peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54734 Jäsentä
155593 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

E-laskun kytkennässä ongelmia



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-01-2019
Kirjoituksia: 2
1/9

E-laskun kytkennässä ongelmia

Hei !  Mikähän siellä teliassa mättää, on tilattu jo syksyllä e-lasku, kaikki piti olla kunnossa telialta tuli viesti, että näkyy e-lasku heillä, mutta jo kolme paperilaskua tullut sen jälkeen. Olin yhteydessä teliaan käskivät käydä pankissa, kävin siellä näkyi että e-lasku jo tehty syksyllä, Huomenna olis taas paperilaskun eräpäivä Hymiö Surullinen

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

0 tykkäystä
8 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 288
2/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Mokka @Kapuli68 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!

 

Tässä on nyt varmaan käynyt jokin pieni kömmähdys. Tätä ei oikeastaan ole mahdollista korjata muutoin, kuin kytkemällä e-lasku uudelleen verkkopankissa. Suosittelen toimimaan niin, että poistat nykyisen e-laskusopimuksen kokonaan ja odotat seuraavaan päivään, jolloin lisäät sopimuksen sinne uudelleen.

 

Tärkeää on huomioida, että laskuissa on tuotekohtaisia eroja, kuinka kytkentä pitää tehdä. Tärkeää on myös valita oikea laskuttaja, kun Teliaa hakemalla löytyy usein monta vaihtoehtoa. 

 

Täältä löydät tarkat e-laskun kytkentäohjeet, joiden perusteella ei voi mennä vikaan.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-01-2019
Kirjoituksia: 2
3/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 288
4/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Kapuli68  kirjoitti:

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.


Jokin siinä on kuitenkin mennyt pieleen, kun paperilaskua pukkaa edelleen. E-lasku on kuitenkin pankkien palvelu, joten sitä ei meidän toimesta voida kytkeä. Tämä saadaan ratkaistua varmasti kuntoon kun kytketään e-lasku sinun verkkopankista uudelleen.

 

1. Poista nykyinen e-laskusopimus verkkopankista ja odota seuraavaan vuorokauteen

2. Valitse oikea laskuttaja ja oikea tuote

3. Kytke e-lasku uusimman laskun viitteellä ja yksilöintitiedolla (tarkat ohjeet yllä)

 

Näiden toimenpiteiden jälkeen e-lasku näkyy meidän järjestelmässä noin viikon kuluessa, jolloin seuraava lasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2016
Kirjoituksia: 6
5/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Kapuli68  kirjoitti:

Hei !  Mikähän siellä teliassa mättää, on tilattu jo syksyllä e-lasku, kaikki piti olla kunnossa telialta tuli viesti, että näkyy e-lasku heillä, mutta jo kolme paperilaskua tullut sen jälkeen. Olin yhteydessä teliaan käskivät käydä pankissa, kävin siellä näkyi että e-lasku jo tehty syksyllä, Huomenna olis taas paperilaskun eräpäivä Hymiö Surullinen

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


Samoin on käynyt myös minulla. Ei ole tullut verkkopankkiin e-laskua vaan on lähetetty paperinen ja paperilasku lisällä. E-lasku tilattu syksyllä ja aspa väittää että heillä on tiedoissa että e-lasku on tilattu. Minulla verkkopankissa näkyy e-lasku tilattuna. Paperilaskua vaan pukkaavat näköjään väkisin.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎08-12-2016
Kirjoituksia: 6
6/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@NikoNo  kirjoitti:

@Kapuli68  kirjoitti:

Hei ! Olen kolme kertaa tehny e-lasku sopimuksen, ja poistanu entisen, ja telialta on tullut toisen e-lasku sopimuksen jälkeen viesti, että näkyy heillä, josta mulla kopio.


Jokin siinä on kuitenkin mennyt pieleen, kun paperilaskua pukkaa edelleen. E-lasku on kuitenkin pankkien palvelu, joten sitä ei meidän toimesta voida kytkeä. Tämä saadaan ratkaistua varmasti kuntoon kun kytketään e-lasku sinun verkkopankista uudelleen.

 

1. Poista nykyinen e-laskusopimus verkkopankista ja odota seuraavaan vuorokauteen

2. Valitse oikea laskuttaja ja oikea tuote

3. Kytke e-lasku uusimman laskun viitteellä ja yksilöintitiedolla (tarkat ohjeet yllä)

 

Näiden toimenpiteiden jälkeen e-lasku näkyy meidän järjestelmässä noin viikon kuluessa, jolloin seuraava lasku tulee e-laskuna suoraan verkkopankkiin.


@NikoNo puhuu puuta heinää. Juuri näin on toimittu, silti lähetätte paperilaskun. Lähettäisit edes sen sähköpostilaskun josta on alunperin sovittu. Syytätte asiakastanne näistä ongelmista. Telian tapako ?

 

Edit ReOlivia: Korjattu tägäys

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 288
7/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Vikatila  kirjoitti:
Niko No puhuu puuta heinää. Juuri näin on toimittu, silti lähetätte paperilaskun. Lähettäisit edes sen sähköpostilaskun josta on alunperin sovittu. Syytätte asiakastanne näistä ongelmista. Telian tapako ?

En mä sentään höpöjä puhu Hymiö Onnellinen

E-lasku on pankkien palvelu. joten se täytyy siksi kytkeä omatoimisesti verkkopankissa. Onko sinulle @Vikatila kertaakaan lasku e-laskuna, vai tuleeko aina paperisena?

 

Jos se ei ole kertaakaan vielä toiminut, niin kannattaisi tehdä kytkentä uudelleen, kuten tuossa aiemmin ohjeistin. Tiedän kokemuksesta, että tämän tyyppiset tilanteet on saatu ratkaistua kyseisellä tempulla.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2019
Kirjoituksia: 1
8/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia

Olen yrittänyt tilata e-laskun todella useaan kertaan enkä kertaakaan ole onnistunut. Lasku tulee sentään mailiin, mutta unohtuu säännöllisesti maksaa... kokeilenpas kerran noilla Nikon pettämättömiksi väitetyillä ohjeilla...

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 288
9/9

Vs: E-laskun kytkennässä ongelmia


@Mlindy  kirjoitti:

Olen yrittänyt tilata e-laskun todella useaan kertaan enkä kertaakaan ole onnistunut. Lasku tulee sentään mailiin, mutta unohtuu säännöllisesti maksaa... kokeilenpas kerran noilla Nikon pettämättömiksi väitetyillä ohjeilla...


Moikka @Mlindy ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!

 

Kiva kun löysit täältä nämä ohjeistukset, niin saadaan varmasti tuo sinunkin e-laskutus rullaamaan oikein. Olisi kiva kuulla, että saitko e-laskun näillä tiedoin aktivoitua vai tuliko vielä jotakin haasteita vastaan? Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä