Skip to main content

Yritin uusia L paketin M pakettiin, koska L menee vanhaksi. Monta kertaa täytin ns päivityssivun ja ruksasin kuten pitää, mutta hyväksyn-painike ei mielestäni toiminut, koska spostiini ei tullut

vahvistusta, en ole tekniikan ihmelapsi, mutta en löytänyt telialta esim s-postiosoitetta mihin olisin

voinut ilmoittaa tämän tilaukseni, Telian ja ent soneran laskut on tulleet minulle n 19-20 vuoden aikana

liukkaasti eikä ole tarvinnut kysellä missä viipyy! Enkä halua käyttää maksullista helppiä. Vai kestääkö

tuo s-postiin tuleva tilausvahvistus Telialla pitempään kuin muilla toimijoilla, posti, huutonetti, tms,

joista on kokemusta, ko ilmoitukset tulevat niistä välittömästi.


@agentti86 kirjoitti:


Yritin uusia L paketin M pakettiin, koska L menee vanhaksi. Monta kertaa täytin ns päivityssivun ja ruksasin kuten pitää, mutta hyväksyn-painike ei mielestäni toiminut, koska spostiini ei tullut



vahvistusta, en ole tekniikan ihmelapsi, mutta en löytänyt telialta esim s-postiosoitetta mihin olisin



voinut ilmoittaa tämän tilaukseni, Telian ja ent soneran laskut on tulleet minulle n 19-20 vuoden aikana



liukkaasti eikä ole tarvinnut kysellä missä viipyy! Enkä halua käyttää maksullista helppiä. Vai kestääkö



tuo s-postiin tuleva tilausvahvistus Telialla pitempään kuin muilla toimijoilla, posti, huutonetti, tms,



joista on kokemusta, ko ilmoitukset tulevat niistä välittömästi.






Moikka @agentti86!



 



Valitettavasti Telialla ei ole julkista sähköpostiosoitetta. Joka tapauksessa Telialta löytyy yritystiedoista sähköpostiosoite telia-email@telia.fi, johon kyllä vastataan mutta toimii lähinnä spämmiosoitteena.

Tämä johtuu siitä, että sähköpostin kautta tehtyä yhteydenottoa ei voida käytännössä mitenkään luotettavasti todentaa juuri sinuun. Väärentäminen on helppoa ja tietoturvan kannalta heikompi suojaus mm. henkilötietojen lähettämiseen. Lisäksi operaattoreilla on yhteydenottoja varten järjestelmät, joiden kautta viestitetään on helpompi seurata (ns. tiketointijärjestelmät). Vakiomuotoinen lomake on parempi kuin vapaamuotoinen viesti, ettei tarvitse miettiä, tuliko asiaa kuvailtua tarpeeksi. Esimerkiksi palvelupyynnöt toimivat siten, että kun vaaditut tiedot sinne täyttää, ohjautuu se aina oikeaan paikkaan eikä siinä ole ns. ylimääräisiä välikäsiä.



 



Voit jättää palvelupyynnön täällä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Mikäli et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.



 



Luultavammin paketin päivitys ei onnistunut, koska selaimessasi on jotakin häikkää. Joskus voi auttaa historian poistaminen evästeineen, selaimen päivittäminen ajan tasalle tai selaimen vaihtaminen toiseen. Paketin pitäisi astua heti voimaan, kun tilaus on käsitelty ja tästä tulee tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseesi sekä Omien Sivujen "Laskut ja viestit"-sivulle :smileyvery-happy:



 



Asiakaspalveluun voit toki ottaa yhteyttä myös esim. 24/7 chat-palvelun (ohjelinkki) tai puhelimitse, joten kaikki yhteystiedot löydät saman katon alta täältä:



https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



 



Onnistuiko?



