Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Harry_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennus jäi tekemättä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viikonloppuna 15-16.11.2014 tuli Sub:ilta Sherlock Holmesin leffat. Laitoin ne tallentamaan, kun olin ilta-vuorossa. Nyt viikolla piti nauttia muutama leffa-ilta, mutta leffoja ei näy talleteissa. Olen 100% varma, että laitoin leffat mennellä viikolla tallentamaan, niin onko tallennnus ohjelmistossa tapahtunut jotain mikä olisi poistanut tallennusohjelmoinnit?

Tiedän ettei asialle voi enää mitään, mutta ilmoittelen nyt kuitenkin. En tehnyt vikailmoitusta.
1 vastaus
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Harry,

Ohjelman tallentumatta jääminen johtunee nyt Viihteen ohjelmatietojen viasta, joka meillä on tiedossa ja korjauksessa. Kyseisen ongelman takia osa tallennuksista voi mennä väärään aikaan ja osa voi jäädä kokonaan pois. Harmi, että jäi leffat katsomatta ja tosiaan jälkeenpäin ei enää saada ohjelmia tallentumaan. Jos teet vikailmoitusta, niin saat meiltä ilmoitusta kun saadaan vika korjattua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu