peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54697 Jäsentä
155524 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Uusi digiboksi



Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 262
1/2

Uusi digiboksi

Hei. Minulla oli vikailmoitus päällä ja lopulta vika rajattiin digiboksiin ja minulle lähetettiin uusi.

Ottaessani uutta boksia käyttöön niin siellä on valmiina jo jotkut käyttäjätunnukset sekä salasana. 

Eli kyseessä ei ollutkaan uusi digiboksi vaan käytetty? Lisäksi virtajohdon suojana ollut tarra oli irti virtajohdon edestä eli siellä on ollut johto paikallaan. Muut suojamuovit yms olivat paikallaan.

 

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 345
2/2

Vs: Uusi digiboksi


@ZerDzo  kirjoitti:

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?


Telia TV digiboksi ja palvelureititin ovat Telian hallinnoimia laitteita joten on mahdollista, että takuuvaihdon yhteydessä voi lähteä asiakaspalautuksena tullut laite rikkoontuneen tilalle. Laitteet tulisi kuitenkin olla nollattuna tehdastilaan ja tässä tapauksessasi on selkeästi käynyt virhe. Saitko vaihdettua tuon käyttäjätunnuksen jo omaasi ? Jos sinulla on vielä tuo vikailmoituksen viitenumero txt-viestillä tallessa, voisit tästä tilanteesta vielä näppärästi siihen vastata ohjeen mukaan niin selvitetään tilanne.