 



Asian pitäisi ratketa alta aikayksikön. Toivottavasti tästä oli apua! :smileyhappy:



@Sekunti kirjoitti:

@agentti86 kirjoitti:

Yritin uusia L paketin M pakettiin, koska L menee vanhaksi. Monta kertaa täytin ns päivityssivun ja ruksasin kuten pitää, mutta hyväksyn-painike ei mielestäni toiminut, koska spostiini ei tullut

vahvistusta, en ole tekniikan ihmelapsi, mutta en löytänyt telialta esim s-postiosoitetta mihin olisin

voinut ilmoittaa tämän tilaukseni, Telian ja ent soneran laskut on tulleet minulle n 19-20 vuoden aikana

liukkaasti eikä ole tarvinnut kysellä missä viipyy! Enkä halua käyttää maksullista helppiä. Vai kestääkö

tuo s-postiin tuleva tilausvahvistus Telialla pitempään kuin muilla toimijoilla, posti, huutonetti, tms,

joista on kokemusta, ko ilmoitukset tulevat niistä välittömästi.


Moikka @agentti86!

 

Valitettavasti Telialla ei ole julkista sähköpostiosoitetta. Joka tapauksessa Telialta löytyy yritystiedoista sähköpostiosoite telia-email@telia.fi, johon kyllä vastataan mutta toimii lähinnä spämmiosoitteena.

Tämä johtuu siitä, että sähköpostin kautta tehtyä yhteydenottoa ei voida käytännössä mitenkään luotettavasti todentaa juuri sinuun. Väärentäminen on helppoa ja tietoturvan kannalta heikompi suojaus mm. henkilötietojen lähettämiseen. Lisäksi operaattoreilla on yhteydenottoja varten järjestelmät, joiden kautta viestitetään on helpompi seurata (ns. tiketointijärjestelmät). Vakiomuotoinen lomake on parempi kuin vapaamuotoinen viesti, ettei tarvitse miettiä, tuliko asiaa kuvailtua tarpeeksi. Esimerkiksi palvelupyynnöt toimivat siten, että kun vaaditut tiedot sinne täyttää, ohjautuu se aina oikeaan paikkaan eikä siinä ole ns. ylimääräisiä välikäsiä.

 

Voit jättää palvelupyynnön täällä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto

 

Mikäli et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.

 

Luultavammin paketin päivitys ei onnistunut, koska selaimessasi on jotakin häikkää. Joskus voi auttaa historian poistaminen evästeineen, selaimen päivittäminen ajan tasalle tai selaimen vaihtaminen toiseen. Paketin pitäisi astua heti voimaan, kun tilaus on käsitelty ja tästä tulee tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseesi sekä Omien Sivujen "Laskut ja viestit"-sivulle :smileyvery-happy:

 

Asiakaspalveluun voit toki ottaa yhteyttä myös esim. 24/7 chat-palvelun (ohjelinkki) tai puhelimitse, joten kaikki yhteystiedot löydät saman katon alta täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Onnistuiko?

 

Asian pitäisi ratketa alta aikayksikön. Toivottavasti tästä oli apua! :smileyhappy:


Kiitos (jäsen/sekunti) vastauksestasi, tein minkä osasin,  ei onnistunut, epäilysi et tietokoneessani on jotain häikkää, tulin monien tuskaisten yritysten kautta myös tähän samaan lopputulokseen, sekä:

1.En hallitse tiekkarin käyttöä 2.Hampaat tippuu suusta 3. Hiukset harvenee ja sisäkummi paistaa 

päälaella, nostin kädet pystyyn-ei auta itkut markkinoilla, totuus on armoton. Loppunäytös näyteltiin Telian myyntipisteessä, missä omani ja puolison liittymät päivitettiin, ps ja muisti heikkenee, uusinta laskelmissa tosiasiassa soneran/telian asiakkaana n 30v vaikka ed kirjoituksessa sanoin 19-20v.



