Virhekoodi 712


Ilmoittaa virhekoodia 712. Oon käyttäny reitittimestä virrat pois. Muuten netti pelaa, mutta viihde ei näy. Mitäs pitää tehä?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei KalzuKPT ja tervetuloa Klaaniin!


 


Täältä löytyy ohjeita Sonera Viihteen ongelmatilanteisiin : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Viihteen-ongelmatilanteet?id=1005

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tervetuloa  Klaaniin minunkin puolestani. Saitko tuolla  vinkkaamalla ohjeella Viihteen toimimaan vai vieläkö vastustaa?

Resetoin digiboksin. Ei lähtenyt latautumaan. Soitin tekniseen tukeen. Neuvoivat resetoimaan modeemin. Ei vaikutusta. Olivat sielläkin ymmällään. Kunnes 5h myöhemmin tuli ilmoitus alueellisesta viasta. Siitä 5h niin kaikki pelitti taas. Mulla lakkasi viihde toimimasta klo 9.00 ja alueellinen vika huomattiin vasta klo 16-17 paljon mun ilmoituksen jälkeen ja vika oli korjattu 22.00. Jännä että ipadin ja xboxin netti toimi modeemin kautta koko ajan, mutta viihde ei näkynyt. Naapurissa ei toiminut netti lainkaan, kun jälkeenpäin kyselin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Jahans, vai sellanen juttu. No hyvä kuitenkin kun asia loppujen lopuksi selvisi. Mielenkiintoista tuo tekniikka kieltämättä!

Vastaa