laitteet ja vaatii uudelleen käynnistyksen.

 

Miksi ylipäätänsä pitää tehdä päivityksiä, jos homma toimii?

Toivottavasti tämä luotettavuus olisi nyt ensisijainen asia, eikä mitään uusia ominaisuuksia otettaisi käyttöön luotettavuuden kustannuksella. 

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tein vikailmoituksen 25.2 ongelmista, mestarien liigaa olisin katsonut, siis palvelua josta maksan aika reippaasti kuukaudessa, joten olenko oikeutettu siis hyvityksiin toimimattomasta palvelusta?

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Moikka @Sansu ja tervetuloa mukaan Klaaniin! 🙂

 

Melkeinpä kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, täällä emme oikein voi kertoa oletko oikeutettu vai et, sillä emme pysty tarkastelemaan vikailmoitustasi lähemmin.

 

Vikapalveluun voit olla yhteydessä puhelimitse tai Omien Sivujen palvelupyynnöllä. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tällänen haista pas** vastaus tuli asiakaspalvelusta:

Hei

Kiitos viestistäsi.

Kyseessä on ollut valtakunnallinen vika, joka on saatu korjattua 1 vuorokauden sisällä. Katkoksesta johtuen hyvityksiä ei ole mahdollista saada.

Suosittelen kuitenkin hyödyntämään kanavapakettitarjouksemme. Asiakastietojemme mukaan käytössäsi on tällä hetkellä MTV Total kanavapaketti toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Mikäli haluat, voit hyödyntää uusasiakastarjoukset:

MTV Total 6kk 15€/kk + 6kk 24,95€/kk (12kk määräaikainen sopimus)
MTV Total 3kk 15€/kk + 3kk 24,95€/kk (6kk määräaikainen sopimus)

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kanavapakettisopimuksen päivittämiseksi.

Terveisin,
Kirsi, Sonera asiakaspalvelu

Tuollainen asiakaspalvelu oikein houkuttaa uusimaan kanavapaketin 🙂 mtv total saa kyllä omalta osaltani jäädä pois kokonaan.