Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Albatross868
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihde ja virhekoodi 1001

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otin tuossa äskettäin cmoren paketin ja siinä sitten menikin 2 viikkoa ihan rattoisasti kunnes viime viikon torstaina modeemi päivitettiin perjantaina hävisi ohjelmakirjaston sisältö ja samoin videovuokraamon sisältö ja ilmoittaa virhekoodia 1001. Tallennukset kuitenkin toimii ja tallennuksia pystyy myös katsomaan samoin televisiota itseään. Resetoitu ne on ja moneen kertaan ei auta. Ja vika edelleen on ja pysyy näköjään.

1 vastaus
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli olitko resetoinut nyt molemmat laitteet (modeemi ja digiboksi)? Joskus modeemilaitteen päivityksen jälkeen on tarpeen tuo boksikin nollata, Tästä vielä ohjeet auki mikäli tarvitset 🙂

Jos kuitenkin molemmat laitteet on jo nollailtu niin olihan sinulla käytössä nyt jompikumpi palvelureitittimistä (TG789 tai DG301)? Mahdollisesti onglema voi olla myös itse IPTV-multicastissa ettei se reitity sinulle oikein. Tähän tarvitset kuitenkin vikapalvelun apua.