@agentti86 kirjoitti:



@Sekunti kirjoitti:



@agentti86 kirjoitti:


Yritin uusia L paketin M pakettiin, koska L menee vanhaksi. Monta kertaa täytin ns päivityssivun ja ruksasin kuten pitää, mutta hyväksyn-painike ei mielestäni toiminut, koska spostiini ei tullut



vahvistusta, en ole tekniikan ihmelapsi, mutta en löytänyt telialta esim s-postiosoitetta mihin olisin



voinut ilmoittaa tämän tilaukseni, Telian ja ent soneran laskut on tulleet minulle n 19-20 vuoden aikana



liukkaasti eikä ole tarvinnut kysellä missä viipyy! Enkä halua käyttää maksullista helppiä. Vai kestääkö



tuo s-postiin tuleva tilausvahvistus Telialla pitempään kuin muilla toimijoilla, posti, huutonetti, tms,



joista on kokemusta, ko ilmoitukset tulevat niistä välittömästi.






Moikka @agentti86!



 



Valitettavasti Telialla ei ole julkista sähköpostiosoitetta. Joka tapauksessa Telialta löytyy yritystiedoista sähköpostiosoite telia-email@telia.fi, johon kyllä vastataan mutta toimii lähinnä spämmiosoitteena.

Tämä johtuu siitä, että sähköpostin kautta tehtyä yhteydenottoa ei voida käytännössä mitenkään luotettavasti todentaa juuri sinuun. Väärentäminen on helppoa ja tietoturvan kannalta heikompi suojaus mm. henkilötietojen lähettämiseen. Lisäksi operaattoreilla on yhteydenottoja varten järjestelmät, joiden kautta viestitetään on helpompi seurata (ns. tiketointijärjestelmät). Vakiomuotoinen lomake on parempi kuin vapaamuotoinen viesti, ettei tarvitse miettiä, tuliko asiaa kuvailtua tarpeeksi. Esimerkiksi palvelupyynnöt toimivat siten, että kun vaaditut tiedot sinne täyttää, ohjautuu se aina oikeaan paikkaan eikä siinä ole ns. ylimääräisiä välikäsiä.



 



Voit jättää palvelupyynnön täällä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Mikäli et ole kirjautunut sisään, niin kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi. Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.



 



Luultavammin paketin päivitys ei onnistunut, koska selaimessasi on jotakin häikkää. Joskus voi auttaa historian poistaminen evästeineen, selaimen päivittäminen ajan tasalle tai selaimen vaihtaminen toiseen. Paketin pitäisi astua heti voimaan, kun tilaus on käsitelty ja tästä tulee tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseesi sekä Omien Sivujen "Laskut ja viestit"-sivulle :smileyvery-happy:



 



Asiakaspalveluun voit toki ottaa yhteyttä myös esim. 24/7 chat-palvelun (ohjelinkki) tai puhelimitse, joten kaikki yhteystiedot löydät saman katon alta täältä:



https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



 



Onnistuiko?



 



Asian pitäisi ratketa alta aikayksikön. Toivottavasti tästä oli apua! :smileyhappy:






Kiitos (jäsen/sekunti) vastauksestasi, tein minkä osasin,  ei onnistunut, epäilysi et tietokoneessani on jotain häikkää, tulin monien tuskaisten yritysten kautta myös tähän samaan lopputulokseen, sekä:



1.En hallitse tiekkarin käyttöä 2.Hampaat tippuu suusta 3. Hiukset harvenee ja sisäkummi paistaa 



päälaella, nostin kädet pystyyn-ei auta itkut markkinoilla, totuus on armoton. Loppunäytös näyteltiin Telian myyntipisteessä, missä omani ja puolison liittymät päivitettiin, ps ja muisti heikkenee, uusinta laskelmissa tosiasiassa soneran/telian asiakkaana n 30v vaikka ed kirjoituksessa sanoin 19-20v.






Eipä kestä! Pääasia, että asiasi saatiin päätökseen :smileyhappy:



 



Vaikka tietotekniikka ei ole hallussa, niin asiat voi hoitaa tosiaan asiakaspalvelun suuntaan puhelimitse, sähköpostitse, itsepalveluna tai menemällä paikan päälle Telia Kauppaan niin kuin teit :smileyhappy:


Vastaa