Telia TV ja ulkoiset tallentavat BluRay-DVD-digiboksit

  • 4 April 2019
  • 1 kommentti
  • 60 katselukertaa

Olen muuton vuoksi tilaamassa Telian hybridilaajakaista + Telia TV -pakettia digiboksilla (Arris VIP 5305W).

Käytössäni on ennestään Panasonic DMR-BCT84EN (Cable-HD-viritin + kovalevy- ja BluRay-tallennin), Topfield CRC-2400 (Cable-HD-viritin + kovalevy- ja DVD-tallennin) sekä LG RC388 (Antenna-SD-viritin + DVD- ja VHS-tallennin).

Olen vuosien ajan onnistuneesti kartuttanut omaa elokuvakirjastoani esim. Telian kaapeli-tv:n tarjoamilta YLE:n HD-kanavilta tallentaen BluRay- ja DVD-levyille. Jäävätkö nämä kolme loistavasti toiminutta purkkiani nyt elektroniikkaromuksi?

Yhteisön keskusteluista päätellen ei ole mitään mahdollisuutta tehdä omia tallenteita muille kuin Telian verkkopalveluun tai Arris-kovalevylle, joista niitä ei saa mitenkään ulos talteen. Onko näin?


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Montpellier  kirjoitti:

Olen vuosien ajan onnistuneesti kartuttanut omaa elokuvakirjastoani esim. Telian kaapeli-tv:n tarjoamilta YLE:n HD-kanavilta tallentaen BluRay- ja DVD-levyille. Jäävätkö nämä kolme loistavasti toiminutta purkkiani nyt elektroniikkaromuksi?


Yhteisön keskusteluista päätellen ei ole mitään mahdollisuutta tehdä omia tallenteita muille kuin Telian verkkopalveluun tai Arris-kovalevylle, joista niitä ei saa mitenkään ulos talteen. Onko näin?




Heippa @Montpellier ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Telia TV -palvelun kanssa kyseiset laitteet eivät tosiaan ole yhteensopivia. Veikkailenko oikein ettei  uudessa osoitteessasi siis ole enää kaapeli-tv:tä?


 


Näitä voisi toki käyttää ihan rinnakkain jos kaapeli-tv löytyy, eli Telia TV sen omilla laitteilla, ja sitten kaapeliin nuo nykyiset laitteesi!

Vastaa