Skip to main content

terve

 


@Liban1 kirjoitti:


terve



 






Tervehdys @Liban1 ja tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön!



 



En ymmärtänyt kysymystäsi. Oletko irtisanomassa nettiliittymää? Onko liittymä määräaikaisella vai toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella? Määräaikaista liittymää ei voi purkaa kesken sopimuskauden.



 



Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit lakkauttaa liittymän soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.



 



Liittymän irtisanominen onnistuu myös kirjautumalla chatissa sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta :)



 



Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen


jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 



@tobeornottobe kirjoitti:


jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?



 






Haluaisitko vähän tarkentaa millainen tilanne sulla tässä on? 🙂 Millanen liittymä on kyseessä? 


Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.



@OrvokkiO kirjoitti:


Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.






Hei @OrvokkiO!



 



Kannattaa tutustua tähän videoon:



https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767



 



Chat-palvelussa pitää valita 2 kertaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen pääset valitsemaan Telian chat-asiakaspalvelijan. Nuo edellä mainitut ovat suurin piirtein yleisimmät kysytyt jutut tilanteen selvittämiseksi suoraan ettei asiakaspalvelu ruuhkautuisi turhaan esim. PUK-koodin kyselyn vuoksi ja sujuvoittaa omaa asiointia huomattavasti :)


Laajakaisi irtisanominen



@z77hra@  kirjoitti:


Laajakaisi irtisanominen






Hei @z77hra! Tervetuloa mukaan Yhteisöön! :smileyhappy:



 



Jos haluat irtisanoa laajakaistasi tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin kuIn ylempänä on neuvottu.


Vastaa