Skip to main content

Hei,



Chat palvelua 'mainostetaan' asiakaspalvelun yhteystapana, mutta WHERE IS IT? Does it exist at all?



Verkkosivun kehittäjät voisivat istua itse 'asiakkaan asemaan' ja korjata selvät virheet/puutteet !



 



Asiakaspalvelun jonotusajat tunnetaan. CHAT voisi olla 'pelastus' monelle jotta ei turhaan lähdettäisi



naapuriin (Elisa,DNA) kokeilemaan mahdollista 'onnea'.



 



 



Edit Merja_J: otsikkoa muokattu

Hei ja tervetuloa lämpimästi mukaan Yhteisöön @Humidor! :)



 



En oikein ymmärtänyt kysymystäsi. En edusta siis Teliaa, mutta annan muutaman vinkin...




1. Siirry Omien Sivujen "Liittymäni ja palveluni"-sivulle. Omille Sivuille pääset jatkossakin kirjautumaan telia.fi tai telia.fi/kirjaudu sivuilta asiakkaana. Molemmilla sivuilla näkyy oikeassa alareunassa chat-palkki ja sitä klikkaamalla se avautuu isommaksi ikkunaksi. Chat-palvelu toimii myös mobiilinäkymässä. Muistat napsauttaa "Ei mitään näistä. Lisää vaihtoehtoja" 2 kertaa, jonka jälkeen pääset keskustelemaan Telian asiakaspalvelijan kanssa. Huom.! Kuvani poikkeavat jonkin verran nykyisestä.



 





 



2. Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksella, pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai puhelinnumerolla (viesti SALASANA numeroon 15400)



 





 



3. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.



 



4. Lisätietoa 24/7 chat-palvelun käyttämiseksi videoineen löydät täältä:



https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767



 



5. Löydät kaikki Telian asiakaspalvelun yhteystiedot yhteydenottopyyntö-lomakkeineen osoitteesta:



https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



 



Oliko tässä tarpeeksi infoa chatin löytämiseksi? :)


Kiitos Asiakaspalvelulle palautteesta.



Mozillan uBlock(eri) tekee näköjään 'pyydettyä' tehtäväänsä. Tabletilla kokeilin ennen palautettanne => CHAT tulee kyllä näkyviin. Mutta,mutta..., eihän siitä hyötyä ole, kun vastassa ainakin alkumetreillä on ROBOTTI. Se siitä 'CHAT:stä'...



kirjoitti:


Kiitos Asiakaspalvelulle palautteesta.



Mozillan uBlock(eri) tekee näköjään 'pyydettyä' tehtäväänsä. Tabletilla kokeilin ennen palautettanne => CHAT tulee kyllä näkyviin. Mutta,mutta..., eihän siitä hyötyä ole, kun vastassa ainakin alkumetreillä on ROBOTTI. Se siitä 'CHAT:stä'...






Eipä kestä vaikka en ole Telialainen @Humidor! :smileyhappy:



 



Yleisin syy on aika usein nuo esto-ohjelmistot, mutta useimmissa tapauksissa riittää sivuston lisääminen ohjelmiston valkoiselle listalle niin saa tuon palkin näkyviin. Tuossa aiemmassa vinkissä kerroin niin pitää napsauttaa 2 kertaa "Ei mitään näistä, arvaa uudelleen" (aikaisemmassa kirjoituksessani oli poistunut sanamuoto) ja sen jälkeen valitset "Kiitos, mutta avaa chat asiakaspalvelijalle". Voila! :smileyvery-happy:



 



Keskustelunne tallentuvat "Laskut ja viestit"-sivulle eli tänne:



https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do



@Sekunti@  kirjoitti:

kirjoitti:

Kiitos Asiakaspalvelulle palautteesta.

Mozillan uBlock(eri) tekee näköjään 'pyydettyä' tehtäväänsä. Tabletilla kokeilin ennen palautettanne => CHAT tulee kyllä näkyviin. Mutta,mutta..., eihän siitä hyötyä ole, kun vastassa ainakin alkumetreillä on ROBOTTI. Se siitä 'CHAT:stä'...


Eipä kestä vaikka en ole Telialainen @Humidor! :smileyhappy:

 

Yleisin syy on aika usein nuo esto-ohjelmistot, mutta useimmissa tapauksissa riittää sivuston lisääminen ohjelmiston valkoiselle listalle niin saa tuon palkin näkyviin. Tuossa aiemmassa vinkissä kerroin niin pitää napsauttaa 2 kertaa "Ei mitään näistä, arvaa uudelleen" (aikaisemmassa kirjoituksessani oli poistunut sanamuoto) ja sen jälkeen valitset "Kiitos, mutta avaa chat asiakaspalvelijalle". Voila! :smileyvery-happy:

 

Keskustelunne tallentuvat "Laskut ja viestit"-sivulle eli tänne:

https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do


Ei muuten tallennu enää. Kävin viime viikolla asiakaspalvelijan kanssa keskustelun chatissä ja nyt sitä ei näy minulla eikä asiakaspalvelussa. Olisin kaivannut hieman todistusaineistoa liittyen Telia Yhteys kotiin liittymän hybrid laajakaistan sim-korttiin. Viikko sitten minulle kerrottiin, että sim-kortti on aktivoitu ja laitettu postiin, mutta tänään kuulin ettei näin ollutkaan. Hybrid- modeemi tuli jo reilu viikko sitten..........


Oho, voi olla hyvinkin mahdollista että jokin tekninen virhe on käynyt. Saitko nyt sim-kortin tilattua vai vieläkö se on kesken? :smileyhappy:



@Jopela66@  kirjoitti:


 





Ei muuten tallennu enää. Kävin viime viikolla asiakaspalvelijan kanssa keskustelun chatissä ja nyt sitä ei näy minulla eikä asiakaspalvelussa. Olisin kaivannut hieman todistusaineistoa liittyen Telia Yhteys kotiin liittymän hybrid laajakaistan sim-korttiin. Viikko sitten minulle kerrottiin, että sim-kortti on aktivoitu ja laitettu postiin, mutta tänään kuulin ettei näin ollutkaan. Hybrid- modeemi tuli jo reilu viikko sitten..........






Meillä on tällä hetkellä pieni vikatilanne näiden chattien tallentumisen kanssa. Kyse ei siis ole ominaisuudesta, vaan tämä tullaan kyllä korjaamaan.



 



Hybridi liittymien SIM-kortti tulee erillisellä kirjeellä ja modeemi sitten omana toimituksenaan. Mikäli SIM-kortti ei ole jostain syystä löytänyt perille, niin sitten vain vaihdetaan siihen uusi kortti. Chat-palvelusta tai Telian kaupasta onnistuisi tämä vaihto suorittaa.


Minkähäntakia kun valihtee chatissa ne esitiedot. että esim liitymä ei toimi ja pla pla pla , aukeaa chatti sitten vikailmoituksen nimissä.  Mutta miksi siellä chatissa sitten vastaa niin laidastalaitaan palvelioita, välillä asiakaspalvelia osaa nähdä liittymän pätkimiset kellontarkasti ja mitä suunnilleen tapahtuu. 

 

Mutta  välillä sitten tulee ihan sormisuussa olevan ihminen joka vaan jauhaa oletko kokeillu erikaapeleilla. Ja väittää ettei hän pysty näkemään liittymän pätkimisiä mitenkään. Tai katsomaan reitittimen toimintaa. vaikka, joku muu pystyy aina samanchatin kautta kun kokeille riittävän useasti että tulee eri henkilö kohdalle .

 

ihmetyttää miksi edes tuommoisen vika chattipuolen palveliaksi tulee samanlainen palvelija joka luultavasti on vain tietoinen liittymien myynnistä. eikä tiedä vikaselvittelyistä mitään ja mitenkä saatika näkisi logeja toisten liittymä yhteyden käyttäytymisestä. 

 

Säästäisi hermoja ja turhaa chatissä vääntämistä kun vikailmoituspuolella chatissa olisi pätevä ihminen vastaamassa.


@ilopilleri : Lähtökohtana on, että vikapuolen chatissa on aina tekninen asiantuntija vastaamassa. Toki on teoriassa mahdollista, että chat reitittyy esimerkiksi järjestelmävirheen vuoksi väärään paikkaan tms. Näillä tiedoilla vaikea ottaa asiaan sen tarkemmin kantaa. Kiitos kuitenkin palautteesta, välitän sen eteenpäin oikeaan paikkaan :)


Vastaa