20-12-2020 17:59
Tausta
Telia-TV on ollut hyvä palvelumuoto sen jälkeen kun alkuhankaluuksista on päästy. Meillä sitä on käytetty paljolti niin, että televisioa on katsottu kolmen kuukauden viiveellä. Ts. on tallennettu ohjelmat, jotka saattaisivat kiinnostaa, ja lähellä määräajan päättymistä on katsottu ne, jotka oikeasti ovat olleet kiinnostavia.
19-02-2021 20:59
Ainiin ja vieläkin ohjelmaoppaassa näkyy rec teksti ohjelmissa mitä ei ole tallentanut, ne ei tallennu eikä tallennusta saa pois.
20-02-2021 13:18
@Nipa1315@ kirjoitti:
Tallennusnäkymässä on nykyään ihan eri ohjelmien kuvat, mitä itse tallennettu ohjelma on.
Tämä tilanne on tiedossa ja tutkinnassa, pyritään selvittämään asap ja korjaamaan.
20-02-2021 13:42
@Nipa1315@ kirjoitti:
Ainiin ja vieläkin ohjelmaoppaassa näkyy rec teksti ohjelmissa mitä ei ole tallentanut, ne ei tallennu eikä tallennusta saa pois.
Toistuuko tämä sama tilanne koko ajan? Mitään yleistä ongelmaa ei ole noiden kohdalla havaittu. Auttaisiko asiaan jos käytät digiboksin kokonaan virrattomana, vai oletko jo sitä testannut? Mikäli ei tee muutosta tilanteeseen niin otathan yhteyttä häiriöilmoituksiin tarkempaa tutkintaa varten.
21-02-2021 13:39
@jarkko35@ kirjoitti:Itse näen tämän Tallennuspalvelun uudistumisen hyvänä asiana. Nyt sarjojen kaikki jaksot löytyvät samasta "nipusta", saman kuvakkeen alta. Mahtava uudistus. Ennen oli työlästä kahlata pelkkää tekstipötköä ja etsiä tietyn sarjan eri jaksoja. Hyvä uudistus joka varmasti entisestään vielä paranee päivityksillä. Toivoisin kuitenkin, että tallennuksiin saataisiin Tallennukset- välilehdelle ensimmäisenä "Jatka katselua"- lista. Näin olisi helppoa katsella katselussa olevia tallenteita. Tuo "pian tallennuksessa"- lista mikä nyt on ensimmäisenä on ihan turha. Lisäksi päivittäkää viimeinkin tuo antiikkinen 90 päivän tallennusaika siihen kahden vuoden maksimiaikaan!
Uudistumien saattaa olla useammissa asiayhteyksissä erittäin hyvä ja jopa toivottava asia.
Näin ei ole käynyt tässä uudistuksessa mikään ei ole vielä toiminut hyvin eikä edes keskinkertaisesti. Lähestytään asiaa loppukäyttäjän tai kehittäjän näkökulmasta. Todella paljon ponnisteluja monta viikkoa ja mitään pysyvää muutosta parempaan ei ole ainakaan vielä havaittavissa. Paljon on tullut hyviä muutosehdotuksia joita tuskin pystytään lähitulevaisuudessa toteuttamaan yhtäkään koska koko uudistuksen perusidea ei lähtökohtaisesti toimi kovinkaan vakuuttavasti. Tätä on todistettu kuvien, teksteien, viestien sekä puheiden voimin. Tällä hetkellä tuntuu siltä että ehjää on alettu korjaamaan kun sitä olisi vain pitänyt "kevyesti" päivittää. Keskeneräistä ei pitäisi arvostella mutta keskeneräisyys ei saisi jatkua iäisyyttä siltä tämä on alkanut tuntua ainakin omalla kohdallani.
29-04-2021 15:21
Uudistus on todella huono, tallennettu ohjelma ei välttämättä tallennu ,tai se on vaikea löytää. Kun tallennat kaikki jaksot, tallentuvat kaikki uusinnat ja uusintojen uusinnat. Myös tallenteita häviää. Onko asiakkailta kysytty, haluntaanko tällaista uudistusta. Vanha lista oli paljon parempi
29-04-2021 17:01
@hakore9@ kirjoitti:
Uudistus on todella huono, tallennettu ohjelma ei välttämättä tallennu ,tai se on vaikea löytää. Kun tallennat kaikki jaksot, tallentuvat kaikki uusinnat ja uusintojen uusinnat. Myös tallenteita häviää. Onko asiakkailta kysytty, haluntaanko tällaista uudistusta. Vanha lista oli paljon parempi
Huomasitko tämän ketjun, jossa on muutama tunti sitten kirjoitettu viesti noista tallennuksista ja niiden korjauksista.
Tässä suora lainaus kyseisestä ketjusta: "Olemme julkaisseet digiboksille tallennuspalvelun virheisiin korjauksia alkuviikosta ja viimeksi tänään n. klo 11, ja lähipäivien aikana julkaisemme tarpeen mukaan lisäpäivityksiä. Tällä hetkellä tilanne on parantunut oleellisesti alkuviikkoon verrattuna. Raportoikaa meille jos huomaatte vielä virheitä. Voitte kirjoittaa löydöksiänne tähän ketjuun, ja lisäksi suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saamme kaikki virheet viankorjauksen tiedoksi tarvittavien asiakas- ja lisätietojen kera". Eli tuo ketju kannattaa ehdottomasti ottaa seurantaan myös.
29-04-2021 18:05
On huomattu. Mä oon tapellut joulusta asti tallenteiden kanssa eikä mitään kompensaatiota ole edes yritetty tarjota. Varmaan kuluttajasuojan kautta saisi jotain apua, mutta en jaksa tätä byrokratiaa yhtään enempää.
Nyt oon selvittämässä oikeuttaako tällaiset viat lopettamaan sopimuksen kesken sopimuskauden?
Eipä sieltä ole muutamaan päivään mitään kuulunut.
29-04-2021 18:50
@tonitakala@ kirjoitti:
On huomattu. Mä oon tapellut joulusta asti tallenteiden kanssa eikä mitään kompensaatiota ole edes yritetty tarjota. Varmaan kuluttajasuojan kautta saisi jotain apua, mutta en jaksa tätä byrokratiaa yhtään enempää.
Nyt oon selvittämässä oikeuttaako tällaiset viat lopettamaan sopimuksen kesken sopimuskauden?
Eipä sieltä ole muutamaan päivään mitään kuulunut.
Totta, niiden kanssa on ollut ongelmia jo pidempään. Yksi häiriö kun on korjattu niin toinen on hetken päästä voinut tulla tilalle. Pahoittelut omasta puolestani. Tilanne on siis tiedossa ja parhaamme tehdään jotta homma saadaan niin sanotusti kuosiin. Korjauspäivityksiä tulee nyt onneksi aika hyvällä tahdilla, joten ehdottomasti parempaan suuntaan ollaan menossa.
07-05-2021 14:57
Lisää ongelmia, kun yritän tallentaa tulevan jakson ei välttämättä tallennu tai sitten se katoaa bittiavaruuteen. Toiseksi tallennetun jakson poistaminen ei onnistu. Kun tallenteita on kymmeniä ei tiedä onko tallennustila täynnä paljonko on jäljellä. Ennen oli parempi lista takaisin edes vaihtoehtona.
07-05-2021 16:40