peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54709 Jäsentä
155557 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Asiakaspalvelu ja Telia kauppa juhannuksen aikana



Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 095
1/1

Asiakaspalvelu ja Telia kauppa juhannuksen aikana

Asiakaspalvelumme puhelinpalvelu on suljettuna juhannusaattona perjantaina 22.6.2018 ja juhannuspäivänä lauantaina 23.6.2018.

 

PUK-koodikyselyt ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset onnistuvat myös juhannuksena mihin vuorokauden aikaan tahansa numeroissa:

 

  • Kuluttajat: 020 690 400 (mpm/pvm)
  • Yritykset: 020 693 693 (mpm/pvm)

Kuluttaja-asiakkaiden chat palvelee telia.fi-sivustolle kirjautuneita asiakkaita normaalisti ympäri vuorokauden.

 

TV-palveluihin liittyvien vikojen vastaanotto ja häiriöiden ilmoittaminen onnistuu myös pyhinä klo 9–20 numerossa 020 690 400 (mpm/pvm).

 

Yritysasiakkaiden vika- ja häiriöilmoituksia otetaan vastaan 24/7 numerossa 020 693 693 (mpm/pvm).

 

Telia Kauppojen poikkeusaukioloajat voit tarkistaa liikekohtaisesti kauppiashaulla.

 

Hyvää juhannusta!