Viestintäkeskus ei toimi omalla sivulla

  • 4 August 2015
  • 6 kommenttia
  • 15 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Voi harmi, just ajattelin tarkistaa onko omalla sivulla Viestikeskuksessa tietoa siitä puhelimesta. ?

 


6 kommenttia

Ooks jo päässy tuonne Viestintäkeskukseen sisälle?

Testasin just itse omaani, ja hyvin näyttää pelittävän kyllä. :)

Eilen yritin usein avata sitä, mutta ei vain toiminut. Nyt näyttää pelittävän.

Kovin paljon parempi ei ole tämäkään joka kertoo mitä kuuluisi olla mutta ei ole (ks. liite)

Voin klikata otsikkoa mutta ilman huomattavaa tulosta. Kyseisen 29.7. aamuisen (n klo 9) sätin sisällön sain kyllä myös sähköpostiin 29.7. kello 16:29 . Sätissä kerrottiin sen tulevan viestintäkeskukseen.

Juu ja minulla on vielä sellainen hauskuus, että kaikki 5 tallennettua keskustelua on käyty Tele Finlandin chatissä ja ne pitäisi näkyä Telen Oma liittymän viestintäkeskuksessa, mutta näkyvät Soneran Omien sivujen viestintäkeskuksessa, mutta eivät aukea, kuten edelläkin todettiin. Silloin kun vielä aukesivat, allekirjoituksina oli Soneran asiakaspalvelu, vaikka ko. henkilöt olivat Telen asiakaspalvelussa. 

Viestintäkeskuksessa on useita ilmoituksia"uusi", vaikka olen kaikki lukenut  ja avannut pdf tiedostotkin.

Pistetääs tämä ketju eteenpäin Omat Sivut-guruille, jotta tarkistavat, mikä tuossa viestintäkeskuksessa on ongelmana. Pyritään saamaan se kuntoon asap :smileyhappy:

Vastaa