Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60310
Kirjoituksia 166032

Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.



Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
11/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.


@MiaSL kirjoitti:

Tottakai Hymiö Onnellinen

Elikkäs asiakaskirjeet lähetettiin viime vuoden lokakuussa ja 30.11.2015 peruspaketti tallennuksella jäi pois. Automaattinen seitsemän päivän tallennus-ominaisuus jäi siinä samalla.

 


Onko asiakastiedotteista arkistoa jossain, kun näkyy vain 2016 tiedotteet ?

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 734
12/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.

Eipä taida olla sonera.fi:llä erillistä arkistoa enää vanhemmille tiedoitteille.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎16-08-2016
Kirjoituksia: 144
13/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.


@MiaSL kirjoitti:

Tottakai Hymiö Onnellinen

Elikkäs asiakaskirjeet lähetettiin viime vuoden lokakuussa ja 30.11.2015 peruspaketti tallennuksella jäi pois. Automaattinen seitsemän päivän tallennus-ominaisuus jäi siinä samalla.


Selevä,

ryhdyin Viihteen asiakkaaksi elokuussa, joten ei ihme, et en oo saanu infoa. Sonerallakin tämä yleinen tapa kadottaa historiansa kuten noi vanhat tiedotteet.

Voisitko vielä kertoa miksi palvelu lopetettiin ja missä voisi äänestää sen takastuomisen puolesta?

Olis selkeesti tärkein palvelu mulle, kun kanavien omat kirjastopalvelut ovat mitä ovat.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 419
14/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.

Välitin tämän sinun äänestyksesi eteenpäin meidän viihteen kehittäjille, jotta voivat asiaa huomioida tulevaisuudessa. En toki tähän uskalla luvat mitään muutoksia, kun nykyinen tallennuspalvelukin ollut toiminnassa vasta kovin vähän aikaa. Kaikki palautteet on kuitenkin tärkeitä meidän kehitystiimille, kun pyrkivät toki palveluita kehittämään asiakkaiden palautteiden perusteella.

Laitoin samalla myös palautteen tuosta asiakastiedotteiden arkistosta, jota tässä keskusteluketjussa kaipailtiin. Tässä on toki sellainen tilanne, että erilaisia tiedotteita lähtee todella paljon. Sellaisen arkiston selaaminen voisi olla vähän haastavaa. Tämä toive on kuitenkin välitetty eteenpäin, jotta voivat pohtia olisiko tällainen mahdollista toteuttaa.

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
15/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.


@NikoNo kirjoitti:

Välitin tämän sinun äänestyksesi eteenpäin meidän viihteen kehittäjille, jotta voivat asiaa huomioida tulevaisuudessa. En toki tähän uskalla luvat mitään muutoksia, kun nykyinen tallennuspalvelukin ollut toiminnassa vasta kovin vähän aikaa. Kaikki palautteet on kuitenkin tärkeitä meidän kehitystiimille, kun pyrkivät toki palveluita kehittämään asiakkaiden palautteiden perusteella.

Laitoin samalla myös palautteen tuosta asiakastiedotteiden arkistosta, jota tässä keskusteluketjussa kaipailtiin. Tässä on toki sellainen tilanne, että erilaisia tiedotteita lähtee todella paljon. Sellaisen arkiston selaaminen voisi olla vähän haastavaa. Tämä toive on kuitenkin välitetty eteenpäin, jotta voivat pohtia olisiko tällainen mahdollista toteuttaa.


Haku auttaa hakemiseen ja yleensä ne on otsikoitu melko hyvin. Veikkaan, että siinä 2015 loppuvuoden tiedotteessa keskityttiin enemmän Oman tallennuksen tulemiseen kuin jatkuvan tallennuksen menemiseen. Itsellekin oli yllätys, ettei sitä uudistuksen jälkeen enää ollut.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 419
16/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.

Sainkin näihin palautteisiin jo vastauksia.

 

Mobiiliviihteen tallennuksiin näkyy valoa tunnelin päässä. Asiakkailta tulleet palautteet on huomioitu ja tuo sarjatallennus pyritään toteuttamaan palveluun. Tämä on tiedossa, että kyseinen ominaisuus olisi monille käyttäjille todella tärkeä ja helpottaisi tallennuksien tekemistä. Tähän on mahdotonta lupailla mitään aikatauluja, mutta tilanne on kuitenkin huomioitu. Kaikki kehitysideat ja palautteet on tärkeitä ja näiden perusteella tosiaan tehdään kehitystyötä palveluihin.

