Signaalikatko youtubessa Samsungin televisiossa

  • 28 September 2022
  • 5 kommenttia
  • 98 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

mulla on sampsunkin fiasco töllö. se laittaa muten päälle kun käynnistää youtuubissa


videon. koska kun viteon starttaa, katkee kuvasignaali hetkeksi. mute menee piälle joten


viteon alusta jää pari sekkaa näkemätä. ääni kuuluu koska oon vetänyt av-liitännästä


piuffat stereoihin. mulla on se androitin boksi. toivoisin tietysti nottei tuota


signaalikatkoa olisi. mutta eipä tuo paljoa haittaa. tv:n vaihto olis paikallaan.


sampsunkissa on niin huono häiriönpoisto että kun jääkaapin kompura menöö


päälle tahi pois, katkee kuva ja ääni muutamaksi sekunniksi. ikinä en enää sekaannu


sampsunkiin.


 


---


Muokkaus ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa


5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@aikuishuvitus  kirjoitti:

mulla on sampsunkin fiasco töllö. se laittaa muten päälle kun käynnistää youtuubissa


videon. koska kun viteon starttaa, katkee kuvasignaali hetkeksi. mute menee piälle joten


viteon alusta jää pari sekkaa näkemätä. ääni kuuluu koska oon vetänyt av-liitännästä


piuffat stereoihin. mulla on se androitin boksi. toivoisin tietysti nottei tuota


signaalikatkoa olisi. mutta eipä tuo paljoa haittaa. tv:n vaihto olis paikallaan.


sampsunkissa on niin huono häiriönpoisto että kun jääkaapin kompura menöö


päälle tahi pois, katkee kuva ja ääni muutamaksi sekunniksi. ikinä en enää sekaannu


sampsunkiin.


 


---


Muokkaus ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa




En saanut toistettua samanlaisilla laitteilla eli käytössäni on Samsungin TV ja DV8919 -digiboksi. You Tube toimii normaalisti, ilman mutelle menoa. Testasin piuhalla vetäen digiboksin AV-kohdasta kaiuttimeen, niin en saa toistettua silläkään. Laitteistoon tämä hämminki jää, oletko testannut toista johtoa? Olisiko sinulla toista kaiutinta tai kohdetta, minne av-piuhan voisi laittaa? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Minulla Samsungin televisiossa wifin kanssa Yle Areena tökkii ärsyttävällä tavalla. Ohjelma saattaa pyöriä vartin ongelmitta, kunnes tulee verkkoyhteyshäiriö. Wifi kyllä pysyy saatavilla kaikille muille laitteille. Ratkaisin ongelman vetämällä verkkopiuhan televisiolle. Kiinteällä yhteydellä ongelmaa ei ole. Edullisessa telkkarissa ei ole edes 5 GHz wifiä saatavissa, joten joutuu puljaamaan häiriöherkemmän 2,4 GHz kanssa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

on totta tuo sekunnin signaalikatko kun käynnistää youtubessa videon. hodemi-jakajakin huomaa sen kun sininen Led sammuu hetkeksi.

ei isompaa haittaa mutta videon alusta jää hiukan pois kun laitteet laittaa muten päälle.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Hmm. Minulla on uusi digiboksi juuri otettu käyttön muutaman vuoden takaisen Samsungin TV:n kanssa. Youtubea en ole kokeillut mutta kun talletettua ohjelmaa katsoessani alan kelaamaan mainosten yli niin niin ruuu pimenee hetkeksi ja kelauksen pysäyttäessä taas uudestaan. Olisiko sama pohjaa vika?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hmm. Minulla on uusi digiboksi juuri otettu käyttön muutaman vuoden takaisen Samsungin TV:n kanssa. Youtubea en ole kokeillut mutta kun talletettua ohjelmaa katsoessani alan kelaamaan mainosten yli niin niin ruuu pimenee hetkeksi ja kelauksen pysäyttäessä taas uudestaan. Olisiko sama pohjaa vika?

@aikuishuvitus tätä ongelmaa kokeilimme saada toistettua siinä onnistumatta. Kyseessä ei näyttäisi olevan yleinen ongelma DV8919-boksilla. 

@VMJ Kyseessä on Telia TV-palvelun ominaisuus ettei kelauksen aikana kuvaa näy ja tällä ominaisuudella tuskin on vaikutusta Youtubessa havaittuun ongelmaan. 

Vastaa