CMore play

  • 14 August 2018
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Viime viikolla alkoi Kardashianien uusi kausi. Ensimmäisessä jaksossa ei näkynyt ollenkaan suomenkielinen tekstitys eikä CMorella osattu sanoa mistä johtuu. Pyysivät vaan ottamaan töpseliä pois yms. Katson CMorea langattomasti telkkarista modeemin välityksellä. Eilen sitten tuli uusi jakso ko. sarjasta ja nyt tekstitykset näkyy. Näkyy myös viime viikon jaksossa. Muissa ohjelmissa ei tätä ongelmaa ole ollut. Ja esim. Netflix toimii ihan loistavasti. Lisäksi CMoressa on nyt viime aikoina ollut kuvassa pätkimistä, ja onko tapahtunut jopa niin että kuva jämähtää ja siirtyy sitten seuraavan jakson alkuun. No tietty vika vissiin on jotenkin hitaassa nettiyhteydessä; näin sanoivat. Mutta kuten sanottua Netflixin kanssa ei ole ongelmia. Netflix aukeaa paljon nopeammin kuin CMore, joka on tosi hidas aukeamaan. Onkohan tämä ongelma vain minulla? Telkkarini on Samsung ja katson siis "smart hub" toiminnan kautta.

 


3 kommenttia


@Orvokki29@  kirjoitti:

Viime viikolla alkoi Kardashianien uusi kausi. Ensimmäisessä jaksossa ei näkynyt ollenkaan suomenkielinen tekstitys eikä CMorella osattu sanoa mistä johtuu. Pyysivät vaan ottamaan töpseliä pois yms. Katson CMorea langattomasti telkkarista modeemin välityksellä. Eilen sitten tuli uusi jakso ko. sarjasta ja nyt tekstitykset näkyy. Näkyy myös viime viikon jaksossa. Muissa ohjelmissa ei tätä ongelmaa ole ollut. Ja esim. Netflix toimii ihan loistavasti. Lisäksi CMoressa on nyt viime aikoina ollut kuvassa pätkimistä, ja onko tapahtunut jopa niin että kuva jämähtää ja siirtyy sitten seuraavan jakson alkuun. No tietty vika vissiin on jotenkin hitaassa nettiyhteydessä; näin sanoivat. Mutta kuten sanottua Netflixin kanssa ei ole ongelmia. Netflix aukeaa paljon nopeammin kuin CMore, joka on tosi hidas aukeamaan. Onkohan tämä ongelma vain minulla? Telkkarini on Samsung ja katson siis "smart hub" toiminnan kautta.

 



CMoren sivuilla sanotaan että "nopeudeksi suosittelemme vähintään 10 Mbts"; mistä näen mikä nopeus omassa modeemissa on?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Orvokki29!


Netin nopeus testejä on monenlaisia. Tässä Telian nopeus testi : https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/tee-nopeustesti


Netflix tosiaan toimii hitaammallakin yhteydellä.


Nopeus testejä voi mitata tietokoneen selaimessa tai puhelimen selaimessa, puhelimeen/tablettiin voi ladata Speedtest by Ookla -sovelluksen.

@kiisseli67 tuossa antoikin jo hyviä vinkkejä yhteyden testaamiseen.

 

On myös mahdollista että ongelma on itse siinä c moren sovelluksessa jos netflix toimii moitteetta ja hyvällä kuvanlaadulla aina. Lisäksi ihan tavalliselta ei kuulosta että jos itse c more sovellus toimii tahmaisesti, eikä se että kuvan pysähtymisen jälkeen hyppää seuraavan jakson alkuun. 

Oletko tarkistanut tv:stä että laitteen ja sovelluksen päivitykset ovat ajantasalla?

Vastaa