Skip to main content

nettiliittymän irtisanominen

  • March 27, 2017
  • 7 kommenttia
  • 190 katselukertaa

terve

 

7 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • March 27, 2017

@Liban1 kirjoitti:

terve

 


Tervehdys @Liban1 ja tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön!

 

En ymmärtänyt kysymystäsi. Oletko irtisanomassa nettiliittymää? Onko liittymä määräaikaisella vai toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella? Määräaikaista liittymää ei voi purkaa kesken sopimuskauden.

 

Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit lakkauttaa liittymän soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.

 

Liittymän irtisanominen onnistuu myös kirjautumalla chatissa sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta :)

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen


  • Savumerkittäjä
  • May 20, 2017

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • May 22, 2017

@tobeornottobe kirjoitti:

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 


Haluaisitko vähän tarkentaa millainen tilanne sulla tässä on? :) Millanen liittymä on kyseessä? 


  • Uusi jäsen
  • February 14, 2018

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • February 14, 2018

@OrvokkiO kirjoitti:

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.


Hei @OrvokkiO!

 

Kannattaa tutustua tähän videoon:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

 

Chat-palvelussa pitää valita 2 kertaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen pääset valitsemaan Telian chat-asiakaspalvelijan. Nuo edellä mainitut ovat suurin piirtein yleisimmät kysytyt jutut tilanteen selvittämiseksi suoraan ettei asiakaspalvelu ruuhkautuisi turhaan esim. PUK-koodin kyselyn vuoksi ja sujuvoittaa omaa asiointia huomattavasti :)


  • Uusi jäsen
  • July 28, 2020

Laajakaisi irtisanominen


MinnaLN
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • July 29, 2020

@z77hra@  kirjoitti:

Laajakaisi irtisanominen


Hei @z77hra! Tervetuloa mukaan Yhteisöön! :smileyhappy:

 

Jos haluat irtisanoa laajakaistasi tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin kuIn ylempänä on neuvottu.