mitä *piip* te pelleilette ni mikä on maksamatta *piip* teidän kanssa lopetan kohta kaikki otan priibeid kun en tiedä mistä maksan
Edit @SaJoonas: Muokattu tekstiä asiallisemmaksi
mitä *piip* te pelleilette ni mikä on maksamatta *piip* teidän kanssa lopetan kohta kaikki otan priibeid kun en tiedä mistä maksan
Edit @SaJoonas: Muokattu tekstiä asiallisemmaksi
@mursuviiksi kirjoitti:
mitä wittua te pelleilette ni mikä on maksamatta ******* teidän kanssa lopetan kohta kaikki otan priibeid kun en tiedä mistä maksan
Hyvää huomenta @mursuviiksi!
En osaa tuohon vastata Telian asiakkaana, mutta ovatko Omat Sivut tutut? Löydät laskuarkiston seuraavanlaisesti:
Tukisivusto: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus
Asiakaspalvelu: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Joka tapauksessa asiakaspalvelu on aina apunasi 24/7 chat-palvelu (ohjelinkki) ja puhelimitse 020 690 400 (mpm/pvm). Voit halutessasi jättää lomakkeen muodossa palvelupyynnön täällä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
___________
Huom.! Jos et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi. Mikäli lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.
___________
Täällä Yhteisön foorumilla ei voida hoitaa asiakastietoja vaativia asioita.
Toivottavasti saat asiasi kuntoon näillä vinkeillä! :smileyhappy:
Hei mursuviiksi!
Jos tarkoitat sitä että omilla sivuilla näkyy avoimia laskuja, vaikka olet maksanut ne niin voi kestää n. 3 pankkipäivää ennenkuin laskut kuittaantuvat maksetuiksi. Jos olet maksanut eräpäivään mennessä laskut, niin ei hätää - kaikki kunnossa.
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei mursuviiksi!
Jos tarkoitat sitä että omilla sivuilla näkyy avoimia laskuja, vaikka olet maksanut ne niin voi kestää n. 3 pankkipäivää ennenkuin laskut kuittaantuvat maksetuiksi. Jos olet maksanut eräpäivään mennessä laskut, niin ei hätää - kaikki kunnossa.
Totta @kiisseli67! :smileyhappy:
Jos laskun maksaa Omilta Sivuilta tai Minun Telia -sovelluksella niin lasku kuittaantuu samantien.
Heipparallaa täältäkin @mursuviiksi
Tuossa yllä on mainittu hyviä vinkkejä laskuasioiden tarkastelemiseen itsepalvelun kautta.
Jos laskutusasia ei ratkea sitä kautta, suosittelen ottamaan yhteyttä meihin vaikkapa chatin välityksellä, niin saadaan tämä laskuasia selvitettyä.
Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi -sivustolle klikkaamalla tästä.
Jos chattimme ei ole ennestään tuttu, kannattaa lukaista läpi nämä vinkit chatin käyttöön
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.