Muokkaus 17.11.2023: Kysely Yhteisön käyttäjille uudistui!
Jatkossa voit antaa meille aina ja niin usein palautetta kuin haluat. Se tapahtuu jokaisen sivun oikeaan reunaan ilmestyvän “Palaute”-napin kautta. Kysely on meille tärkeä, koska sen avulla selvitämme muun muassa mitä mieltä olet Yhteisöstä, miksi tulit Yhteisöön ja löysitkö täältä etsimäsi. Kyselyn tarkoitus on siis parantaa Yhteisöä, jotta se palvelisi sinua jatkossa entistä paremmin.
Kyselyssä on vain muutama kysymys, jotka riippuvat valinnoista, joita valitset kyselyn alussa. Kyselyn lopussa on vielä kenttä vapaamuotoiselle palautteelle.
Tulet myöhemmin törmäämään tähän samaan Palaute-nappiin myös telia.fi-sivustolla. Haluamme kerätä palautteitanne laajasti sivustoillamme. Ja koska sama työkalu on kaikkialla käytössä niin sitä on helppo käyttää, kun se tulee tutuksi.
Kiitos vastauksistasi 🙂
Alla lyhyesti miten kysely toimii.
Tämä palaute-nappi tavallaan kelluu sivun päällä, jolloin se on aina näkyvissä, riippumatta siitä oletko sivun ylä- vai alareunassa:
Kysymme tuttuun tapaan tyytyväisyyttäsi vierailuun. Halutessasi voit vastata myös muutamaan lisäkysymykseen tai lähettää vastauksesi meille:
Uutta:
Seuraamme tähän kyselyyn tulevia palautteita viikottain. 15.5.2023 alkaen näytämme tämän aiheen kommenteissa palautteita, joiden perusteella olemme tehneet Yhteisöön parannuksia.
Suljimme tämän aiheen kommentoinnilta, jotta palautteet ja toimenpiteet eivät sekoitu keskustelun sekaan. Jos haluat kysyä tai kommentoida niin avaathan halutessasi uuden aiheen.
Tutustu myös Yhteisön osioon, jossa kerromme kuukausittain, mitä palautteita olemme saaneet ja mitä parannuksia olemme niiden pohjalta tehneet telia.fi -sivustolle tai Yhteisöön tai palveluihimme: