peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58106 Jäsentä
161809 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Uusi digiboksi



Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 266
1/2

Uusi digiboksi

Hei. Minulla oli vikailmoitus päällä ja lopulta vika rajattiin digiboksiin ja minulle lähetettiin uusi.

Ottaessani uutta boksia käyttöön niin siellä on valmiina jo jotkut käyttäjätunnukset sekä salasana. 

Eli kyseessä ei ollutkaan uusi digiboksi vaan käytetty? Lisäksi virtajohdon suojana ollut tarra oli irti virtajohdon edestä eli siellä on ollut johto paikallaan. Muut suojamuovit yms olivat paikallaan.

 

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 347
2/2

Vs: Uusi digiboksi


@ZerDzo  kirjoitti:

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?


Telia TV digiboksi ja palvelureititin ovat Telian hallinnoimia laitteita joten on mahdollista, että takuuvaihdon yhteydessä voi lähteä asiakaspalautuksena tullut laite rikkoontuneen tilalle. Laitteet tulisi kuitenkin olla nollattuna tehdastilaan ja tässä tapauksessasi on selkeästi käynyt virhe. Saitko vaihdettua tuon käyttäjätunnuksen jo omaasi ? Jos sinulla on vielä tuo vikailmoituksen viitenumero txt-viestillä tallessa, voisit tästä tilanteesta vielä näppärästi siihen vastata ohjeen mukaan niin selvitetään tilanne.