Hei @Aunew ja tervetuloa Telian Yhteisöön!
Yritin tuossa kovasti löytää tietoa ongelmaasi ja huomasin että kirjoitit vaihtaneesi pankkia. Olisiko tuo vanha e-laskusopimus vielä jotenkin voimassa vanhassa pankissa?
Eli lopeta nykyiset e-laskusi ja toistuvat maksusi sen pankin verkkopankissa, jonka kautta olet ne tehnyt. Ja sen jälkeen tilaat uudet e-laskut tuosta nykyisestä pankista, katsot viimeisimmästä paperilaskusta viitenumero ja matkapuhelinnumero tai yksilöintitieto : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku
Jos asia ei noillakaan ohjeilla ratkea niin ota yhteyttä asiakaspalveluun vaikka chatin kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Ei ole voimassa entinen e-laskusopimus. Kaikki e-laskut on peruutettu ennen pankin vaihtoa.
Ja kuten sanoin, tilinumero joka on kotiin tulleessa paperilaskussa, on e-laskujen tilauksista löytyvistä tilinumeroista se, jossa merkintä
EI KÄYTÖSSÄ UUSILLE TILAUKSILLE.
Kun yritän mennä eteenpäin, tulee tiedot:
Maksun aiheEI KÄYTÖSSÄ UUSILLE TILAUKSILLE
LisätiedotKYTKENTÄ EI AKTIVOI E-LASKUA.
Kentässä, johon pitäisi merkitä laskun yksilöintitieto, todetaan vain EI KÄYTÖSSÄ. Tätä kautta yritin tästä huolimatta tilata e-laskua, muta ihan selvästihän se tuossa sanotaan ettei kytkentä aktivoi e-laskua.
Yritän maanantaina tuolta chatin kautta. Pitäähän tämä saada selväksi, eikö!
@Aunew kirjoitti:
Ei ole voimassa entinen e-laskusopimus. Kaikki e-laskut on peruutettu ennen pankin vaihtoa.
Ja kuten sanoin, tilinumero joka on kotiin tulleessa paperilaskussa, on e-laskujen tilauksista löytyvistä tilinumeroista se, jossa merkintä
EI KÄYTÖSSÄ UUSILLE TILAUKSILLE.
Kun yritän mennä eteenpäin, tulee tiedot:
Maksun aiheEI KÄYTÖSSÄ UUSILLE TILAUKSILLE
LisätiedotKYTKENTÄ EI AKTIVOI E-LASKUA.
Kentässä, johon pitäisi merkitä laskun yksilöintitieto, todetaan vain EI KÄYTÖSSÄ. Tätä kautta yritin tästä huolimatta tilata e-laskua, muta ihan selvästihän se tuossa sanotaan ettei kytkentä aktivoi e-laskua.
Yritän maanantaina tuolta chatin kautta. Pitäähän tämä saada selväksi, eikö!
Hei Aunew!
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluun jo tänään chatin kautta, sillä chat on 24/7 eli aina käytettävissä : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767
Siis ei onnistu kirjautuminen chattiin:
"HUPS!
Emme valitettavasti voineet yhdistää sinua Telian palveluun. Tarkista, että käytit Omille Sivuille sopivaa käyttäjätunnusta eikä selaimessasi ole jokin toinen Telian verkkopalveluista avoinna. Voit yrittää kirjautua uudelleen Omille sivuille tai Yritysportaaliin."
Yritetty uudelleen xx kertaa. Miten tänne pääsee sisään? Chat-ruutu ilmestyy oikeaan alakulmaan, mutta vastaus on aina sama HUPS.
Moi @Aunew! Varmistan vielä että olihan kyse kuluttajaliittymistä, eikä y-tunnuksen alla olevista? Kannattaa myös kokeilla toista selainta sekä kytkeä selaimen mahdolliset adblock-lisäosat pois päältä, sillä ne saattavat estää chatin toiminnan. Olisiko näistä vinkeistä apua?