Minulla on alennuskoodi Telialle. Miksi se ei toimi Black Friday tuotteessa JBL Tune 760NC?
Kassalla ilmoittaa ettei ostoskorissani ole alennukseen oikeuttavaa tuotetta. Kuitenkaan missään ei kerrota etteikö alennusta voisi käyttää myös tarjoustuotteisiin?
Sivu 1 / 1
Hei @VFR1000 !
Mihin tuotteisiin alennuskoodi on kohdistettu? Nuo kuulokkeet ovat jo 50%:n alennuksessa Telian verkkokaupassa. Usein verkkokaupan alennuskoodeja ei voi yhdistää jo olemassa olevaan tarjoukseen.
Alennuskoodia ei ole kohdistettu mihinkään tuotteeseen vaan se on tietty rahasumma, jonka voin käyttää ostoksissani. Ja voimassaoloaika on määritelty vuoden loppuun.
Kuten tuossa kysymyksessäni kerroin, missään ei ole mainittu ettei tuo kävisi jo alennettuihin hintoihin.
Eihän minun asiakkaana edes sellaisia asioita tarvitse lähteä kaivelemaan, vaan ne pitää olla selkeästi kerrottu, jos tuollaisia alennuskoodeja tarjotaan.
Mistäs minä nyt tiedän mitä minä voin ostaa, jos aina kassalla sanotaan, ettei koodi nyt toimikaan juuri tälle tuotteelle. Napsuttelen tuotteita niin kauan, että löytyy se artikkeli, mitä Telia ei saa muuten myytyä, mutta jolla minä en tosiasiallisesti tee mitään!!!
Jotenkin on lievää huijauksen makua.
Kysyin siksi että mihin tuotteeseen alennuskoodi on kohdistettu, kun löysin itse vain liittymiin olevia alennuskoodeja.
Kaikissa verkkokaupoissa on yleisesti ehtona että tarjoustuotteisiin ei voi yhdistää alennuskoodia. Toki poikkeuksiakin on.
Onhan nuo kuulokkeet jo puoleen hintaan, mutta yleisesti ottaen tänä vuonna ovat Black Friday -tarjoukset jääneet kaikkialla pienemmäksi kuin esim. viime vuonna.
PS. Joskus löytyy parempia tarjouksia joulun välipäivinä.
Niinpä niin!!!
Alennuskoodia ei ole kohdistettu mihinkään tuotteeseen vaan se on tietty rahasumma, jonka voin käyttää ostoksissani. Ja voimassaoloaika on määritelty vuoden loppuun.
Kuten tuossa kysymyksessäni kerroin, missään ei ole mainittu ettei tuo kävisi jo alennettuihin hintoihin.
Eihän minun asiakkaana edes sellaisia asioita tarvitse lähteä kaivelemaan, vaan ne pitää olla selkeästi kerrottu, jos tuollaisia alennuskoodeja tarjotaan.
Mistäs minä nyt tiedän mitä minä voin ostaa, jos aina kassalla sanotaan, ettei koodi nyt toimikaan juuri tälle tuotteelle. Napsuttelen tuotteita niin kauan, että löytyy se artikkeli, mitä Telia ei saa muuten myytyä, mutta jolla minä en tosiasiallisesti tee mitään!!!
Jotenkin on lievää huijauksen makua.
Jos alennuskoodi on toimitettu sinulle postitse, saatteessa on ilmoitettu mahdolliset rajoitukset koodin käyttöön. Jos olet saanut koodin sähköpostilla, lukee nämä rajoitukset saamassasi viestisssä.
Neuvoisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jossa voimme tarkistaa tuon koodin ja onko siihen määritelty joitain rajoituksia ostojen suhteen. Tuo ilmoitus, ettei ostoskorissasi ole alennukseen oikeuttavaa tuotetta viitaisi siihen, että koodia voi käyttää joko tiettyyn, tai tietyn hintaryhmän normaalihintaiseen tuotteeseen. Mutta asiakaspalvelussa päästään tämä tarkistamaan!
Niinpä niin!!!
Alennuskoodia ei ole kohdistettu mihinkään tuotteeseen vaan se on tietty rahasumma, jonka voin käyttää ostoksissani. Ja voimassaoloaika on määritelty vuoden loppuun.
Kuten tuossa kysymyksessäni kerroin, missään ei ole mainittu ettei tuo kävisi jo alennettuihin hintoihin.
Eihän minun asiakkaana edes sellaisia asioita tarvitse lähteä kaivelemaan, vaan ne pitää olla selkeästi kerrottu, jos tuollaisia alennuskoodeja tarjotaan.
Mistäs minä nyt tiedän mitä minä voin ostaa, jos aina kassalla sanotaan, ettei koodi nyt toimikaan juuri tälle tuotteelle. Napsuttelen tuotteita niin kauan, että löytyy se artikkeli, mitä Telia ei saa muuten myytyä, mutta jolla minä en tosiasiallisesti tee mitään!!!
Jotenkin on lievää huijauksen makua.
Jos alennuskoodi on toimitettu sinulle postitse, saatteessa on ilmoitettu mahdolliset rajoitukset koodin käyttöön. Jos olet saanut koodin sähköpostilla, lukee nämä rajoitukset saamassasi viestisssä.
Neuvoisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jossa voimme tarkistaa tuon koodin ja onko siihen määritelty joitain rajoituksia ostojen suhteen. Tuo ilmoitus, ettei ostoskorissasi ole alennukseen oikeuttavaa tuotetta viitaisi siihen, että koodia voi käyttää joko tiettyyn, tai tietyn hintaryhmän normaalihintaiseen tuotteeseen. Mutta asiakaspalvelussa päästään tämä tarkistamaan!
@Katjane
Alennuskoodi tuli tekstiviestissä.
Miten minusta tuntuu, että on luetun ymmmärtämisessä vikaa, kun olen pariin kertaan tässä ketjussa sanonut ettei tuon koodin yhteydessä mainita mitään rajoituksia ostamisen suhteen. Ainoa rajoitus on tuo voimassaoloaika.
Jos koodilla on jokin ostorajoitus, niin kyllä se pitäisi olla selvästi näkyvissä eikä niin, että sitä pitää asiakaspalvelun kanssa alkaa selvittelemään.
Se on osa sitä palvelua, josta asiakas saa se paljon puhutun käyttäjäkokemuksen. Ja hyvin paljon sen käyttäjäkokemuksen perusteella asiakas valitsee mitä ja kenen palveluja tulee käyttämään.
Niinpä niin!!!
Alennuskoodia ei ole kohdistettu mihinkään tuotteeseen vaan se on tietty rahasumma, jonka voin käyttää ostoksissani. Ja voimassaoloaika on määritelty vuoden loppuun.
Kuten tuossa kysymyksessäni kerroin, missään ei ole mainittu ettei tuo kävisi jo alennettuihin hintoihin.
Eihän minun asiakkaana edes sellaisia asioita tarvitse lähteä kaivelemaan, vaan ne pitää olla selkeästi kerrottu, jos tuollaisia alennuskoodeja tarjotaan.
Mistäs minä nyt tiedän mitä minä voin ostaa, jos aina kassalla sanotaan, ettei koodi nyt toimikaan juuri tälle tuotteelle. Napsuttelen tuotteita niin kauan, että löytyy se artikkeli, mitä Telia ei saa muuten myytyä, mutta jolla minä en tosiasiallisesti tee mitään!!!
Jotenkin on lievää huijauksen makua.
Jos alennuskoodi on toimitettu sinulle postitse, saatteessa on ilmoitettu mahdolliset rajoitukset koodin käyttöön. Jos olet saanut koodin sähköpostilla, lukee nämä rajoitukset saamassasi viestisssä.
Neuvoisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jossa voimme tarkistaa tuon koodin ja onko siihen määritelty joitain rajoituksia ostojen suhteen. Tuo ilmoitus, ettei ostoskorissasi ole alennukseen oikeuttavaa tuotetta viitaisi siihen, että koodia voi käyttää joko tiettyyn, tai tietyn hintaryhmän normaalihintaiseen tuotteeseen. Mutta asiakaspalvelussa päästään tämä tarkistamaan!
@Katjane
Alennuskoodi tuli tekstiviestissä.
Miten minusta tuntuu, että on luetun ymmmärtämisessä vikaa, kun olen pariin kertaan tässä ketjussa sanonut ettei tuon koodin yhteydessä mainita mitään rajoituksia ostamisen suhteen. Ainoa rajoitus on tuo voimassaoloaika.
Jos koodilla on jokin ostorajoitus, niin kyllä se pitäisi olla selvästi näkyvissä eikä niin, että sitä pitää asiakaspalvelun kanssa alkaa selvittelemään.
Se on osa sitä palvelua, josta asiakas saa se paljon puhutun käyttäjäkokemuksen. Ja hyvin paljon sen käyttäjäkokemuksen perusteella asiakas valitsee mitä ja kenen palveluja tulee käyttämään.
Voisitko laittaa tähän viestin sisällön, etukoodi alennuskoodi peitettynä, niin pääsisin jäljille mistä edusta ja alennuksesta on kyse?
Kerroit toki sen, että mitään mainintaa rajoituksista ei ole ja yleisenä infona kerroin miten rajoitukset ilmoitetaan, jos niitä on. Eiköhän tämä tästä selviä! :)
Eli, kun koitin hankkia “joululahjaostosta” niin eihän se vaan tuolla onnistunut. Pari liittymää tuli kyllä aikaisemmin hankittua.
Eli, kun koitin hankkia “joululahjaostosta” niin eihän se vaan tuolla onnistunut. Pari liittymää tuli kyllä aikaisemmin hankittua.
Kiitos tarkennuksesta. Kyseisen koodin voit hyödyntää Telia Kaupassa. Eli ihan fyysisessä Telia Kaupassa. Ehkä tuo sana Telia Kauppa hämäsi hieman ja oletit että koodia voi käyttää verkkokaupassa, mutta tässä kampanjassa alennuksen saa nimenomaan liikkeestä.
Eli, kun koitin hankkia “joululahjaostosta” niin eihän se vaan tuolla onnistunut. Pari liittymää tuli kyllä aikaisemmin hankittua.
Kiitos tarkennuksesta. Kyseisen koodin voit hyödyntää Telia Kaupassa. Eli ihan fyysisessä Telia Kaupassa. Ehkä tuo sana Telia Kauppa hämäsi hieman ja oletit että koodia voi käyttää verkkokaupassa, mutta tässä kampanjassa alennuksen saa nimenomaan liikkeestä.
Sama viesti tuli itselleni, ja onhan tuossa hieman selventävänä lopussa tuo "Katso lähimmän kauppasi sijainti ja aukioloajat... ", että kyse ei ole Telia kaupasta verkossa, vaan fyysinen kauppa.
Mutta ymmärrän kyllä, että tuosta voi saada sen väärinkäsityksen, että toimisi verkkokaupassakin. Parempaa viestintää olisi, jos siinä lukisi suoraan "etua/koodia ei voida hyödyntää verkkokaupassa".
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.