Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Herra147
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

sonera mix

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

hei !

miksi en pääse käsiksi omin sivujen kautta mix kanavien vaihtoon.

ilmoittaa :

Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

15 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllähän se Mix-kanavanvaihto Omilta Sivuilta pitäisi edelleen löytyä. Miten jos kokeilet toisella selaimella, tapahtuuko tämä sama?

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Herra147
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

tällainen teksti ilmestyy ;

Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näetkö kaikki muut palvelut siellä ihan normaalisti? Melkein kannattaa ottaa sieltä Omien Sivujen chatin kautta meidän asiakaspalveluun yhteyttä, siellä on kaverit paikalla 24/7. Saat kanavat vaihdettua saman tien.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Herra147
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki muu toimii mutta en pääse kanava mix osiolle.

Ilmoittaa että näillä tunnuksilla ei pääse vaihtamaan kanavia.

Aikasemmin toiminut ihan ok

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oothan kirjautunut nimenomaan Sonera Tunnuksilla? Eli verkkopankkitunnuksien tai mobiilivarmenteen avulla luoduilla ? Tarvittaessa sellaset voit luoda täällä kohdassa "Hanki Tunnukset".
Voit tosiaan tarvittaessa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluumme jotta saadaan homma hoidettua. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

woooot
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla täysin sama ongelma, aiemmin toiminut ihan hyvin tuo vaihto, nyt ilmoittaa: "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!"

ky3108
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla myös   sama ongelma, aiemmin toiminut ihan hyvin tuo vaihto vielä kuukaus sitten, nyt ilmoittaa: "Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Toivottavasti löydät etsimäsi!"      

 

Omilla sivuilla Sonera tunnuksilla, muut asiat siellä toimivat.

Chat jonossa sijalla 82. en jaksa vieressä odotella montaa tuntia, voisivat vastata siellä laitettuun kysymykseen.

Herra147
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@RaMaria kirjoitti:

Oothan kirjautunut nimenomaan Sonera Tunnuksilla? Eli verkkopankkitunnuksien tai mobiilivarmenteen avulla luoduilla ? Tarvittaessa sellaset voit luoda täällä kohdassa "Hanki Tunnukset".
Voit tosiaan tarvittaessa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluumme jotta saadaan homma hoidettua. 🙂 


Ei toimi teidän päässä nyt nämä MIX kanavien vaihto.Voisiko JOKU TEHDÄ ASIALLE JOTAIN???? Toisillakin sama ongelma.Tiedoksi vielä että on kyseessä siis kaapeliverkon kautta toimiva nettiliittymä mistä ei vaihdeta mitään MIX paketin sisältöä kaukosäätimellä....teidän päästä tuleva virheviesti liitteenä...

soneraejr
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otet kirjoittanut tästä vuonna 2015. Telia ei ole kehittynyt siitä yhtään. Tänään. 1.4.2017 SAMA ONGELMA ON VOIMASSA MINULLA MYÖS!!!

 

Kannattaa muistaa kuinka ruotsalaiset kyykyttävät suomalaisia:

1. Nordea panee muut maat maksamaan heidän takuumaksujaan. Asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankkisaleihin.

2. Caruna ylihinnoittelee sähkön siirtosopimuksia

3. Telian palvelut eivät pelaa koska ei palkata riittävästi henkilökuntaa puhelinvastaamiseen eikä chat-palveluun. Nettisivut surkeat . Eivät toimi.

Kannattaa valita suomalainen yhtiö niin tekniikka pelaa ja nopuden on sitä mitä on luvattu!