Telia TV pätkinyt monta päivää, samoin netti

  • 21 December 2020
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Telia TV pätkii ja nyt ei pääse kirjautumaan sisään. Netin ohjelmisto päivitysten jälkeen hydridi liittymä enää toiminut. Netti pois käytöstä muutamia päiviä. Toinen laajakaista poksi menossa. Tässä on ollut jo monesti ongelmia asian suhteen ja toivoisi et nää saataisiin kuntoon, kun meillä ei toimi TV ja palvelut menee ohi sivu suun...


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Bruman84@  kirjoitti:

Telia TV pätkii ja nyt ei pääse kirjautumaan sisään. Netin ohjelmisto päivitysten jälkeen hydridi liittymä enää toiminut. Netti pois käytöstä muutamia päiviä. Toinen laajakaista poksi menossa. Tässä on ollut jo monesti ongelmia asian suhteen ja toivoisi et nää saataisiin kuntoon, kun meillä ei toimi TV ja palvelut menee ohi sivu suun...




Toivotan sinut @Bruman84 lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön osallistumaan mielenkiintoisiin ja ajankohtaisiin keskusteluihimme! 😁>


 


Huomasin saman tilanteen hybrid-päivityksen jälkeen kuin sinulla pätkimisen osalta. Resetoin hybridin ja ei auttanut pätkimiseen. Otin digiboksin pois seinästä (virtajohto), niin jopas lähti toimimaan. Onko sinulla mikä digiboksi käytössäsi? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Lämpimästi tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan @Bruman84! ☺️


 


Sieltä tulikin hyvin neuvoa @PiaJo:lta. Huomasin saman Arriksen digiboksissani. Päivityksen jälkeen kuva pikselöityi ja valikko ei toiminut vaan jäi "Ladataan.."-tilaan. Saitko kuitenkin hybridissä nettiyhteyden vakaasti toimimaan uudelleenkäynnistyksellä ja tarkistitko nopeudet esim. Speedtestillä? Jouduin lisäksi mobiiliverkon "4G (1800MHz)"-tilan pakotuksen laittamaan automaattiseksi niin loppui jatkuva wifi-verkon katkeilu.


 


Saman tapaisen toimenpiteen tein Arris VIP 4302 - digiboksille:


1. Virtajohto pois


2. Virtajohto takaisin ja


3. Painikkeen painaminen kunnes vilkkuva keltainen valo muuttuu punaiseksi.


4. Käynnistä digiboksi


5. Digiboksi rupeaa lataamaan AIPTV/IPTV ohjelmistoa Telia TV -palvelimelta.


6. Jos se päätyy internet-yhteyden virhetilaan niin tarkista modeemin asetukset.


 


Tällä sain toimimaan uudelleen Telia TV -palvelun. Toivottavasti näistä vinkeistä on apua 🙂>

Vastaa