Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Osku
Vakiokalustoa ☆☆
  • 40 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Telia TV toiseen televisioon

Meillä adsl:n kautta Teli TV -palvelut. Poika haluaisi omaan huoneeseen telkan. Mitä lisälaitteita se vaatii? Oma reititin ja digiboksi? Mistä voi tilata kakkosvehkeet?

 

Edit NikoNo: otsikkoa täsmennetty hieman

49 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions


@Baron  kirjoitti:

...jatkoa

Fast 5370 air  modeemi, ja kaksi Arris vip5305 boksia

 

Voin verkkotallentaa yhtä kanavaa yhdellä boxilla ja toista toisella. Ja katsoa muita kanavia samalla. Tallennusten lista on identtinen molemmissa


Kiitos @Baron kattavasta testauksesta. Kyselen tuotekehityksestä onko jokin muuttunut kun kaksi boksia toimii samaan aikaan samalla 0000- alkuisella tunnuksella. Palaan asiaan vastausten kera myöhemmin.

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ja mitään siltauksia ei ole tehty. 

Illalla testaan laittamalla molemmat boxit verkkojohdolla. 

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

... Jatkoa

Fast 5370 air  modeemi, ja kaksi Arris vip5305 boksia

 

Nyt on kokeiltu molemmat boksit verkkojohdolla, ja edelleen toimii niin että voi katsoa eri kanavia. Ja maksukanavia meillä ei ole, joten en tiedä muuttaako niiden katselu mitään. @Osku 

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Jahas.. Ei ole Telia jaksanut tehdä omia kokeita tähän ketjuun. Eikä myöntänyt, että antoivat vääriä ohjeita. Sadat ihmiset on palautelleet boksejanne yhteisön viestien perusteella siirtyessään Elisalle. Ottakaa nyt kaksi ja kokeilkaa, ettei ole minun varassa tämä tieto.

 

Nyt kun meillä on pätkä Cmorea digiboksilla, niin olen huomannut, että toinen digiboksi haluaa näyttää mustaa ruutua Cmoren kanavien kohdalla. Usein joutuu tekemään "ota virtajohto irti" tempun boksille. Sitten taas voi katsoa Cmoren kanavia yhtäaikaa molemmilla bokseilla. 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Kyseinen häiriö on tiedossa ja sitä tutkitaan parhaillaan. Kahden digiboksin käytölle ei löydy tukea. Tästä syystä sinulla ilmenee tuota mustaa ruutua palvelussa. Poistamalla toisen digiboksin käytöstä palvelu toimii normaalisti.

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moi!

 

Nyt kun tässä olen itsekkin vaihtanut elisalle niin voin kertoa asian. TeliaTV toimii vaikka 4 tv:ssä samaan aikaan samoilla tunnuksilla. Tämä on kokeiltu niin maksukanavilla kuin normikanavilla. Telian "sanoma" että kaista ei riitä ei pidä paikkaansa. 100 meganen liittymä riitti hyvin 4 telia tv purkkiin. Se että telian "tekninen" osaaminen ja heidän ylläpito ei ymmärrä tätä ei sitä seikkaa muuta. Tarkemmin en lähde erittelemään että millä konfiguraatiolla nämä 4 boksia olivat samalla tunnuksilla yhtä aikaa päällä. 

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mutta mahdollista se on ....Ja se on kokeiltu

 

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MikaelMu  kirjoitti:

Kyseinen häiriö on tiedossa ja sitä tutkitaan parhaillaan. Kahden digiboksin käytölle ei löydy tukea. Tästä syystä sinulla ilmenee tuota mustaa ruutua palvelussa. Poistamalla toisen digiboksin käytöstä palvelu toimii normaalisti.


Juu.. ei sinun mielestä. Miten ihmeessä minä pystyin 4 boksia käyttämään samaan aikaan? Ei mitään mustaa ruutua...Ei mitään ongelmia..

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MaxPayne  kirjoitti:

Mutta mahdollista se on ....Ja se on kokeiltu

 


Mutta ehkä "kyseinen häiriö on tiedossa" 😀😂😂

MaxPayne
Vakiokalustoa
  • 46 custom-general.kudos
  • 93 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@MikaelMu  kirjoitti:

Kyseinen häiriö on tiedossa ja sitä tutkitaan parhaillaan. Kahden digiboksin käytölle ei löydy tukea. Tästä syystä sinulla ilmenee tuota mustaa ruutua palvelussa. Poistamalla toisen digiboksin käytöstä palvelu toimii normaalisti.


Ja *******at.... Oletteko te noin tyhmiä siellä telialla? Ei herran jumala...Palveluntarjoaja eikä tiedä miten omat systeemit toimii... mustaa ruutua? ei todellakaan.. 4 ruutua yhden hinnalla... maksukanavat mukaan lukien... kaikki toimi kuin valettu... enään en ole asiakas eli ei koske minua enään..