Kiinnitetty aihe

Kysely Telia Yhteisön käyttäjille

  • 21 August 2017
  • 2 kommenttia
  • 276 katselukertaa
Kysely Telia Yhteisön käyttäjille
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10345 kommenttia

Muokkaus 17.11.2023: Kysely Yhteisön käyttäjille uudistui!


Jatkossa voit antaa meille aina ja niin usein palautetta kuin haluat. Se tapahtuu jokaisen sivun oikeaan reunaan ilmestyvän “Palaute”-napin kautta. Kysely on meille tärkeä, koska sen avulla selvitämme muun muassa mitä mieltä olet Yhteisöstä, miksi tulit Yhteisöön ja löysitkö täältä etsimäsi. Kyselyn tarkoitus on siis parantaa Yhteisöä, jotta se palvelisi sinua jatkossa entistä paremmin.

Kyselyssä on vain muutama kysymys, jotka riippuvat valinnoista, joita valitset kyselyn alussa. Kyselyn lopussa on vielä kenttä vapaamuotoiselle palautteelle.

Tulet myöhemmin törmäämään tähän samaan Palaute-nappiin myös telia.fi-sivustolla. Haluamme kerätä palautteitanne laajasti sivustoillamme. Ja koska sama työkalu on kaikkialla käytössä niin sitä on helppo käyttää, kun se tulee tutuksi.

Kiitos vastauksistasi 🙂

Alla lyhyesti miten kysely toimii.

 

Tämä palaute-nappi tavallaan kelluu sivun päällä, jolloin se on aina näkyvissä, riippumatta siitä oletko sivun ylä- vai alareunassa:

 

Kysymme tuttuun tapaan tyytyväisyyttäsi vierailuun. Halutessasi voit vastata myös muutamaan lisäkysymykseen tai lähettää vastauksesi meille:

 

Uutta:

Seuraamme tähän kyselyyn tulevia palautteita viikottain. 15.5.2023 alkaen näytämme tämän aiheen kommenteissa palautteita, joiden perusteella olemme tehneet Yhteisöön parannuksia.

Suljimme tämän aiheen kommentoinnilta, jotta palautteet ja toimenpiteet eivät sekoitu keskustelun sekaan. Jos haluat kysyä tai kommentoida niin avaathan halutessasi uuden aiheen.

 

Tutustu myös Yhteisön osioon, jossa kerromme kuukausittain, mitä palautteita olemme saaneet ja mitä parannuksia olemme niiden pohjalta tehneet telia.fi -sivustolle tai Yhteisöön tai palveluihimme:

Asiakkaan ääni innoittaa meitä


Aihe on suljettu kommenteilta.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Asiakaspalaute:

“Ihan hyvin on kerrottu että lähes kaikki uudemmat puhelimet tukevat VoLTEa ja VoWiFiä. Lisäksi kiinnostaisi tietää pitääkö puhelimessa valita jokin asetus tai maksaako palvelu ja pitääkö se tilata. Eli mitä pitää asiakkaan tehdä?”

 

Ratkaisu:

Poistimme alla olevasta artikkelista muutamia kohtia ja lisäsimme sinne seuraavan kappaleen:

 

Näin saat 4G-puheen ja wifi-puhelut käyttöösi

 

Telia 4G-puhe kytkeytyy päälle automaattisesti, kun laitteesi, liittymäsi ja siihen mahdolliset tilatut muut lisäpalvelut sen mahdollistavat.

Kun 4G-puhe on päällä, voit ottaa myös wifi-puhelut käyttöön Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa.

Jotta saat 4G- ja wifi-puhelut käyttöösi, sinun tulee laittaa ne päälle myös puhelimesi asetuksista.

Katso ohjeet palveluiden aktivointiin liittymäsi sekä laitteiden osalta sivuiltamme.

Lähes kaikki uudet puhelimet (6/2020 jälkeen julkaistut) tukevat 4G-puhetta ja WiFi-puheluita.

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Asiakaspalaute:

“ps. tämän palautelomakkeen alla on linkki "asiakaspalvelu", linkki joka ei toimi.”

 

Ratkaisu:

Korjasimme linkin kuntoon.