Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito tiedottaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä ketjussa kerromme mm. uusimmista muutoksista mitä tulee Yhteisöön ja sen toimintoihin, käytettävyyteen ja niin edelleen. Tässä ketjussa voit vapaasti kysyä ja kommentoida niinkuin aina 🙂 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

158 vastausta
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Somejengi sekä Klaanin modet ovat tänään koulutuksessa, joten jos tarvitaan Soneran virallinen vastaus johonkin kysymykseen niin vastaus menee tulevalle maanantaille.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Liittyen tähän viestiin, blogikategoriat uudistuvat ensi yönä. Uudistuksen jälkeen ne tulevat hetkellisesti näyttämään että kategoriat eivät toimi / niissä ei ole sisältöjä, mutta kunhan tietokanta päivittyy niin ne alkavat toimimaan.

 

Ja huomisen aikana siirtelemme muutamia artikkeleita kategoriasta toiseen jonka jälkeen muutos on valmis.

 

Ja niinkuin aina, olet vapaa antamaan palautetta miltä muutos näyttää ja oliko siitä hyötyä ja niin edelleen 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe kirjoitti:

Liittyen tähän viestiin, blogikategoriat uudistuvat ensi yönä. Uudistuksen jälkeen ne tulevat hetkellisesti näyttämään että kategoriat eivät toimi / niissä ei ole sisältöjä, mutta kunhan tietokanta päivittyy niin ne alkavat toimimaan.

 

Ja huomisen aikana siirtelemme muutamia artikkeleita kategoriasta toiseen jonka jälkeen muutos on valmis.

 

Ja niinkuin aina, olet vapaa antamaan palautetta miltä muutos näyttää ja oliko siitä hyötyä ja niin edelleen 🙂


Kategoriat on nyt päivitetty. Siirtelin jo muutamia artikkeleita oikeisiin paikkoihin mutta pahoittelut siitä että vielä osa on väärissä paikoissa. Siirtelemme loputkin kyllä, toivottavasti jo huomenna 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe kirjoitti:

@TeroRe kirjoitti:

Liittyen tähän viestiin, blogikategoriat uudistuvat ensi yönä. Uudistuksen jälkeen ne tulevat hetkellisesti näyttämään että kategoriat eivät toimi / niissä ei ole sisältöjä, mutta kunhan tietokanta päivittyy niin ne alkavat toimimaan.

 

Ja huomisen aikana siirtelemme muutamia artikkeleita kategoriasta toiseen jonka jälkeen muutos on valmis.

 

Ja niinkuin aina, olet vapaa antamaan palautetta miltä muutos näyttää ja oliko siitä hyötyä ja niin edelleen 🙂


Kategoriat on nyt päivitetty. Siirtelin jo muutamia artikkeleita oikeisiin paikkoihin mutta pahoittelut siitä että vielä osa on väärissä paikoissa. Siirtelemme loputkin kyllä, toivottavasti jo huomenna 🙂


Huh huh, "Teknologia"-kategoria alkaa olla suurimmaksi osaksi siivottu. Vielä sinne, niinkuin muuallekin pitää tehdä vielä kuvituskuvien muokkausta. Hiljalleen hyvä tulee 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huomenta ketjuun.

 

Tänään on ristiriitainen päivä, henkilöstöllä on ulosmarssi joka tuo haasteita mm. asiakaspalveluun. Klaanin osalta tämä tarkoittaa sitä, että moderaattorit eivät ole paikalla seuraavan kerran ennen kuin tulevana maanantaina. ADSL- ja mobiilinettipilotin osalta tuotepuolen asiantuntija käsittääkseni on paikalla. Lisätietoja https://www.sonera.fi/asiakastuki/ajankohtaista/asiakastiedotteet/asiakastiedote?id=f27bc82f-e7b3-40...

 

Toisaalta tämä on hieno päivä, meille syntyy perheeseen toinen lapsi 🙂 Itse olen tästä eteenpäin noin viikon poissa. Vaimo on jo synnärillä, lähden sinne hänelle nyt tueksi. Joten minäkään en ole täällä keskustelemassa ja auttamassa tarvittaessa.

 

Pahoittelut ulosmarssin mahdollisesti aiheuttamista ongelmista. 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Klaanialustassa on havaittu seuraava bugi; vaikka olet kirjautuneena sisään et voi vastata olemassaolevaan keskusteluun, voit vain aloittaa uusia keskusteluita.

 

Ongelma johtuu Klaanialustaan luomastamme virheellisestä koodista joka piilottaa Vastaa-napin silloin, jos käyttäjä ottaa profiilinsa asetuksista Pikavastaus-toiminnon pois käytöstä.

 

Ongelman väliaikainen ratkaisu on se, että älä poista Pikavastaus-toimintoa käytöstä vaan anna olla sen päällä. Pikavastaus-toiminnetta ei ole Klaanissa tätä nykyä enää käytössä joten sen pitäminen päällä ei vaikuta Klaanin käyttöön muutoinkaan.

