Skip to main content

Laskutusasia

  • July 12, 2017
  • 4 kommenttia
  • 18 katselukertaa

mitä *piip* te pelleilette ni mikä on maksamatta *piip* teidän kanssa lopetan kohta kaikki otan priibeid kun en tiedä mistä maksan

 

Edit @SaJoonas: Muokattu tekstiä asiallisemmaksi

4 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • July 13, 2017

@mursuviiksi kirjoitti:

mitä wittua te pelleilette ni mikä on maksamatta ******* teidän kanssa lopetan kohta kaikki otan priibeid kun en tiedä mistä maksan


Hyvää huomenta @mursuviiksi!

 

En osaa tuohon vastata Telian asiakkaana, mutta ovatko Omat Sivut tutut? Löydät laskuarkiston seuraavanlaisesti:

  • Kirjaudu sisään Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla osoitteessa telia.fi/kirjaudu. Mikäli sinulla ei ole vielä Telia-tunnusta, niin voit suoraan luoda sen kätevästi täällä.
  • Valitse "Laskut ja viestit" tai ylävalikon hahmosta joka on varustettu nimelläsi

Tukisivusto: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus

Asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Joka tapauksessa asiakaspalvelu on aina apunasi 24/7 chat-palvelu (ohjelinkki) ja puhelimitse 020 690 400 (mpm/pvm). Voit halutessasi jättää lomakkeen muodossa palvelupyynnön täällä:

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

___________

Huom.! Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi. Mikäli lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.

___________

 

Täällä Yhteisön foorumilla ei voida hoitaa asiakastietoja vaativia asioita.

 

 

Toivottavasti saat asiasi kuntoon näillä vinkeillä! :smileyhappy:


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • July 13, 2017

Hei mursuviiksi!

Jos tarkoitat sitä että omilla sivuilla näkyy avoimia laskuja, vaikka olet maksanut ne niin voi kestää n. 3 pankkipäivää ennenkuin laskut kuittaantuvat maksetuiksi. Jos olet maksanut eräpäivään mennessä laskut, niin ei hätää - kaikki kunnossa.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • July 13, 2017

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei mursuviiksi!

Jos tarkoitat sitä että omilla sivuilla näkyy avoimia laskuja, vaikka olet maksanut ne niin voi kestää n. 3 pankkipäivää ennenkuin laskut kuittaantuvat maksetuiksi. Jos olet maksanut eräpäivään mennessä laskut, niin ei hätää - kaikki kunnossa.


Totta @kiisseli67! :smileyhappy:

Jos laskun maksaa Omilta Sivuilta tai Minun Telia -sovelluksella niin lasku kuittaantuu samantien.


SaJoonas
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Ex-telialainen
  • July 13, 2017

Heipparallaa täältäkin @mursuviiksi

 

Tuossa yllä on mainittu hyviä vinkkejä laskuasioiden tarkastelemiseen itsepalvelun kautta.

 

 

Jos laskutusasia ei ratkea sitä kautta, suosittelen ottamaan yhteyttä meihin vaikkapa chatin välityksellä, niin saadaan tämä laskuasia selvitettyä. 

 

 

 

Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi -sivustolle klikkaamalla tästä.

Jos chattimme ei ole ennestään tuttu, kannattaa lukaista läpi nämä vinkit chatin käyttöön