Skip to main content

Minulla on Telian (ent. Sonera) laajakaista, enkä tarvitse muita palveluita toistaseksi ja ilmoitan asiasta sitten erikseen, jos tilanne joskus muuttuu.

 

Ongelmaksi on muodostunut, että entisillä Sonera-forumin ohjeilla ei pysty asettamaan näköjään Telialle markkinointikieltoa, ei löydy sen enempää lomaketta, kuin muutakaan viitettä aiheeseen.

 

Olen tähän mennessä lähettänyt Telian yhteystietosivun lomakkeen kautta useammankin yhteydenottopyynnön, joihin ei ole vastattu viikkokausiin ja mainontaa tippuu edelleen tasaiseen tahtiin.

 

Miten siis asetan Telialle kohdennetun täydellisen markkinointikiellon? Puhelinnumeroni on salainen jo ennestään, eli en saa turhaa markkinointiviestintää muiltakaan, enkä toivo sitä sen enempää siis Telialtakaan.

Hei @tietomies ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Ainakin omilta sivuilta pystyy laittamaan markkinointieston päälle eli kirjaudu telia.fi - sivustolle ja klikkaa omat tietoni ja asetukset ylhäältä ukkeli kuvakkeesta - sieltä löytyy Telian markkinointilupa, jota muokkaamalla voi poistaa mainosviestit käytöstä.



Voit kieltää suoramarkkinoinnin soittamalla Telian asiakaspalveluun 020 690 400 tai kirjallisesti osoitteeseen Telia Finland Oyj, Asiakaspalvelu, PL 0400, 65101 Vaasa.


Moikka @tietomies ja tervetuloa Yhteisöön!



 



Oletko kurkannut markkinnointilupasi Telian Omilla Sivuilla täällä? Kirjaudu sisään Telia-tunnuksellasi (ent. Sonera-tunnus), pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Mene sen jälkeen "Omat tietoni ja asetukset"-sivulle. Sieltä löytyy markkinointiluvan kohta ja heti otsikon oikealla puolella on "Muokkaa"-painike. Tarvittaessa 24/7 chat-asiakaspalvelija on apunasi. Onnistuisiko näillä ohjeilla? :smileyhappy:



 



PS. saatat saada jo hankkimiisi tuotteisiin tai palveluihin liittyviä viestejä myös ilman erillistä markkinointilupaa. Suoramarkkinointikiellon voit tehdä myös kokonaan puhelimitse 020 690 400.



 


Vastaa