Skip to main content

sivut on huonot, ihan liikaa kaikkea tarpeetonta sälää eikä omilta sivuilta enää löydy laskujakaan.. Että jos jää maksamatta turha periä niitä mistään kun niitä ei prkle näy täällä omilla sivuilla!!!!!!!!!!!!!!!! koettakaa ny muuttaa tää sivu niin että löytää ne hemmetin laskutkin vielä... 

Hei kirsihuotari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Laskut löytyy Omilta Sivuilta täältä : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices



Tässä ketjussa lisää asiasta : https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Omat-Sivut-Telia/Laskun-maksaminen-omilla-sivuilla/td-p/149672



@kirsihuotari kirjoitti:

sivut on huonot, ihan liikaa kaikkea tarpeetonta sälää eikä omilta sivuilta enää löydy laskujakaan.. Että jos jää maksamatta turha periä niitä mistään kun niitä ei prkle näy täällä omilla sivuilla!!!!!!!!!!!!!!!! koettakaa ny muuttaa tää sivu niin että löytää ne hemmetin laskutkin vielä... 


Samaa mieltä.Ottakaa mallia dnan omista sivuista.Nyt sivut on todellakin sekavat eikä mitään meinaa löytää.

 

/edit

Kiisseli voisi vaihtaa ton sonera koska mä voin -> telia koska mä voin?.:D



@arapahoe kirjoitti:



@kirsihuotari kirjoitti:


sivut on huonot, ihan liikaa kaikkea tarpeetonta sälää eikä omilta sivuilta enää löydy laskujakaan.. Että jos jää maksamatta turha periä niitä mistään kun niitä ei prkle näy täällä omilla sivuilla!!!!!!!!!!!!!!!! koettakaa ny muuttaa tää sivu niin että löytää ne hemmetin laskutkin vielä... 






Samaa mieltä.Ottakaa mallia dnan omista sivuista.Nyt sivut on todellakin sekavat eikä mitään meinaa löytää.



 



/edit



Kiisseli voisi vaihtaa ton sonera koska mä voin -> telia koska mä voin?.:D






Omat Sivut voidaan jakaa seuraaviin ryhmiin:



 





  • Laskut ja viestit




https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do



 



Sisältää laskusi ja viestisi (mm. chat ja toimitusvahvistukset)



 





  • Liittymäni ja palveluni




https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do



 



Sisältää liittymiesi ja palvelujesi hallinnoinnin (mm. saldo, 24/7 chat, PUK-koodi, vikailmoitus, liittymän lisäpalvelujen tilaaminen/lopettaminen, liittymäkohtaisen tietojen muokkaaminen esim. tiedot numeropalvelussa, liittymän paketin päivittäminen)



 





  • Omat tietoni ja asetukseni:




https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=CUSTOMERINFO



 



Sisältää asiastietosi, laskustavan tiedot, liittymäkohtaiset tilausoikeudet ja salasanan vaihtamisen



 



Kyseinen valikko löytyy napsauttamalla ylävalikosta hahmon kuvaketta omalla nimellä varustettuna. Telia sivustoja kehitetäään jatkuvasti ja ne ovat isoja että aikaa vieviä projekteja. Tällä hetkellä sivut vaativat monia klikkauksia, mutta mielestäni selkeä rakenne. Olen toivonut opastusvideoita, mutta tällä hetkellä löytyy ainoastaan chatista. Oletko jo tutustunut uuteen Minun Telia -sovellukseen? Muutama päivä sitten tuli uusi päivitys ainakin Android-kauppaan. Pysyy aina taskussa mukana :smileyhappy:



 



Periaatteessa kaikki muut löytyvät alavalikosta esim. tukisivusto, hinnastot, nopeusmittari, asiakaspalvelun yhteystiedot ja häiriötiedotteet. Ylävalikko taas on jaettu suurimmaksi osaksi Telian verkkokaupan tuotteille ryhmittäin.


Vastaa