Terveisiä ylläpitäjälle

  • 10 November 2017
  • 2 kommenttia
  • 15 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Moi,ylläpitjäja muutkin yhteisön jäsenet

Olen lähes koko viikonkäyttänyt aikaa kirjautuakseni yhteisöön. Pyysin apua Telian asiakaspalvelusta ja myös maksullisesta Helppi-palvelusta. Mikään ei tuntunut auttavan; aikaa kului ja kustannuksiakin kertyi yli150 €. Parasta palvelua sain Telian chatista 9.11. Asiakaspalvelija kysyi yhteystietoni ja s-postiosoitteeni ja lupasi ilmoittaa ongelmasta Telia Yhteisön ylläpitäjälle. Siitä ko.asiakaspalvelijalle  paljon kiitoksia. Tänä aamuna ajattelin kokeilla "vielä kerran" yhtä vaihtoehtoa (sen ilmoitti alitajuntani, joka oli tehnyt töitä tehokkaamin kuin minä itse). Kirjauduin Teliaan omilla tunnuksillani  ne ovat toimineet ihan ok. Sitten kirjauduin Yhteisöön käyttäjänimellä Heikkijuhani42. Salasanaksi valitsin sen, jota altajuntani ikäänkuin suositteli kokeilemaan. Homma toimi! Koko tämän viikon ns. turha työ johtuu ainoastaan siitä, että en ole. mikään tietotekniikan nörtti vaan 76-vuotias ukko (vert. Tuoman Kyrön Mielensäpahoittaja). Kuluneen prosessin aikana jopa unhdin asian mitä minun piti Yhteisöltä kysyä. Kyllä min sen nyt muistan, mutta se ongelma on jo ratkennut.

Lopuksi: Anteeksipyyntö kaikille asiaan liityneille henkilöille siitä, että olen heidän aikaansa kuluttanut.

Vielä terveisiä yhteisömanageri Terolle: asia on nyt ok: Mitään toimenpiteitä ei tarvita

Hyvää syksyä ja joulun odotusta toivottaen

Heikkijuhani1942

 

 

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Huomenta ja tervetuloa Yhteisöön! Kieltämättä hieman kivinen oli tuo sinun alkutaipaleesi tänne mutta mukava kuulla että sisäänkirjautuminen on onnistunut ja elämä hymyilee 🙂 Ja hienoa että alkuperäinen asiakin on selvinnyt. Jos jotain tulee tässä matkan varrella mieleen, tule juttelemaan. Täällä on paljon apukäsiä meidän moderaattoreiden lisäksi jotka auttaa asiassa kuin asiassa!


 


Hyvää syksyä joulun odottelua sinne myös!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Hyvä homma, että lopultakin kirjautuminen onnistui. Mukavia hetkiä Yhteisön parissa jatkossa ja myös minun puolestani hyvää joulun odottelua :)

Vastaa