Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
matapolo
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Verkkotallennus on epävarma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Verkkoon tallennettaessa ei voi koskaan olla varma onko tallennus onnistunut. Välillä ohjelmoinnit katoavat, välillä tallentaa mitä sattuu. Viimeksi eilen tapahtui alla olevan kuvan tapainen tilanne.doctor who.jpg

 

Onneksi on yle areenat yms. joista voi sitten katsella näitä "nauhoituksia".

Tilanne on ollut samanlainen jo yli vuoden

 

12 vastausta
Vekalevi
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä toimi.Tallennussivustolla näyttää kaikki olevan OK, on yhtä ja kahta RR:ää. Verkkotallenuksista ei löydy. On tämä Sonera ihmeellinen, jatkuvasti vikaa ja lisää pitää maksaa.

JR8181
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kun ei Soneran puolelta kukaan ole halunnut vastata mitään näistä ongelmista niin laitetaan tieto mikä itselle tuli Soneralta, kun annoin palautetta asiasta. Vika oli 16.-17.10 ja kuulemma korjattu 17.10 aamupäivän aikana. 

 

Kehitysideana että näistä ongelmista voisi tiedottaa niin osaisi reagoida niihin tarvittaessa (esim tallentaa boksille eikä verkkoon). Myös sitten korjauksista olisi kiva saada tietoa, että koska vika on korjattu. 

KalleHa
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitokset palautteista. Jatkuvassa tallennuksessa oli tosiaan nyt viikonloppuna vikaa Pe 16.10. n. klo 10.00 -  la 17.10 n. klo 12.15 välisenä aikana. Tuolla aikavälillä tulleet ohjelmat eivät tallentuneet viasta johtuen.

Tiedottaminen vikatilanteissa on todella tärkeää ja me otamme palautteet huomioon, että voimme kehittää toimintaamme. Vastaavista vioista saadaan useimmiten tieto vasta, kun meille tulee vikailmoituksia asiakkailtamme. Tässäkin tilanteesta ongelmallista oli, että tallentumatta jääneet ohjelmat huomataan yleensä vasta, kun on jo liian myöhäistä ja siksi tiedottaminenkin on haasteellista. Vikailmoituksen tekeminen on erittäin tärkeää tästäkin syystä. Vikailmoituksen myötä saa myös ilmoituksen, kun vika on korjattu.