peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52014 Jäsentä
150113 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia TV kirjastot

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 38
1/37

Telia TV kirjastot

Meillä on perus Telia TV digiboksilla. Kirjastot tilatut kohdassa on Telia TV, foxhd ja cnn. Kuinka sinne saisi jotain muutakin? 

Edit SannaMKoo: Korjattu kirjoitusvirhe otsikossa

0 tykkäystä
36 vastausta
SIM-guru
SIM-guru
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 318
2/37

Vs: Telia TV kirjastot

Tilaamalla niitä tilattavissa olevia kanavia jotka näkyvät siinä samalla näytöllä kuin tilatut painamalla kaukosäätimen nuoli alas painiketta. Siitä et pysty tilaamaan, mutta voit katsoa helposti mitä on saatavilla. Tilata voi sitten omilta sivuilta, puhelimitse tai chatista.

Kanavakartat joihin on merkitty mitkä sisältää ohjelmakirjaston https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavakartat ja kanavapaketit https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavapaketit

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Kommentaattori
3/37

Mutta miksi systeemi on muuttunut huonompaan suuntaan? Aikaisemmin tilatut kohdassa oli pitkä rivi kanavia peruskäyttäjillä. Katselin ennen mielelläni sieltä NatGeographyä. Mitä teillä muilla peruskäyttäjillä on tilatut kohdassa?

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 112
4/37

Tässä onkin varmaan kyseessä tallennus-muutos, mikä koski juuri National Geographic -kanavaa, sekä Friitä, AlfaTV:tä ja TLC:tä. Näissä kanavissa on ennen ollut Catch up -toiminne, joka tallentaa ohjelmia automaattisesti katsottavaksi kirjastoon 7 päivän ajaksi. Kanavat lisättiin 15.10. tallennusominaisuuden piiriin, jolloin kanavia pystyy itse tallentamaan eikä tästä syystä sisällöt jää talteen automaattisesti kuten ennen.

Jatkossa voi siis itse ajastaa näiltäkin kanavilta mieluisia ohjelmia myöhemmin katsottavaksi ja ne pysyvät tallessa 90 päivän ajan. Hymiö Onnellinen Täältä voi lukaista vielä tiedotteen asiasta! 

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Kommentaattori
5/37

Sen verran olen epäluuloinen että uudistan kysymyksen, mitä kanavia teillä peruskäyttäjillä näkyy digiboksin valikossa Kirjastot-Tilatut kanavat? 

0 tykkäystä
Kommentaattori
6/37

Uppia kysymykselle

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 723
7/37

No en nyt tiedä olenko peruskäyttäjä (käytössä siis mobiilitv tekniikalla toteutettu aIPTV) mutta minulla näkyy seuraavaa digiboksin kirjaston tilatuissa kanavissa : YouTube, Liiga, HBO Nordic ja kaikki liigajoukkueet.

Tilattavissa kohdassa näkyy sitten kaikki muut kanavat, mutta ei tilattuna.

Tosin näen digiboksilta tv-kanavilta kaukosäätimellä valitsemalla kyllä kaikki normaalikanavat (ilmaiset) koska minulla on tallennuspalvelu (esim National Geographic HD kanavapaikka numero 20).

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 681
8/37

Heippa! Minulla on esimerkiksi Telia TV digiboksi laajakaistalla, johon tilattuna seuraavanlaiset lisäpalvelut:

- Liiga-passi 24,90 €/kk

- HBO Nordic 9,95 €/kk

- Tallennuspalvelu 6,50 €/kk

Telia TV mobiilipalvelun TV-kanavat:

Telia TV sovelluksen ohjelmapalvelut (pdf)

> Telia TV digiboksi laajakaistalla TV-kanavat:

Telia TV -ohjelmapalvelut (pdf)

Telia Arris VIP 4302W -digiboksin Kirjastot-välilehdeltä löytyy Liiga, HBO, Netflix ja Youtube sekä tilattavissa olevat kanavakirjastot omassa osiossa. Minulla on toistaiseksi käytössä digiboksilla aIPTV:n ohjelmisto, kunnes uusi laajakaista on asennettu ensi viikolla ja pääsen lataamaan IPTV:n ohjelmiston digiboksiin Telian kiinteän verkon kautta. IPTV:ssä tulee olemaan esimerkiksi enemmän TV-kanavia katsottavana.

Sama Telia TV -paketti (eli Liiga, HBO & Tallennuspalvelu) on myös tilattu asiakaspalvelun kautta maksutta Telia TV mobiilipalveluun ns. peiliheijastuksena. Kaikki pelittää toisin sanoen sulavasti täällä Hymiö Erittäin onnellinen

TeliaTV_mobiili.jpgWindowsin Telia TV -sovelluksen Kirjastot

TeliaTV_mobiili_TV-kanavat.jpgWindowsin Telia TV -sovelluksen TV-kanavat

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Kommentaattori
9/37

Aika sekavaksi menee. Ei ole peruskäyttä jos on ostanut jotain lisäkanavia.

Chatissa kerroin kanavien poistumisesta tilatut kohdasta, jolloin työntekijä kysyi onko siitä mitään haittaa?! Eikä osannut kertoa mitkä kanavat pitäisi olla peruskäyttäjällä. Kysyin onko hänellä itsellään lainkaan Telia Tveetä kun tiedot on tuota tasoa. Jostain hän kaivoi tiedon, että vain CNN näkyy. Kerroin hänelle että minulla on tilatut kohdassa myös Telia TV ja Fox HD. Nyt hän keksi, että menee katsomaan Telian Telia Tveetä, ja tuli takaisin se tiedon kanssa, että myös Telia TV ja Fox HD näkyy tilatut kohdassa.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 681
10/37

@Baron, teillä pitäisi näkyä Telia TV digiboksissa (ilman laajakaistaa) seuraavat peruskanavat ohjelmaoppaassa:

Huomautus 2018-11-07 125041.jpg

Huom! National Geographic on HD-kanava ja Nelonen Media ilmaiskanavat (Nelonen, Liv, Jim ja Hero) vaativat Tallennuspalvelun käytön

Jos haluat sisältöä Kirjastot-osioon Youtuben lisäksi, niin tilattavissa on aika paljon erilaisia kanavapaketteja tilattavissa Telialta:

https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavapaketit

ja unohtamatta erillistä Netflix-palvelua alk. 7,99€ Hymiö Onnellinen

Oliko sinulla jokin kanavapaketti tilattuna jo ennestään? Tilamaasi palvelut näkyvät myös mm. Omilta Sivuilta. Viasatin kanavapaketeissa näkyy olevan saatavilla mm. CNN.

Huomautus 2018-11-07 131601.jpg

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä