Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Suosittelisitko tätä palvelua

"Suosittelisitko tätä palvelua tuttavallesi?" En suosittele Sonera Viihde -palvelua (IPTV) kenellekään, omanikin irtisanoisin, jos ei olisi niin halpa: tulee käytännössä kaupan päälle laajakaistan myötä. Viides vuosi menossa ja tänä aikana tulleet/havaitut positiiviset jutut:

+ Chisun konsertti tapahtuma-areenalla marraskuussa 2010 (vastaavia en sitten olekaan bongannut enempää)
+ etäajatusmahdollisuus, jota Soneralla ei siis ollut aikojen alussa, tai jos oli niin en tiennyt
+ nopea ja kanavariippumaton teksti-TV

Miinuksia en nyt jaksa luetella.. onneksi huushollissamme on toisen operaattorin kaapeli-TV, johon voi luottaa enemmän kuin Soneraan, eikä petä yhtä usein.

20 vastausta
Dellie
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Itselläni on ollut Viihdepaketti jo melko pitkään, toista 24kk määristä taidetaan tässä jo yhdessä elää.

Alunperin olen koko palvelun ottanut vain ja ainoastaan sen vuoksi, että sain siihen hyvä tarjouksen HBONordicista, jonka sarjoja seuraan tiiviisti. Kun harkintaan tuli seuraavalle sopimuskaudelle jatko, totesin hintaeron olevan niin pieni pelkän kaistan ja Viihdepaketin kesken, että päädyin pitämään koko palvelun sellaisenaan.

Itse kiinteä viihde on minulla "kakkostelkkarissa", joka ei ilman digiboksia pärjää. Katson ylipäätään telkkaria hyvin vähän. Kaikki sarjat tulee HBO:n tai Netflixin kautta. Kuitenkin Viihdepaketti on ollut siinä mielessä kiva, että voin vuokrailla leffoja. Muuten tuo palvelu on jäänyt melko vähälle käytölle satunnaisia tallennuksia lukuunottamatta.

Sitten tuli markkinoille mobiiliviihde, jonka viihdeasiakkaana sain kaupanpäällisinä. Mikä ihana asia! Nyt on pädissä ja puhelimessa HBO:t ja 7vrk automaattitallenteet! Vaikka, kuten aikaisemmin sanoin, en televisiota oikeastaan juuri katso, on tuo mobiiliviihteen 7vrk automaattitallennus koukuttanut minut muutamaa sarjaa seuraamaan. Normaalisti en ole ikinä "oikeaan" aikaan telkkarin äärellä, että mitään voisin seurata ja aivan liian laiska ohjelmoimaan tallennuksia, mutta tuo kun tapahtuu itsestään.

Summa summarum; Viihde on toiminut meillä oikein hienosti, mitään ongelmia ei ole ollut. Itse palvelu on ihan kiva lisä, mutta ei mikään elämää tärkeämpi juttu. Suosittelen toki kutakin ottamaan testiin, sittenhän sen näkee, miten se omaan elämään istuu ja mitä antaa (vai antaako mitään). Mobiiliviihde toisaalta on sitten ollut valtavassa käytössä siitä asti, kun sen itselleni asensin. Suosittelen sitä lämpimästi 😃