apua puk-koodia en saa
Sivu 1 / 1
@tilasto kirjoitti:
Tuossa ohjeita chatin käyttöön.
https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767
Omat Sivut, jonne kirjaudutaan Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella:
- Liittymäni ja palveluni -sivu (https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do) oikeassa alareunassa sijaitsee chat-palvelun puhekupla kuten opastusvideolla.
- PUK-koodi löytyy samalta sivulta, kun klikkaa ensin kyseessä olevaa liittymää (esim. 040 xxx xxx x) jonka jälkeen siirrytään kyseisen liittymän hallinnointisivulle.
PUK-koodin saa myös soittamalla asiakaspalveluun (tai käymällä Telia Kaupassa):
(mpm/pvm) ma-pe 8-18, la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20, la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.
PUK-koodin kyselystä voidaan periä mahdollisesti 15 euron palvelumaksu :smileyhappy:
Toivottavasti tästä olisi apua! :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.