SkyShowtime- kirjasto, ja sieltä puuttuvat sisällöt

  • 24 September 2022
  • 13 kommenttia
  • 107 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

SkyShowtime- kirjastosta puuttuu lähes kaikista sarjoista jaksoja! Esimerkkinä Mr. Robot- sarja, jossa 2. kaudesta puuttuu jakso 3 - ja kokonaan kausi 4. Kirjaston hintakin nousee 1.11 reilulla eurolla, joten kaikkien jaksojen sekä kausien pitää olla katsottavissa! Vaikuttaa todella amatöörimäiseltä tämä Telian touhu. Eikö teillä kukaan vastaa näistä ohjelmakirjastoista? Onko puuttuvat sisällöt tulossa pian katsottavaksi? Tuleeko hyvitys kuukausimaksuun SkyShowtimen osalta automaattisesti näistä puutteista johtuen?


13 kommenttia

Kunniamerkki +8

Siitä on häiriötiedoitekkin tehty niin kyllä ne Telialla tietää ton ongelman https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_415652968&lang=fi


@jarkko35  kirjoitti:

SkyShowtime- kirjastosta puuttuu lähes kaikista sarjoista jaksoja! Esimerkkinä Mr. Robot- sarja, jossa 2. kaudesta puuttuu jakso 3 - ja kokonaan kausi 4. Kirjaston hintakin nousee 1.11 reilulla eurolla, joten kaikkien jaksojen sekä kausien pitää olla katsottavissa! Vaikuttaa todella amatöörimäiseltä tämä Telian touhu. Eikö teillä kukaan vastaa näistä ohjelmakirjastoista? Onko puuttuvat sisällöt tulossa pian katsottavaksi? Tuleeko hyvitys kuukausimaksuun SkyShowtimen osalta automaattisesti näistä puutteista johtuen?


@Antsa92 onkin ystävällisesti linkittänyt häiriötiedotteen kyseisestä häiriöstä. Tarkoituksenmukaista ei tietenkään ole että ohjelmakirjastossa esiintyy puutteita tällä tavoin, vaan kyseessä on harmillinen häiriö. Osa puuttuvasta sisällöstä on saatu palautettua alustalle, mutta häiriönkorjaus on edelleen kesken ja pyrimme saamaan korjauksen suoritettua mahdollisimman pian.

 

Mitä hyvityksiin tulee, katsotaan häiriötilanteista johtuvat hyvitykset aina tapauskohtaisesti läpi asiakaspalvelumme kautta, pääosin häiriön ollessa ohi jotta voimme ottaa huomioon häiriön kokonaiskesto ja laatu. Häiriötiedotteelle päivittyy tieto kun häiriö saadaan korjattua!

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Jo viikon kestänyt tämä jaksojen puuttuminen! Mitenkähän monta viikkoa joutuu vielä odottamaan? Onpa kiva maksaa tämmösestä!


@jarkko35  kirjoitti:

Jo viikon kestänyt tämä jaksojen puuttuminen! Mitenkähän monta viikkoa joutuu vielä odottamaan? Onpa kiva maksaa tämmösestä!


Valitettavasti tarkkaa aika-arviota en pysty antamaan. Häiriötiedote päivittyy heti kun vika on saatu korjattua.

Jännä juttu miten jokaisessa Telia TV ohjelmakirjastossa on puutteita.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Nyt on entistä sekasemmassa kunnossa tuo Skyshowtime- kirjasto! Jaksoja puuttuu jopa entistä enemmän, ja ne harvat sarjat joissa oli aiemmin kaikki jaksot saatavilla, ovat nyt myös sekasin. Esimerkkinä The Affair- sarja! Miksi ette saa tätä SkyShowtime- kirjastoa kuntoon? Tässä on odotettu puuttuvia jaksoja jo yli kaksi viikkoa! Ei näin voi olla MAKSULLISESSA kirjastossa. Ettekö saa tuota kuntoon?


@jarkko35  kirjoitti:

Nyt on entistä sekasemmassa kunnossa tuo Skyshowtime- kirjasto! Jaksoja puuttuu jopa entistä enemmän, ja ne harvat sarjat joissa oli aiemmin kaikki jaksot saatavilla, ovat nyt myös sekasin. Esimerkkinä The Affair- sarja! Miksi ette saa tätä SkyShowtime- kirjastoa kuntoon? Tässä on odotettu puuttuvia jaksoja jo yli kaksi viikkoa! Ei näin voi olla MAKSULLISESSA kirjastossa. Ettekö saa tuota kuntoon?


Kannattaa melkein unohtaa noiden kirjastojen hankkimista Telian kautta, kun jokaisessa kirjastossa on ongelmia. Sen sijaan kannatta hankkia ne suoraan tuottajalta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Tähänkin olemme joutuneet odottamaan korjausta yli kaksi viikkoa! Nyt tuo kirjasto on entistä enemmän sekaisin... nekin sarjat jotka olivat siellä katsottavissa kaikkine jaksoineen on nyt tuhottu - jaksoja on hävinnyt. Olisi mielenkiintoista maksavana asiakkaana oikeasti tietää mitä Telialla oikein touhutaan? Miksi tätä asiaa ei saada hoidettua?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Miten Telia voi pitää myynnissä SkyShowtime- kirjastoa, kun siellä olevissa sarjoissa ei ole kaudet katsottavissa kokonaisuudessaan, vaan esimerkiksi 10-osaisesta kaudesta saattaa puuttua vaikka jaksot 1, 6, ja 9? Näitä vajavaisia sarjoja on suurin osa tuossa kirjastossa olevista.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Miksi Telia ei saa tätä kirjastoa kuntoon? Edelleen puuttuu monesta sarjasta jaksoja, esimerkiksi Das Boot- sarjan 1. kauden jaksot 7 ja 8, Mr Robot- sarjan 4. kauden jaksot 2, 4, 5 ja 6, Patrick Melrose- sarjan jaksot 3, 4 ja 5, ja monen monen muun sarjan jaksoja! Myös monta leffaa puuttuu jotka ovat katsottavissa SkyShowtime- palvelussa tai Ruudun palvelussa! Mainostatte sivuillanne sisältönä myös sarjaa A friend of the family, sitä ei teillä katsottavissa ole, vaikka se löytyy Ruudun kautta sekä SkyShowtimen omasta palvelusta! Miksi ette välitä lainkaan maksavista asiakkaista? Miksi teillä ei ole ammattitaitoa hoitaa tätä kirjastoa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

Aika kuvaavaa on se, että Teliaa ei kiinnosta edes kommentoida tätä asiaa. Ollaan hällä väliä- asenteella!!

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

Itseäkin harmittaa kun ei oikein ole mitään uutta kommentoitavaa. 😣  Ainoa asia joka tiedetään on tosiaan tuo vanha tuttu häiriötiedote, joka on varmaan sinullekin linkattu monta kertaa. Omasta puolestani pahoittelut tilanteesta. Tämä on ollut todella pitkä prosessi ja haasteita on edelleen. Jos saamme jonkinlaista lisäinfoa aiheesta niin kerromme siitä kyllä ensi tilassa. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +12

 Mainostatte sivuillanne sisältönä myös sarjaa A friend of the family, sitä ei teillä katsottavissa ole, vaikka se löytyy Ruudun kautta sekä SkyShowtimen omasta palvelusta!

Saimme juuri tiedon, että A Friend of the Family on nyt katsottavissa SkyShowtimella. 

Vastaa