Tiedotearkiston osalta tilanne onkin sitten hankalampi. Meiltä lähtee valtava määrä erilaisia tiedotteita, kun osa koskee kaikkia tietyn palvelun käyttäjiä ja osa vain pienempää joukkoa. Lisäksi tuotteita, palveluita ja ominaisuuksia on niin paljon, että näiden kaikkien tiedotteiden koostaminen yhteen paikkaan ei ole kovin mielekäs/käytännöllinen ratkaisu. Tämäkin palaute kuitenkin huomioitiin ja toivottavasti joskus saadaan edistystä asiaan jollakin tavoin. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole tiedossa mitään isoja uudistuksia tämän suhteen.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎16-08-2016
Kirjoituksia: 144
17/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.


@NikoNo kirjoitti:

Sainkin näihin palautteisiin jo vastauksia. 

Tiedotearkiston osalta tilanne onkin sitten hankalampi. Meiltä lähtee valtava määrä erilaisia tiedotteita, kun osa koskee kaikkia tietyn palvelun käyttäjiä ja osa vain pienempää joukkoa. Lisäksi tuotteita, palveluita ja ominaisuuksia on niin paljon, että näiden kaikkien tiedotteiden koostaminen yhteen paikkaan ei ole kovin mielekäs/käytännöllinen ratkaisu. Tämäkin palaute kuitenkin huomioitiin ja toivottavasti joskus saadaan edistystä asiaan jollakin tavoin. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole tiedossa mitään isoja uudistuksia tämän suhteen.


Tässä helppoja vaihtoehtoja on 2:

Luotte selkeän kiearakian, minkä alle eri tiedoitteet jaotellaan. Esim. juuritasolla yritys/yksityis ja sitten esim. palvelun tai yhteystavan mukaan. Ihan niinkuin näissä palveluissa luovitaan teidän nettisivuilla tai puhelin-aspassa tai vaikka täällä klaanissa.

Toinen vaihtis on laittaa kaikki isona möykkynä ja luottaa hakuun. Toivottavasti google ei velota liikaa tästä?

 

Joka tapauksessa on typerää, että alle vuoden ikäiset asiakastiedoitteet ovat kadonneet. Niillä kun usein merkitystä, kuten nyt. Olin yhteydessä kahteen aspan henkilöön ja kumpikaan ei tajunnut, mistä palvelusta puhuin. Sitten saa huhuilla täällä klaanissa pari viikkoa, ennen kun asia ottaa tulta ja tietoa alkaa löytyä.

Katoaako asiakastiedotteet aina uutenavuotena?

 

Eikö niiden kahlaamisessa ole juurikin nuo mainitsemasi ongelmat jo nyt joulukuussa, kun niitä on vuoden aikana tullut "niin paljon"?

(Josta taas voi loogisesti päätellä, että pelkkä vuosijako arkistossa ei tee hakemista yhtään vaikeammaksi kuin mitä tilanne jo tällä hetkellä joulukuussa on...)

 

Btw,

vilkasin sivulle https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet , tänä vuonna kokonaista 16 tiedotetta. Ei se nyt ihan hirvee heinäsuopa ole...

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 419
18/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.

Toivotaan tosiaan että tuohon saadaan tulevaisuudessa jokin ratkaisu. Tiedotteita lähetetään tosiaan huomattavasti enemmän, kuin tuo mitä näkyy mainitsemallasi tiedote sivustolla.

Tiedotteet lähetetään asiakkaille sähköpostilla, mikäli meille on ilmoitettu sähköpostiosoite. Omasta mailistakin näitä voi olla suhteellisen helppo kaivaa hakutoiminnolla, kun lähettäjänä on aina Sonera. 

Palaute kuitenkin huomioitu tämän osalta Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 46
19/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.

Onkohan tästä sarjatallennuksesta jotain tietoa, milloin olisi mahdollisesti tulossa? Käytän mobiiliviihdetta paljon ja tätä kaipaisin paljon. 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 827
20/26

Vs: Sonera Viihde Mobiili ja jatkuva tallennus.


@vahtmestar kirjoitti:

Onkohan tästä sarjatallennuksesta jotain tietoa, milloin olisi mahdollisesti tulossa? Käytän mobiiliviihdetta paljon ja tätä kaipaisin paljon. 


Laitoin tästä kyselyä eteenpäin ja ilmoittelen heti kun saan lisätietoa. Normi Viihteen puolella tuo sarjatallennus on tosiaan olemassa mutta mobiilista se vielä puuttuu. Mutta palaillaan!

0 tykkäystä