 

Ongelman pysyvä ratkaisu tehdään lähiaikoina, korjaamme koodivirheemme jolloin Pikavastaus-toiminto päällä/pois päältä ei vaikuta Vastaa-toiminteeseen mitenkään.

 

Pahoittelut virheestämme, korjaamme sen kyllä 🙂

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tänään on hieno päivä, meistä tuli Telia ja Klaanista tuli Telia Yhteisö 🙂

Päivityksien yhteydessä tuli ikävä kyllä vähän myös odottamattomia probleemeita.

 

1) Voi olla että kohtaat ongelmia sisään- ja/tai uloskirjauksen yhteydessä:

 

- Et joko pääse kirjautumaan sisälle vaan saat jonkun oudon IP-osoitteeseen liittyvän herjan

- Tai et pysty kirjautumaan ulos vaan saat vähän samantyylisen herjan

 

Probleemat on tosiaan meillä tiedossa ja tutkimme ja korjaamme ne jahka saamme devaajat niiden kimppuun 🙂

 

2) Uudistimme myös Yhteisön lähettämät emailit ja niissä huomasimme sellaisen probleeman että niissä oleva herokuva on kahteen kertaan jos viestiä katsoo Outlookilla tai klikkaa sen auki tietokoneen selaimeen. Mobiililaitteella herokuvat ovat ok.

 

--> Tämä bugi on jo fiksattu kehitysympäristöön ja korjaantuu myös tänne tuotantoon illalla tehtävässä päivitysajossa.

 

 

EDIT: päivitin lisätietoja

 

EDIT2: emailien herokuva-bugi on korjattu tämän aamun päivitysajossa

 

EDIT3: päivitetty tilannetieto, eli nämä bugit on nyt korjattu

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe kirjoitti:

Tänään on hieno päivä, meistä tuli Telia ja Klaanista tuli Telia Yhteisö 🙂

Päivityksien yhteydessä tuli ikävä kyllä vähän myös odottamattomia probleemeita.

 

1) Voi olla että kohtaat ongelmia sisään- ja/tai uloskirjauksen yhteydessä:

 

- Et joko pääse kirjautumaan sisälle vaan saat jonkun oudon IP-osoitteeseen liittyvän herjan

- Tai et pysty kirjautumaan ulos vaan saat vähän samantyylisen herjan

 

Probleemat on tosiaan meillä tiedossa ja tutkimme ja korjaamme ne jahka saamme devaajat niiden kimppuun 🙂


Tähän liittyen, korjaukset ovat vielä kesken, pahoittelut siitä.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe kirjoitti:

Tänään on hieno päivä, meistä tuli Telia ja Klaanista tuli Telia Yhteisö 🙂

Päivityksien yhteydessä tuli ikävä kyllä vähän myös odottamattomia probleemeita.

 

1) Voi olla että kohtaat ongelmia sisään- ja/tai uloskirjauksen yhteydessä:

 

- Et joko pääse kirjautumaan sisälle vaan saat jonkun oudon IP-osoitteeseen liittyvän herjan

- Tai et pysty kirjautumaan ulos vaan saat vähän samantyylisen herjan

 

Probleemat on tosiaan meillä tiedossa ja tutkimme ja korjaamme ne jahka saamme devaajat niiden kimppuun 🙂

 

2) Uudistimme myös Yhteisön lähettämät emailit ja niissä huomasimme sellaisen probleeman että niissä oleva herokuva on kahteen kertaan jos viestiä katsoo Outlookilla tai klikkaa sen auki tietokoneen selaimeen. Mobiililaitteella herokuvat ovat ok.

 

--> Tämä bugi on jo fiksattu kehitysympäristöön ja korjaantuu myös tänne tuotantoon illalla tehtävässä päivitysajossa.

 

 

EDIT: päivitin lisätietoja

 

EDIT2: emailien herokuva-bugi on korjattu tämän aamun päivitysajossa

 

EDIT3: päivitetty tilannetieto, eli nämä bugit on nyt korjattu


Tulee vähän myöhässä mutta nämä bugit on korjattu jo jonkin aikaa sitten.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5449 custom-general.kudos
  • 5023 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toimme äsken yhteisöalustaan päivityspaketin. Tässä yhteydessä huomasimme ongelman, etusivulla sekä keskusteluketjujen lopussa on feedi-elementti josta löytää mm. viimeisimmät kommentit ja ratkaisut. Tämä elementti hajoaa tietyissä tilanteissa.

 

Lisäsimme etusivulle sivun loppuun feedit Telian muihin somekanaviin. Youtuben osalta kävi kömmähdys ja siinä on väärä urli.

 

Pahoittelut näistä, korjaamme kuntoon kyllä. Ja kun on korjattu niin laitan tänne listan muutoksista ja lisäyksistä jotka toimme tässä päivityspaketissa.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää